Perustoimeentulotukeani on nyt leikattu siten että minulle jää vain 345e kuussa 555e sijasta. Nyt on työhaastattelu eikä ole varaa mennä parturiin, ostaa partahöyliä tai ostaa pyykinpesuainetta...Voinko saada harkinnanvaraista toimeentulotukea noihin?
Vai pitääkö minun mennä "peikkona" työhaastatteluun haisevissa vaatteissa, pitkässä ja epäsiistissä tukassa sekä parrassa??
Kengässäkin on reikä josta tulee vesi sisään.
Aivan järkyttävä tiputus tuloissa tuo 555e -> 345e /kk. Tuolla ei vain yksinkertaisesti enää pärjää...Ruoan saa kyllä, mutta kun pitää maksaa myös puhelinlasku, hygieniatuotetteita jne niin ei vain riitä!!
Kommentit (92)
Kauheata parjausta. Kuitenkin itsellä menisi kusi sukkaan jos joutuisi pärjäämään vastaavalla summalla!
Autan, jos keksit miten se onnistuu.
äkkiä pois vantaangetosta. siellä rahat kuluu kultamuniin. mörrimöykkynä haastatteluun ja rehellisesti kertoo, kuinka kansalaista kohdellaan. ilman paatosta tietenkin. ei saa olla liian kiihkeä. onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Vi ttu jos tää on trolli, niin hyvä trolli on. :DDD
"Vesi tulee kengästä sisään". :DDDDDDDDDDDDDDDD
Jos itse on hyväosainen, ei tarvitse nauraa toisen hädälle. Halpamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt hommaat sen edullisemman kämpän ja jos pääset töihinki vielä, ni kyllä se siitä vielä iloks muuttuu tämäki elämä
Ei sitä niin vain pitkäaikaistyöttömänä "hommata"
Vuokranantaja tekee valinnan...
ap
Pitkäaikaistyöttömänä pääset luultavasti palkkatuettuun työhön. Näihin on helppo päästä ja moneen ei vaadita jotain tiettyä ammattitaitoakaan, jos sellaista pelkäät, etkä siksi hae.
Fakta on että oikea köyhä ajaa hiuksensa itse. Miten ap:lla ei muka ole ollut varaa 20 euroa maksavaan hiustenleikkuriin?
T. entinen köyhä.
Sun asumisen ja laskut maksaa kela ja kehtaat vielä valittaa ettei 345e riitä??
Tee valitus päätöksestä ap, eihän tuo voi laillista olla jos sulla on hakemus sisässä halvempaan esim. kaupungin vuokra-asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Sori anteeksi!
Voin soittaa 112. Osaatko sanoa lokaatiotasi ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Tai hei, laitatteko tilinumeron tai osoitteen? Lähetän kumpparit teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Tai hei, laitatteko tilinumeron tai osoitteen? Lähetän kumpparit teille!
Kerätäänkö vauvapalsta kumppareihin rahat tälle tyypille?
Vasemmistotrolleille sellainen tieto, että hallituksen mahdolliset leikkaukset eivät ole vielä astuneet voimaan. Lainsäädäntötyö ottaa aikansa, eikä se mene niin että kun uusi hallitus valitaan, ohjelma tulee 100 prosenttisesti voimaan sekunnin kuluttua. Nyt mennään vielä viime hallituksen päätöksillä, eikä todellakaan mitään toimeentulotukea leikata, jos on liian kallis asunto. Joten hyvä yritys.
Laita osoite, niin lähetän sulle pesuainetta sen verran, että saat haisevat vaatteesi pestyä.. ai joo, mut kun ei käy semmonen, eikä tämmönen. Partaterätkin pitää olla tietyn merkkisiä, eikä oo yhtään ihmistä, joka osaisi sun menninkäisen tukastasi leikata siistimmän. No aattele positiivisesti, saat jatkaa loisimista jatkossakin tolla sun ns.yrittämiselläsi. En aio sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus päätöksestä ap, eihän tuo voi laillista olla jos sulla on hakemus sisässä halvempaan esim. kaupungin vuokra-asuntoon.
No siltähän tämä minustakim tuntuu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sä asut. Voisin auttaa.
T.TampereVantaa
ap
Milloin sulla on haastattelu? Voisin laittaa 15 euroa sillä saisit pestyä vaatteet ja ostettua höylän. Osta kolme teräsiä.
Kiitos tarjouksesta 🙂
Tilinumeronko haluaisit?
Olen todella varovainen yksityisyysestäni internetissä...koskaan ei tiedä onko toisessa päässä todellisuudessa jokin häirikkö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sä asut. Voisin auttaa.
T.TampereVantaa
ap
Milloin sulla on haastattelu? Voisin laittaa 15 euroa sillä saisit pestyä vaatteet ja ostettua höylän. Osta kolme teräsiä.
Kiitos tarjouksesta 🙂
Tilinumeronko haluaisit?
Olen todella varovainen yksityisyysestäni internetissä...koskaan ei tiedä onko toisessa päässä todellisuudessa jokin häirikkö.
Ap
Niin on vaikea auttaa kun asun kaukana sinusta. Eikä varmaan kannata omia tietoja tänne laittaa.
Et ole osannut lukea päätöksiä etkä oikeasti toimia niiden mukaan. Ei riitä pelkkä asunnon hakeminen, vaan se pitää todistaakin, ja lisäksi ei kelpaa että mitä tahansa edullisempaa asuntoa hakee. Johonkin noista tai molempiin nyt tyssäsi.
Jos olet tyytymätön päätökseen, voit valittaa.
Lopettakaa ilkeily. Kumppareilla ei mennä työnhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa ilkeily. Kumppareilla ei mennä työnhakuun.
No ei se oo sinne menossa ilman kumppareitakaan, älä huoli.
Ap, jos et saa töitä, niin sun kannattaa muuttaa. Esim Forssassa on halvat vuokrayksiöt.