Miksi absolutistit eivät kelpaa mieheksi?
Naiset luimuilevat heti, kun kuulevat, ettei mies käytä ollenkaan alkoholia. Ei ole kuulemma "aviomiesainesta", koska on epäilyttävää, jos ei ryyppää ollenkaan.
Samat muijat sitten valittavat, kun heidän miehensä juovat koko kesälomansa vessanpöntöstä alas. Äly hoi!!! Haluaako naiset siis mieluummin känniörvelön, joka juo jalat alta aamusta iltaan kaikki lomat ja viikonloput, vai raittiin miesystävän, jonka kanssa voisi kokea muutakin kuin juopumista?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata paljastaa (ainakaan suhteen alussa), ettei juo ollenkaan alkoholia. Jos nainen myöhemmin yrittää kantaa kotiin olutta tai muita järkyttäviä alkoholijuomia, niin miehen on parasta kataa kaikki epäterveelliset myrkkyjuomat salaa altaaseen. Tällöinhän kumpikaan ei lopulta juopottele. Hyväksi havaittu toimintamalli.
Tämän täytyy olla vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertovat, että haluavat raittiin miehen ja raittiit miehet kertovat, että ei ole kysyntää. Jännä tilanne.
No ei baareissa varmaankaan raitis mies tai nainen ole kovin kysytty. Pitäisi olla joku mesta, missä molemmat tapaisivat luontevasti toisensa. Minä raitis nainen joko lenkkeilen pitkiä kävelylenkkejä tai sit olen himassa. Kovin ei ole ollut ruuhkaa mun oven takana :D
Tuli vaan mieleen, että voisiko torikahvilassa joku uskaltaa tulla kysymään treffeille.
Minä löysin kaljakuppilasta ihanan miehen, oltiin kumpikin oman kaveriporukan kanssa liikkeellä. Oltiin kummatkin absolutisteja ja ollaan vieläkin. Tapaamisesta on reilusti yli 20v.
Mielestäni juuri baari on hyvä paikka löytää henkilö, joka ei juo paljoa, eikä kerää siitä stressiä jos joku muu juo.
Meille ei vain maistu alkoholi missään muodossa eli ei ole mitään syytä juomattomuuteen. Silti sitä juomattomuutta täytyy välillä selitellä, varsinkin miehen.
Kyllä sieltä torikahvilastakin voi seuraa löytää! Kysy itse, että voiko istua samaan pöytään jos näet kiinnostavan ihmisen.
Absolutisti on suurella todennäköisyydella ex-alkkis - kuka haluaa odottaa seuraavaa romahdusta.
Ehkä siinä karkottaa se täysin mustavalkoinen ajattelu, että jos käyttää alkoholia, sitä vedetään sitten kaksin käsin ja ainoa vaihtoehto on, että ei käytä. Itse olen viiniharrastaja ja nautin valtavasti hyvistä viineistä, mutta pari kertaa elämässäni olen juonut liikaa ja vihaan sitä olotilaa. Jos joku ei kerta kaikkiaan ymmärrä sitä, että joku haluaa nauttia alkoholia kuten muitakin elintarvikkeita kohtuudella ja nautinnokseen, niin on se vähän arveluttavaa. Minkähän kaiken muunkin suhteen tällainen ihminen on täysin ehdoton eikä osaa ajatella asioita kuin omalta (oikealta) kannaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä karkottaa se täysin mustavalkoinen ajattelu, että jos käyttää alkoholia, sitä vedetään sitten kaksin käsin ja ainoa vaihtoehto on, että ei käytä. Itse olen viiniharrastaja ja nautin valtavasti hyvistä viineistä, mutta pari kertaa elämässäni olen juonut liikaa ja vihaan sitä olotilaa. Jos joku ei kerta kaikkiaan ymmärrä sitä, että joku haluaa nauttia alkoholia kuten muitakin elintarvikkeita kohtuudella ja nautinnokseen, niin on se vähän arveluttavaa. Minkähän kaiken muunkin suhteen tällainen ihminen on täysin ehdoton eikä osaa ajatella asioita kuin omalta (oikealta) kannaltaan?
Nimenomaan näin. Onko oletus se, että jos käyttää alkoholia niin silloin vedetään kirkasta viinaa tyhjään mahaan kun itse juon pelkästään viinejä ja niitäkin yleensä aina ruuan kanssa. En näe siis minkäänlaista tarvetta sille että miehen pitäisi olla absolutisti kun miellän alkoholin käytön juurikin nautinnoksi eikä se aiheuta krapulaa tai riitoja meillä ikinä.
Minä ryyppäsin lähes 30 vuotiaaksi asti kaikki viikonloput. Nyt mennyt 15 vuotta siten, että tulee otettua kerran tai kaksi vuodessa. Nykyinen malli on parempi ja vaimokin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Totuus - jota et myönnä itsellesikään - on se, että rakastat nousuhumalaa. Siksi alkoholia juodaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei juurikaan käytä alkoholia. Satunnaisesti kerran kaksi vuodessa ja olen siitä iloinen. Joi kuitenkin nuorempana enemmän ja biletti kuten itsekin.
Arvostan miestäni mutta jollei hän olisi koskaan juonut mitään niin olisihan se hyvin outoa ja veikkaisin uskovaiseksi.
Eli jos absolutismin syy on uskonnollisuus, mies on automaattisesti huono, josta ei ole puolisoksi tai isäksi? Mitä haittaa siitä on, jos toinen uskoo Jumalaan, vaikka itse ei uskoisikaan?
Luulisi, että naiselle olisi helpompi sietää miehen hiljaa mielessään iltaisin lausuma iltarukous, kuin ainainen holtiton juopottelu, joka vaikuttaa koko perheen elämään?
Oma/puolison juominen on helpompaa selittää sillä, että se on "normaalia".
Se, joka ei juo, on outo ja epänormaali. Se, joka ei juo, joutuu selittelemään raittiuttaan.
Mitä hankalaa tuossa on? Sinä juot ruuan kanssa viiniä ja mies vissyä.