Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jano ja jäätävä turvotus

Mikä vikana?
03.07.2023 |

Mitähän mun kropalle on tapahtumassa? Kävin toissapäivänä vaa'alla ja paino oli noussut 400 g, tänä aamuna 400 g lisää.

Kamala janon tunne koko ajan, vaikka en edes syö suolaa tai sokeria sisältäviä eineksiä/leipiä jne.
Viime päivät ovat menneet lähinnä vihreän teen, veden ja maidon juomisella. Tuoreita kasviksia (kurkku, tomaatti, uudet perunat, kaali) on mennyt paljon, kun ei tee mieli mitään raskasta. Jokusen omenan olen syönyt myös.

Samaan aikaan päällä ihan mieletön väsymys, jos lähden liikkeelle.

Olen hoikka eikä pitäisi olla mitään sairauksia. Millä eroon turvotuksesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Vierailija
2/4 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut enimmäkseen paikallaan harrastamatta liikuntaa? Liikunta laittaa nesteen liikkeelle.

Oleko juonut alkoholia? Se turvottaa. Kaali turvottaa myös, mutta toisella tavalla kuin neste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut enimmäkseen paikallaan harrastamatta liikuntaa? Liikunta laittaa nesteen liikkeelle.

Oleko juonut alkoholia? Se turvottaa. Kaali turvottaa myös, mutta toisella tavalla kuin neste.

Olen käynyt päivittäin tunnin-parin mittaisella kävelyllä. Alkoa en käytä enkä tupakoi. Siksi ihmettelenkin tätä äkillistä muutosta.

Vierailija
4/4 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimyrkytys? Tarvitsisit ehkä sitä suolaa ja sokeria. Nestetasapaino sekaisin.

Eroon pääsee esim uimalla tai ihan lillumalla vedessä. Lähtee nesteet liikkeelle, olisi hyvä olla vessa lähettyvillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän