Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen merkit?

Vierailija
03.07.2023 |

Havaitsin piiitkässä parisuhteessani tällaista muutaman vuoden ajalta:

Seksielämässä tapahtui parisuhteen ajalta suurimmat vaihtelut.
Pääsääntöisesti vaimolla haluttomuutta
Pääsääntöisen seksi: nopeasti nyt lusikassa
Haluton vaimo innostui kokeilemaan minun kanssani kynsiä, kaakaorasvaa, uusia asentoja.
Testasi sohvalla minuun viettelevää liikettä, mikä ei kuitenkaan johtanut meidän väliseen seksiin.
Pisin seksitön jakso.
Estottominta seksiä ikinä, näihin liittyi yleensä se että seksiä oli paljon takaapäin. Estoton seksi liittyi hänen omiin reissuihinsa paluun jälkeen.
Jos itse tulin pitkältä matkalta ja niin vaimon "ikävä" ei johtanut seksiin.
Jos seksiä oli kasvot vastatusten( harvoin) ei suudeltu vaan oikein väisti suudelmia.
Vaimo meni aina puhelimen kanssa vessaan ja jopa suihkuun. Vessa-ajat piteni parista minuutista puoleen tuntiin.
Alkoi vartioida puhelinta.
Haukkui minut mustasukkaiseksi.
Löysi usein mun vaatteistani mukamas jonkun muun pitkiä hiuksia.
"Et sä voi sille mitään, että miehet ihastuu muhun."
"Etsä mua omista."
Aloitti riitoja tyhjästä.
Unikeko muuttui yökukkujaksi
Rupesi menemään eri aikaan nukkumaan
Jokainen kommenttini ärsytti vaimoa.
Jopa kehuni vaimolle ärsyttivät vaimoa.
Puhui enemmän muista miehistä kuin yleensä.
Aloitti päivät iloisena, mutta ärsyyntyi jostain ettei olisi illalla seksiä.
Suuttui minulle pyykinpesusta, minkä jälkeen vaimo hoiti pyykinpesun.
Instan profiilista hävisi merkintä vaimo
Olin vaimolle kuin ilmaa.
Alkoi tavata kaikkia mahdollisia kavereitaan.
Minä en kelvannut baariseuraksi.
Jos lopulta lähtibaariin kanssani, ei juonut ja halusi toimia kuskina.
Joi perseet mieluiten kavereidensa kanssa.
Kotona pelkäsi, että minä juon liikaa ja alkoholisoidun (4ploa olutta viikonloppuna)
Laihdutti
Lenkkeili ja alkoi käymään kuntosalilla
Meni kävelylle illalla, vaikka aikaisemmin halusi vältellä kävelylenkkejä pimeällä.
Istui autossa puhelimen kanssa töiden jälkeen 30min.
Hoiti ihonsa kuntoon yksityisellä.
Alkoi käymään kirjastossa
Alkoi kuvaamaan paljon itseään lenkeilleä, autossa, työpaikalla, rannalla.
Käytti snapchattia
Puhelimesta hävisi sijaintipaikannus
Oli yhtäkkiä hyvin tietoinen snapchatin paikannusominaisuudesta, vaikka muka ei tiedä sovelluksista mitään.
Vanhasta puhelimen lokitiedoista löytyy, että siellä olisi ollut Badoo, muistan nähneeni logon myös vaimon puhelimella. Vaimo väittää ettei tiedä siitä mitään. Eikä tiedä mitä ohjelmia puhelimella on.
Vaimo tunnustaa pettäneensä ennen kihloihinmenoa, 20 vuotta sitten.
Vaimo ei kiinnostunut, kun ehdottelin kahdenkeskisiä mökkilomia.
Vaimoa ei kiinnostanut tulevaisuuden suunnittelu
Tunsin olevani vaimolle pelkkää ilmaa.
Vaimo ei halunnut lähteä pariterapiaan useista pyynnöstäni huolimatta. Sanoi vaan, että "Mene sinä sinulla niitä ongelmia on".
Minun seksitaitoni heikkeni olemattoman seksin vuoksi, vaimon seksitaidot parani.

Avioliittomme ajautui kriisiin tämän käytöksen seurauksena. Vaimo väittää jälkikäteen, ettei ole tiennyt, että parisuhteessa olisi ollut mitään ongelmia. Väittää myös, ettei ole koskaan pettänyt.

Pettämisen merkit?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista ruikutusta, jätä se lehmä ja kokoa ittes.

Vierailija
2/12 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat jutut... Ihan noista seksiasennoista lähtien ja etenkin se aiemmin niin häntä kiihottanut seksin aikainen suuteleminen loppui tyystin! Se ehkä oli se suurin huomio muutoksessa läheisyyden osalta. Muuten täsmälleen sama lista ( toki pienin eroin, mutta juuri noin )

Siten se paljastui lopulta, kun jostain 'tyttöjen' saunareissusta palasi ja yhä spermaiset pikkarit olivat jääneet kai vahingossa pikku hiprakassa pyykkikoriin esille ja sattumalta siellä jotain touhusin omien treenikamojen kanssa. Tätä aiemmin oli aina pesukone pyörimässä samantien työ- yms poissaolojen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa miten ihmiset kohtelee toisiaan, ei voi muuta sanoa. Toivon kaikille pettäjille itselleen toistuvia pettymiskokemuksia eli petetyksi tulemista niin että oppisivat tässä elämässä jotakin toisen kunnioittamisesta. Voimia kaikille petetyille ja viisautta paremman kumppanin löytämiseen.

Vierailija
4/12 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän sinua pettää.

Tunnistin itseni aika monesta pointista- ainoa ero on se, että en käytä somea mitä rakastajaani tulee, ja olen lihonut koska hän laittaa minulle niin hyvää ruokaa, silloin kun tavataan.

Nosta kissa pöydälle; voi olla että vaimosi on todellakin rakastunut toiseen mieheen, ja odottaa vaan sitä hetkeä, että pääsee pois. Se ei tee sinusta pahaa ihmistä tai huonoa aviomiestä, mutta joskus käy niin, että rakkaus vaan loppuu.

Tsemppiä sinulle. Kuin myös vaimollesi.

Sinun ei missään nimessä pidä elää noin, onnettomassa epävarmuudessa; eikä vaimosi, rakastuneena toiseen mieheen, jumissa.

Vierailija
5/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AP:lla ole mitään muuta lisättävää listaa.

Sanoisin, ei petä on vain normi Suomi vaimo.

Vierailija
6/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista ruikutusta, jätä se lehmä ja kokoa ittes.

Olet täysin oikeassa. Tuollaiset ruikuttajat ovat kertakaikkiaan oksettavia, vastenmielisiä sekä selkärangattomia. Ansaitsevat kaiken sen mitä saavat.

Vierailija
7/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, jäi siitä listasta vielä asioita. En muista kaikkea kerralla, en ole näköjään itsekään täydellinen😉. Mutta jos olet tosissasi tuon kommentin kanssa, että on vain normi suomi vaimo. Eihän mun kannata sitten erota, koska vaihtaisin vain samanlaiseen.

Kun avioliitto kriisiytyi, syytin vaimoa pettämisestä. Hän kielsi kaiken rupesi minulle määrittelemään mikä on pettämistä.

Parin riidan jälkeen kaikki yllä mainitut käytösmuutokset hävisivät. Ihan kaikki.

Tilalle tuli rakastava, osallistuva, ymmärtäväinen vaimo, kaikki riitely ja ärsytys hävisi, alkoi viettää aikaa kanssani, vaimon omat menot loppui, seksiä alkoi olla monta kertaa viikossa ja se oli parasta joka kerta. Alkoi osallistua kotitöihin enemmän ja otti koppia myös lasten koulunkäynnistä ja harrastuksista enemmän. Vaimo muuttui kuukaudessa täydelliseksi vaimoksi.

Lista on muutoslista, mikä alkoi tietyllä ajanjaksolla ja loppui, kun rupesin syyttelemään vaimoa pettämisestä.

Olisin kiinnostunut lukemaan perusteluja miksi ei olisi pettänyt, kuten vaimo väittää. Lisäksi vaimo väittää ettei ole tiennyt että parisuhteessa ei ole kaikki hyvin.

Kipuilen edelleen asian kanssa.

Vierailija
8/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, jäi siitä listasta vielä asioita. En muista kaikkea kerralla, en ole näköjään itsekään täydellinen😉. Mutta jos olet tosissasi tuon kommentin kanssa, että on vain normi suomi vaimo. Eihän mun kannata sitten erota, koska vaihtaisin vain samanlaiseen.

Kun avioliitto kriisiytyi, syytin vaimoa pettämisestä. Hän kielsi kaiken rupesi minulle määrittelemään mikä on pettämistä.

Parin riidan jälkeen kaikki yllä mainitut käytösmuutokset hävisivät. Ihan kaikki.

Tilalle tuli rakastava, osallistuva, ymmärtäväinen vaimo, kaikki riitely ja ärsytys hävisi, alkoi viettää aikaa kanssani, vaimon omat menot loppui, seksiä alkoi olla monta kertaa viikossa ja se oli parasta joka kerta. Alkoi osallistua kotitöihin enemmän ja otti koppia myös lasten koulunkäynnistä ja harrastuksista enemmän. Vaimo muuttui kuukaudessa täydelliseksi vaimoksi.

Lista on muutoslista, mikä alkoi tietyllä ajanjaksolla ja loppui, kun rupesin syyttelemään vaimoa pettämisestä.

Olisin kiinnostunut lukemaan perusteluja miksi ei olisi pettänyt, kuten vaimo väittää. Lisäksi vaimo väittää ettei ole tiennyt että parisuhteessa ei ole kaikki hyvin.

Kipuilen edelleen asian kanssa.

Aika selvä homma. Kun aloit syyttää vaimoasi sivusuhteesta, hän kysyi sivusuhteeltaan kuinka he etenevät nyt kun vaimosi ehkä kohtapuolin on vapaa nainen. Sivusuhde alkoi perääntyä, koska ei halunnut erota totaalisesti omasta vaimostaan vaan halusi säilyttää kulissit.

Tällöin vaimollesi valkeni että hän on vaarassa menettää sekä sinut että sivusuhteen. Sivusuhde otti etäisyyttä vaimoosi koska pelkäsi hänen hajoittavan avioliittonsa jos vaimosi päätyy eroon kanssasi. Näin ollen vaimosi menetti sivusuhteen, ja varmistaakseen asiat sinun kanssasi leikkii nyt täydellistä vaimoa. Toimii hyvin siihen asti kunnes vaimosi löytää uuden sivusuhteen, tai lähentyy uudestaan entisen sivusuhteensa kanssa.

Vierailija
9/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin aamukahvin jälkeen viemään roskat äläkä palaa enää koskaan sinne takaisin

Vierailija
10/12 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill kävi noin 30 vuotta sitten,. Ja nyt menee aivan parhaiten ja rakkaudessa ja himossa... ei kaikki ole aina niin mustavalkoista!

Vierailija
11/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku Ei-vastauksen antanut perustella miksi ei olisi pettänyt?

Onko joku teistä käyttäytynyt noin ja ei ole pettänyt vai luitteko listaa läpi ajatuksella?

Minun mielestä se, että puhelinta on kokoajan käden ulottuvilla, vessa-ajat pitenee naisella kahdesta minuutista puoleen tuntiin ja puhelin menee aina suihkuunkin mukaan on jo yksistään vahva merkki pettämisestä.

Myös pyykinpesusta suuttumista ilman mitään oikeaa syytä, pidän aika vahvana merkkinä.

Vierailija
12/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän toki todennäköisimpänä vaatimattomalla 99,9 % todennäköisyydellä että hän pettää, koska en ole muutoin kuullut tapauksidta missä vieraan miehen spermaa ilmeistyisi vaimon pikkuhousuihin. Mutta mutta, tässä on yksi juurisyy mahdollisuus. Sun toimettomuus alkanut ärsyttämään. Mua ainakin se nyt häititsee SUSSA.

Useampi aviomies ottaisi monessa muissakin vaiheissa faktat pöytään ja lopettaisi suhteen, hyvin harva avaisi asiasta keskustelun tällaiseen ensin. Lopeta h6vä mies olemasta lapanen, jep kyllä se ero sattuu, on ikävää ja voi olla vuosiakin paska fiilis. Mutta TOIMEENPANE asioita! Tuntematta sinua on tietysti väärin sanoa sinusta tällaista, mutta jos joku toinen ihminen tekee pahasti noin väärin - tottakai hän on nyt tarinan pahin pahis - mutta sinä olet vastuussa SINUSTA. Älä alistu olla uhri, jossain vaiheessa näytöt riittää, ja onhan nyt vähintään teillä luottamus mennyt. Miehen täytyy tehä mitä miehen täytyy tehä. Itsesi tähden.

Tottakai, tämä voi olla eräänlaista trollaustakin. Ok then, you got me :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän