Lapsuuden ystävät - kukaan ei ole edes vastannut ovatko menossa tapahtumaan
Ja somen kautta saa lukea, että tapahtumassa oltu, jotkut jopa viikon Onhan aivan selvää, että ei mitään ystävyyttä ole paskan vertaa. Voinko poistua yhteisestä ryhmästä? Ei kiinnosta olla missään tekemisissä tälläisten ihmisten kanssa. Jotka ei vaivaudu edes vastaamaan.🥺
Kommentit (29)
Mä en ymmärrä tuota miksi ei voi vaan vastata? Moikka, ollaan menossa sinne, mutta viikon pätkästä ei haluta nähdä sinua edes tuntia, eli ei sovi mikään tapaaminen tms
Vttu, käytöstavat, missä on???
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Mitä et tajunnut? Ikäviä ystäviä Aplla
Suviseuroihinko ne meni vai mihin tapahtumaan voi mennä viikoksi? Ehkä ne on laiskoja vastaamaan vai vastasivatko ne toisilleen? Itse ehkä en lähtisi ryhmästä mutta siirtyisin tarkkailijaksi ja etsisin muita ihmisiä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroihinko ne meni vai mihin tapahtumaan voi mennä viikoksi? Ehkä ne on laiskoja vastaamaan vai vastasivatko ne toisilleen? Itse ehkä en lähtisi ryhmästä mutta siirtyisin tarkkailijaksi ja etsisin muita ihmisiä elämääni.
Tarkkailijana olo on kyllä p*rseestä.
Mutta voihan sitä jonkin aikaa kokeilla. Jos ei pää sitä kestä, sitten vain ulos ryhmästä.
Voi olla, että joku tulee kysymään, miksi lähdit ryhmästä. Kannattaa siis miettiä joku lyhyt, yhden lauseen selitys. Esim. "Tunsin itseni ulkopuoliseksi."
Voi myös olla ettei haluttu etukäteen erityisemmin sopia treffejä jos tapahtumaan on tulossa paljon tuttuja. Etenkin jos on perheen kanssa reissussa. Itse en yleensä lasten kanssa matkatessa välitä sopia juttuja valmiiksi, menen fiilisten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla ettei haluttu etukäteen erityisemmin sopia treffejä jos tapahtumaan on tulossa paljon tuttuja. Etenkin jos on perheen kanssa reissussa. Itse en yleensä lasten kanssa matkatessa välitä sopia juttuja valmiiksi, menen fiilisten mukaan.
Voihan sitä sanoa että menossa on, mutta ei halua sopia mitään varmaksi?
Tuo tuollainen tuntuu oikeasti todella ilkeältä.
Olin itse yläasteen jälkeen ensimmäinen, joka meidän tyttöporukasta muutti omilleen. Muistan vieläkin yhden viikonlopun kun kyselin kaikilta vielä ihan hyvissä ajoin, lähtiskö mun kanssa baariin. Yksi sanoi, että ei ole menossa ja muut jätti vastaamatta. Myöhemmin olin porukassa kun he muistelivat miten kivaa siellä oli silloin ollut keskenään.
Ja mä luulin, että meillä oli tiivis ystäväporukka.
Tuntuu ilkeältä vieläkin jos ajattelen sitä, oon nyt kuitenkin jo 36 ja tuolloin 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sanoa että menossa on, mutta ei halua sopia mitään varmaksi?
Tuo tuollainen tuntuu oikeasti todella ilkeältä.
Olin itse yläasteen jälkeen ensimmäinen, joka meidän tyttöporukasta muutti omilleen. Muistan vieläkin yhden viikonlopun kun kyselin kaikilta vielä ihan hyvissä ajoin, lähtiskö mun kanssa baariin. Yksi sanoi, että ei ole menossa ja muut jätti vastaamatta. Myöhemmin olin porukassa kun he muistelivat miten kivaa siellä oli silloin ollut keskenään.
Ja mä luulin, että meillä oli tiivis ystäväporukka.
Tuntuu ilkeältä vieläkin jos ajattelen sitä, oon nyt kuitenkin jo 36 ja tuolloin 18.
Kumma sattuma, että kukaan ei vastaa, mutta kaikki tästä pienestä porukasta löysivät tiensä sinne, ja nyt laittavat someen päivityksiä Kiitos, Ystävät
Olen aina ollut ystävällinen heitä kohtaan. Ei ole kauheasti kiinnostusta seurata em käytöstä enää.
Tuntuu jopa sairaalta kiusaamiselta
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut ystävällinen heitä kohtaan. Ei ole kauheasti kiinnostusta seurata em käytöstä enää.
Tuntuu jopa sairaalta kiusaamiselta
Ei vain tunnu, vaan on sairasta kiusaamista. Miks ihmeessä olet tuollaisten ihmisten kaverina??
Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
Kesätapahtumaan?
Kyllä mä ainakin lähtisin tuollaisesta ryhmästä. Siitä en osaa sanoa että laittaisinko viimeisen viestin jossa kerron miten paskoja ihmisiä ovat vai lähtisinkö vain vähin äänin
Itse ajattelen ettei päätöksiä kannata tehdä vihaisena. Katso miltä asia tuntuu myöhemmin, voit lähteä ryhmästä jos olo on kurja myöhemminkin tai katsoa pitävätkö yhteyttä myöhemminkään.
Missä päin Suomea näin kohdellaan ystäviä? Ilmeisesti heillä on parempia kavereita, jonka he katsovat oikeuttavan kohdella muita huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea näin kohdellaan ystäviä? Ilmeisesti heillä on parempia kavereita, jonka he katsovat oikeuttavan kohdella muita huonosti.
Takuulla jossain pöndelässä
Eivät kuulosta sun ystäviltä, mutta tekisin niille pikku pilan.
Suosittelen että larppaat luksus elämää jonkin aikaa, merkkituotteita ja kuplivaa esiin, eksoottisia kuvia.
Jos olet köyhä menet venekauppaan ja otatat kuvan veneen kannella ja ruorissa. Otat koruliikkeessä kuvan sormestasi "sain tän lahjaksi" kun sovitat jotain upeaa sormusta, jne. Keksit kyllä.
Jos kuulumisesi larppaamisen jälkeen alkavat kiinnostaa, ovat ahneita ja hyödyn perään.
Ihmiset ovat elukoita nykyään. Menevät sinne, mistä hyötyvät eniten. Sinä olet pakollinen paha, et oikea ystävä heille. Ovat sen verran kiinnostuneita että seuraavat tarkkaan elämääsi, kun kysyt jotain, ei voida edes vastata. Yäk!! Poistu