Te jotka siivouspalveluja käytette, kysymys:
Kauanko teillä siivooja on kerralla? Eli tunneissa?
Asumme rivarissa 80m2, lapsiperhe. Ja mietin tässä, että onko 5 tuntia liikaa kun meiltä laskutetaan sen verran per kerta....Ihmettelen tätä aikaa hieman, kun mietin asuntomme siisteyttä ja tavaramäärää yleensä. Meillä on nk. lapsiperheeseen nähden vähän " tavaraa" esillä, siivoojan ei tarvitse nostella tai kerätä leluja lattioilta, tasot ovat tyhjillään valmiina jne....Ihan perussiivouksesta siis kyse johon kuuluu, pölyjen pyhkiminen, imurointi, lattian luuttuaminen, keittiön tasojen pyyhkiminen ja kaapin ja ovien pyyhkiminen. Eli ihan perussiivouksesta kyse. Likaista meillä mielestäni ei ole, mitä nyt keittiönlattialla voi jokunen tahra olla (heh, kelläpä ei olis kun on pieniä lapsia)....
Mietin siis vaan, että miten joku saa 5 tuntia kestämään tän asunnon siivouksessa? Kuvittelenko vain...:(
Kommentit (25)
Olen itse siivousfirmassa töissä ja aina asiakkaan kanssa sovitaan tuntimäärä.
Oli puhetta et nää ekat kerrat näyttää suunnan, et paljonko viikkosiivous tai perusteellinensiivous vie aikaa...Arvio oli, et perusteellinensiivous olis 6.5t luokkaa ja perussiivo 2.5-3 tuntia......
Mä odottelen edelleen vastausta kyselyyn mitä laitoin firmalle.....
ap
kotisi ja tekemässä tuon arvion? Onko siivooja jättänyt viestiä mitä on milloinkin tehnyt?
joo kävi, ja sit tehtii arvio mitä tuos äske kerroin...Mitäs nyt sit ku se arvio onkin " isompi" ? Mä ite käsittäisin tuon ajan kyl siinä tapaukses jos tääl ois iha oikeesti joku iha kamala kaatopaikkasiivo:( Mut ku ei ole....
ap
Tavaraa vähän ja jälki aina huonoa. Ei edes kenkiä koskaan laitettu riviin eteisessä, saati pesty tiskipöytää. Samaan suoritukseen pystyn yksin alle puolessa tunnissa. Käytännössä vain imuroivat asunnon, pyyhkivät hiukan keittiön lattiaa ja näkyvimmä pinnat niin, että pölyvana jäljet jäi.
En ota enää kotisiivousta