Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko oikeesti uusioperheitä, joissa uudet äidit kostavat miehen lapsille ?

Vierailija
11.12.2006 |

Olen aivan järkyttynyt tuosta ketjusta, missä lapsia ei pidetä perheeseen kuuluvina.

Minä tiedän perheen, missä lapsen äiti kostaa lapsensa isälle, että tämä lähti ja haki eroa. Tämä äiti kostaa kaiken mahdollisen lapsen kautta tälle isälle. Tämäkin tilanne todella kauhea katsoa vierestä.

Millaisia tämän päivän naiset oikein ovat?

Kertokaahan hyviäkin esimerkkejä, pliiiiis??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tapasi miehen, jolla ennestään lapsia. Ihastui kovasti tämän lapsiin ja kohteli heitä kuin omiaan, piti luonaan kun mies oli töissä, osti vaatteita, vei huvpuistoon yms. Lapset siis asuvat pääasiassa äidillään.

Tilanne muttui täysin kun ystäväni sai omia lapsia miehen kanssa. Hän on alkanut suorastaan vihata miehen lapsia entisestä liitosta. Inhoaa kun lapset tulevat viikonlopuksi heille, natkuttaa kun mies ostaa elatusmaksujen lisäksi lapsille vaatteita, ei suostu tekemään ruokaa kuin omille lapsilleen eikä oikeastaan edes puhu lapsille mitään. Paiskoo ovia ja ignooraa heitä lapsia kun ovat isällään.

Isä on paljon töissä viikonloppuisin kun lapset ovat heidän luonaan. Ikävä katsella miten lapset joutuvat viettämään viikonloput keskenään tämän naisen kanssa, joka kohtelee heitä tosi huonosti.

Vierailija
2/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun asiani puuttua heidän elämäänsä, jos lasten isä hyväksyy moisen käytöksen niin en voi asialle mitään. Yritän kyllä olla superystävällinen lapsille aina kun heitä näen jotta edes vähän kompensoisin ystäväni käytöstä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusperhe ja minun lapseni asuvat meidän kanssa. Miehen 2 lasta vierailevat joka toinen viikonloppu. Miehen lapset ovat meillä aristokraatteja mutta mies kohtelee minun lapsiani tosi huonosti, tuskin puhuu mitään mutta ottaa itsestäänselvyytenä että minä jaksan silti aina olla kohtelias ja ystävällinen hänen lapsilleen. Itse olen sitä mieltä että aikuisen on osattava suhtautua lapsiin lapsina. Ero on mielessä.

Vierailija
4/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, jossa äidin ex-liiton lapset eivät saa syödä samassa pöydässä muiden kanssa, yhdenjoka pompottaa ja pilkkaa ihan avoimesti äidin ex-liiton lapsia, siis välillä lapset ei saa istua edes tuolilla, vaan pitää istua lattialla, kun isäpuoli käskee...

Vierailija
5/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni äiti mollaa ja haukkuu jatkuvasti miehensä poikaa (ed. liitosta). Mitään ei osaa tehdä oikein, vaikeuksia koulussa jne. Luulen, että pohjimmiltaan on kateellinen, koska isä välittää molemmista lapsistaan yhtä paljon. Mikä tietysti on oikein ja luonnollista!! Lisäksi miehen poika pääsee matkustelemaan paljon äitinsä kanssa. Välillä tekisi mieli sanoa " äitipuolelle" että tukkii tu*pansa!

Vierailija
6/6 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on uusperhe ja minun lapseni asuvat meidän kanssa. Miehen 2 lasta vierailevat joka toinen viikonloppu. Miehen lapset ovat meillä aristokraatteja mutta mies kohtelee minun lapsiani tosi huonosti, tuskin puhuu mitään mutta ottaa itsestäänselvyytenä että minä jaksan silti aina olla kohtelias ja ystävällinen hänen lapsilleen. Itse olen sitä mieltä että aikuisen on osattava suhtautua lapsiin lapsina. Ero on mielessä.

Yhtään äitiä en tunne joka olisi ilkeä lapsipuolilleen.