Anna mun kaikki kestää! Mika Aaltola poseeraa ilman paitaa somessa!
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt edes speedot laittanut päälle.
No kyllähän tuostakin kuvasta jo näkee, että vasemmassa lahkeessa on. Se kai oli tän kuvan pointti.
Kertoiko Aaltola muuten eilen, minkämaan pressaksi aikoo hakea?
Saammeko Aaltolalta seuraavaksi belfien?
Vierailija kirjoitti:
Saammeko Aaltolalta seuraavaksi belfien?
Uskon, että kyllä, jos kannattajat kauniisti pyytävät ja toteavat, ettei muilla ehdokkailla ole tietoa, taitoa ja rohkeutta sellaisen ottamiseen.
Olisi kiva nähdä Jussi Halla-aho poseeraamassa samassa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä Jussi Halla-aho poseeraamassa samassa asennossa.
Vielä parempi olisi ilman housuja kellarikonttorissaan.
Kaikki on laitettava peliin ja jokainen parhaimman puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Sössöttää ässää puhuessaan eikä osaa lausua r-kirjainta. Eikä ole karismaattinen.
Joten ei tuollaista miestä presidentiksi.
Ei Tarja Halonenkaan osaa sanoa r-kirjainta.
Kääk! Näin jotain hirveää ja noloa! Ei enää toista pissistä valtakunnan johtoon. Meillä oli jo Marin. Ei enempää sitä lajia 🙈
Niin, entäs sitten? Mitäs väärään siinä on poseerata ilman paitaa somessa? Entinen pm poseerasi pelkkä jakku päällä lehden kanneessa niin, että tissit näkyi, ja julkaisee jatkuvasti someen kuvia missä yläkropan peittona ei ole muuta kuin urheiluliivit, eli paljasta pintaa näkyy ihan reippaasti. Jos se on voimaannuttavaa ja hienoa, niin tokihan nyt tämäkin on? Vai saadaanko me naiset vaan olla puolialasti?
Vierailija kirjoitti:
Kääk! Näin jotain hirveää ja noloa! Ei enää toista pissistä valtakunnan johtoon. Meillä oli jo Marin. Ei enempää sitä lajia 🙈
Totta!
Aaltola on pelle, militaristi ja konservatiivi. Siksi niin monet maalaiset, persut ja yli 47-vuotiaat naiset pitävät hänestä. Chat gpt kirjottaisi paremmin twitteriin. Ei jatkoon.
Itse en ole instassa, facessa yms. Todella narsistista touhua mun mielestä mutta jokainen tyylillään.
No älä hyvä ihminen mene ehdoin tahdoin katsomaan! Hullua tuollainen.
Aaltola tarjoilee vielä paljon hupia syksyn edetessä, kun hybris alkaa nostaa päätään.
Kylläpä hienosti tiesit.