Anna mun kaikki kestää! Mika Aaltola poseeraa ilman paitaa somessa!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapas mallia! Aivan huippu mies!
Kyllä on varma saanti makuuhuoneen puolella!
Teitä kaikkiako hän vuoronperään duunailee?
Kaikki keinot otettava käyttöön!
Se on oikean miehen merkki....eikä jonkun miesolettaman.....kuten Pekka H....
Vierailija kirjoitti:
Kohta ratsastaa karhulla kuten Putte
Ihan sama ajatuskuvio. Tästä meille oma kurkien ohjastaja, syvyyksissä sukeltaja, aarteitten ja suurten vonkaleitten löytäjä. Pelaakohan jääkiekkoa, kaikki voittaen? Voi luojan pyssyt sentään. Tuostako presidentti!
Tai osaa välillä löysätä krakan kaulasta....
Nähdäänkö seuraavaksi biletyskuvia nahkatakissa?
Nolo jätkä. Eikä edes minkään näköinen.
Yök, mikä tyyppi. Tuolla(ko) kuvalla ratsastetaan pressaksi🙄?
Ei ole kaikki kotona tällä miehellä
Kylläpä Mikasta tuli nopeasti kummallinen. Hän tarvitsisi jonkun pr-henkilön auttamaan julkisuuskuvan luomisessa. Hän voi edelleen olla hyvä tyyppi mutta ihan vaan toivottoman kömpelö tällaisissa asioissa.
Eikö tää ole presidenttiehdokas?
Älä huoli ap. Aaltola on jo kuohittu Hesarissa ja Ylellä👍
Hihhuliuskovainen. Antanut haastattelun Sley:lle. Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ratsastaa karhulla kuten Putte
Olin tulossa kirjoittamaan samantyyppisen kommentin, että seuraavassa päivityksessä taistelee karhua vastaan. Ja siis totta kai nujertaa Kontion. Ja siis totta kai ilman paitaa. 😅
Muuten varmaan ratsastaisi Ruokolahden leijonalla mutta kun se onnistui livistämään Saksaan jokunen viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mikä ihmisiä vaivaa. Löytyykö enää Suonesta yhtään arvokasta, fiksua, karismaattista ihmistä joka ei postaile kuvaa perseestään/ vatsastaan/ tai filosoi naistenlehtien palstoilla tai muusta mistä en halua tietää.
Ihan oikeasti alkaa kohta mennä usko ihmisiin.Mikään ei ole enää pyhää eikä arvokasta.
Miespuolinen Marin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä homoille suunnattu kuva?
Jos tarkoitus viedä Pekalta äänestäjiä...
Olin tulossa kirjoittamaan samantyyppisen kommentin, että seuraavassa päivityksessä taistelee karhua vastaan. Ja siis totta kai nujertaa Kontion. Ja siis totta kai ilman paitaa. 😅