Nuorena miehenä (32v) ikävä "nuoruusvuosia"
Ja ikävä maailmaa ja kaikkea ennen tätä sekamelskaa mikä alkoi 2020.. Niitä aikoja kun eli viellä laput ihan silmillä niin sanotusti tietämättömänä kaikesta, nuorena ja hölmönä.
Mutta siis enemmän vielä niitä aikoja kun oli justiinsa täysi-ikäiseksi tullut kun kaikki oli vielä uutta.
Elämä oli helpompaa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Oliko paljon seksi ä niiden kivojen ja villien biletyttöjen kanssa 😳
Itseasiassa ei pahemmin, mä en perusta tollasia yhen illan juttuja
Mullakin. Olen 32v nainen, täysin kyllästynyt kaikkeen. Nuoruuteni oli täynnä bileitä, huumeita, työttömyyttä ja vapautta. Jatkojen jatkoja, uusia ihmisiä..
Nykyään maailman tilanne masentaa. Käyn töissä ja makaan sohvalla. Kauhea vaiva järjestää edes tapaamisia ystävien kanssa. Kaikki muutkin haluavat vain möhnätä kumppanien kanssa. Ja itse olen vieläpä ikisinkku.
Oon 40-vuotias ja mulla on ikävä aikoja 2000-2010. En haluaisi elää 2020-luvulla. Liian hektistä!
Vierailija kirjoitti:
Mullakin. Olen 32v nainen, täysin kyllästynyt kaikkeen. Nuoruuteni oli täynnä bileitä, huumeita, työttömyyttä ja vapautta. Jatkojen jatkoja, uusia ihmisiä..
Nykyään maailman tilanne masentaa. Käyn töissä ja makaan sohvalla. Kauhea vaiva järjestää edes tapaamisia ystävien kanssa. Kaikki muutkin haluavat vain möhnätä kumppanien kanssa. Ja itse olen vieläpä ikisinkku.
Hyvä kun lopetit ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 40-vuotias ja mulla on ikävä aikoja 2000-2010. En haluaisi elää 2020-luvulla. Liian hektistä!
Mun mielestä 2010-2015 olivat hyviä.
Voi teitä nuoria! Homma tulee vain pahentumaan.
No periaattessa 96 jälkeen kaikki on ollut sieltä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. 40 ja nuo oli parhaat vuodet elää.
Mies vanhenee kuin viini, kaikki elämässäsi tulee olemaan nousujohteista siitä noin 35v ikävuodesta eteenpäin. Myös erektiot.
Se helpottaa kun täyttää 33. Kokemusta on.
T. 33v nainen
Parempi kuolla kuin täyttää 40-vuotta, elämä on silloin jo ohi. Nuoruudessa olisi pitänyt kaikki saavuttaa, näin vanhana ei mikään tunnu miltään ja kroppa hajoaa vaikka tekisi mitä liikuntaa ja huoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä nuoria! Homma tulee vain pahentumaan.
No periaattessa 96 jälkeen kaikki on ollut sieltä perseestä.
Nostalgiapäissään sitä varmaan ajatteleekin näin, muttei maailma ole kaatumassa vielä mihinkään.
Jaa, itse elin nelikymppisenä elämäni parasta aikaa. Elämäni pahin aika oli just silloin 18-vuotiaana, kun asuin vielä vanhempieni kanssa. He tekivät elämästäni lähes helvettiä. En anna sitä heille ikinä anteeksi.
Nykyään nuoruus jatkuu nelikymppiseksi. Sinulla on vielä 8 vuotta aikaa viettää villejä nuoruusvuosia.
Ennen oli paremmin. Taitaa sen jokainen ymmärtää. Mutta maailma on tällainen. Toivottavasti tulevaisuudessa on paremmin.
Ota malli paavosta, hän näytti maailmalle että 50 vuotias voi olla vielä täys teinix.
Näinä tasa-arvon aikoina itkijänaisina voivat toimia miehet ja kaikensukupuoliset.
Tervetuloa joukolla märisemään!
- Turun itkijänaiset r.y.
Oliko paljon seksi ä niiden kivojen ja villien biletyttöjen kanssa 😳