Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaan woltista miltein päivittäin ruokaa. Olen riippuvainen. Onko tämä vaiettu ongelma?

Vierailija
03.07.2023 |

Oikeasti en tiennyt, että tuosta voi tulla riippuvaiseksi.
Se on niin helppoa. Olen väsynyt, en jaksa tehdä ruokaa, tilaan.
Jos tarvitsen kaupasta jotain, tilaan.

On tämä sairasta. Pitäisi lopettaa ja herätä mutta en vain pysty. Olen joitakin kertoja poistanut sovelluksen, aikomuksena, että enää en tilaa.
Tilaan kuitenkin. :/

Laskulla minulla on sinne jo miltein 1000€ tilauksia tehtynä. En ymmärrä mikä helvetti minua vaivaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin marketin grillitiskillä. Ribsit noin 250 g 4,3 euroa, muusia 2,5 euroa. Kahden päivän ateriat itse noudettuna yht. 6,8 euroa. Leipää ja lisukkeita on kotona ennestään.

Vierailija
22/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan woltisya pari kertaa viikossa ruokatarvikkeita ja ei ole ongelma. Säästyy aikaa kun ei tarvitse mennä suihkuun, kauppaan ja takaisin. Tällä hetkellä kuljetuksista on 3e alennus. Joissain kaupoissa saa yli 45e tilauksen ilman kuljetusmaksuja, tämä on hyvä jos tarvitsee enemmän.

Joo, menee kuljetusmaksuihin ehkä parikymppiä kuussa mutta menisikö sama heräteostoihin, jos kävisin kaupassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus nykyään naisten keskuudessa. Ruokahuoltoon liittyvät taidot on siinä, että osaa tilata Woltista ruokaa. Yleistynyt todella paljon kaupungissa asuvien sinkkunaisten keskuudessa. Vähän noloa kun ei osata tulevalle miesehdokkaallekaan laittaa mitään hyvää ruokaa vaan ehdotetaan Woltista tilaamista...yäk.

Vierailija
25/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Sen kun. Itse en pidä kun ruuat sekoittuvat muussiksi, kylmenevät, maistuvat pakkauksilleen. En syö pakkauksista vaan lautaselta. Pitsa ehtii sitkistyä jne. Korona-aikaan joskus tilattiin oven taakse, en sen jälkeen. Mutta sen takiahan firma on pystyssä, että sitä käytetään.

Vierailija
26/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuahan en ole saanut vaikka olen hakenut monta kertaa. Pitkät jonot.

Ap

Mistä olet hakenut apua, pelkästään julkiselta puoleltako? Et ehkä halua kuulla tätä, mutta wolttiin menevillä rahoilla ostaisit terapiaa ihan yksityiseltäkin. 

Vierailija
27/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pahaa siinä, että tilaa itselleen ruokaostokset joista itse valmistaa ruuan. Kyllä sitä nyt pulittaa sen 5-10e enemmän ettei tarvitse lähteä itse kauppaan, aika on kuitenkin itselle tärkeämpää kuin raha. Pikaruuan tilaaminen taas on eri asia, sillä saat itsesi huonoon kuntoon äkkiä. Usko pois, tämä on viikottainen tai lähes päivittäinen wolttailu on h*lv*tin yleistä nykyään. Sinä sentään olet tajunnut jo ettei se ole kovin järkevää. Siitä on hyvä aloittaa parempien elämäntapojen luominen. :)

Vierailija
28/28 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskulle? Tonnilla??