Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin miesystävälle kympin lauantaina, koska hän lupasi maksaa sen

Vierailija
03.07.2023 |

Tänään, ja lainata kympin, jotta saan asuntolainani maksettua. Hän siis sai rahaa tänään, minä vasta perjantaina.
Jätti maksamatta.
Kyllä naurattaisi jos ei itkettäisi. Hän on lainannut useat kerrat ja jättänyt maksamattakin lopulta, viime syksynäkin jäi useita kymppejä maksamatta, mutta säälin sen verran etten karhunnut.
Vein hänet reissuun, makselin yhdessä ollessa kuluja puoli vuotta, perinnöstä ja eläkkeestä kaikki liikenevät. Ja nyt hän hokee miten on maksanut kaiken peruspäivärahastaan. Ja ruokajonon ruoilla elättänyt. Eli kai minun olisi niistäkin pitänyt maksaa.
Hyvä juttu kai että pääsen viimein irti. En kuulemma ole elämänsä rakkaus, eikä halua seksiäkään kanssani.
Olin kai kodinkone, (en tarpeeksi hyvä siinäkään) ja lompakko sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilisi on nollissa????

Joo niin oli. Pankki oli ottanut asuntolainaan tänään 111e, mikä tilillä oli, osa seilasi pankkien välillä lauantaista asti. 10e olisi puuttunut jos en olisi kymppiä lainannut kun lupasi sitten 20 e maksaa tänään.

Nyt toki on se loppu asuntolainaan tarvittava kun tuo seilannut löysi tilille, ja sain sen lopun rahan muualta lainaan. Tosin olisin siis tarvinnut vain kympin jollen olisi hänelle lainannut sillä ehdolla että maksaa tänään 20e.

En tiedä meneekö loputkin lainaerästä tänään, kerran pankki oli ottanut jo aamulla sen mitä tilillä silloin oli.

Voi sinua rassukkaa. Ilmeisesti käytit kaikki perintö- ja eläkerahasi tuohon ällöttävää pummiin. Älä ole häneen enää koskaan missään yhteydessä. Et vastaa soittoihin, et avaa ovea ja jätä hänet kokonaan pois elämästäsi.

Minulla on ihan mukava perintö melko koskemattomana. Testamentti on tehty juristin luona. En ole kertonut rahoistani kenellekään enkä aio kertoakaan. Pysyttelen sinkkuna elämäni loppuun asti, koska en halua enää avioeron jälkeen ketään komentelemaan kotiini.

Vierailija
22/24 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi keneenkään,  joka pummii pikkusummia lainaksi. No, en luottaisi keneenkään, joka pyytää minulta rahaa lainaksi, mutta etenkin pikkusummat saisivat hälytyskellot soimaan. Jos ei kymppiä ole itsellä, niin huhhuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä on nyt tässä. Voiko olla niin kostonhimoinen että päätti vain jättää maksamatta takaisin, plus lainaamatta sitä kymppiä, ihan kuin haluaisi minulle ongelmia.

Ja niin monet kerrat kun olen lainannut, ja eka kerta kun itse tarvitsen...

No, katsotaas milloin on itse pyytämässä taas. Mites sitten suu pannaan kun ei tulekaan :D

Vierailija
24/24 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että kympin tai parin vuoksi on valmis tuhoamaan suhteen. Tai sitten uskoo saavansa anteeksi tuonkin.

Mutta hurja oletus, että saa anteeksi tuon että toisella jää laina maksamatta tuosta syystä.