Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi absolutistit eivät kelpaa mieheksi?

Loukkaantunut
02.07.2023 |

Naiset luimuilevat heti, kun kuulevat, ettei mies käytä ollenkaan alkoholia. Ei ole kuulemma "aviomiesainesta", koska on epäilyttävää, jos ei ryyppää ollenkaan.
Samat muijat sitten valittavat, kun heidän miehensä juovat koko kesälomansa vessanpöntöstä alas. Äly hoi!!! Haluaako naiset siis mieluummin känniörvelön, joka juo jalat alta aamusta iltaan kaikki lomat ja viikonloput, vai raittiin miesystävän, jonka kanssa voisi kokea muutakin kuin juopumista?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit naista vääristä paikoista. 

Vierailija
22/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli absolutisti, kun tapasimme. Minä en ollut, mutta se ei ollut ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa, mutta emme kohtaa missään, kun en käy huvipaikoissa.

Haluan nimenomaan täysraittiin miehen. En itsekään käytä alkoholia lainkaan.

Vierailija
24/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiin miehen tietenkin, koska alkoholi on pahaa. 

Minäkin elän yksin, mutta syynä ei hyvin suurella todennäköisyydellä ole absolutismini, vaan häijy luonteeni.

Voisiko sinullakin olla jokin vastaava syy?

N

Vierailija
25/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan mennä kipin kapin Kauhavalle suviseuroille. Siellä riittää naisia, joille miehen absolutismi ei ainakaan luulisi olevan ongelma.

Vierailija
26/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se on se absolutismi itsessään mikä on ongelma, vaan se turhauttavan yleinen nenänvartta pitkin katsominen, jos haluaakin vaikka saunassa ottaa oluen tai ruoan kanssa viinilasillisen.

Jostain syystä monille ihmisille on ihan mahdoton ajatus, että, vaikka nyt vegaanien, oma käytös voisi olla se ongelma mikä tekee niistä epämiellyttäviä, vaan aina vedetään mutkat suoriksi ja aletaan osoittelemaan kuinka muut vihaa lehmiä, eikä hyväksy toisenlaista elämäntapaa.

Kyllä mulla vegaaninaisena käy ihan hyvin flaksi, mitä höpiset :D

Vierailija
27/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiin miehen tietenkin, koska alkoholi on pahaa. 

Minäkin elän yksin, mutta syynä ei hyvin suurella todennäköisyydellä ole absolutismini, vaan häijy luonteeni.

Voisiko sinullakin olla jokin vastaava syy?

N

Miksi olet häijy luonteeltasi? Ei oikein kuulu normi-ihmisen elämään häijyys millään lailla. Ei niinkuin millään lailla.

Vierailija
28/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen, joka ei itsekään juo. Minusta jo pienessäkin hiprakassa ihminen on vastenmielinen. Juomattomia miehiä ei vaan oikein tunnu olevankaan, paitsi sitten huumeveikoissa.

Vierailija
29/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia tapailet, jos se tyssää siihen, että olet absolutisti? En ole vielä tavannut naista, jolle olisi iso ongelma, että mies ei ryyppää ollenkaan tai tyyliin kerta vuoteen ottaa juhlamaljan. 

Vierailija
30/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa absolutisti. Oikeastaan se on toivottava piirre miehessä. Olen jo tarpeeksi katsellut ex aviomiehen juopottelua joka ikinen perjantai.

Itse lopetin alkoholin käytön, koska se ei enää vaan maistunut. Kaikki juomat ovat pahoja enkä tykkää pikkuhiprakastakaan. Siksi en käy baareissa tms. juottoloissa.

Lisäksi vielä palstan kiroama ryhmä eli olen uskossa. Tämä uskoon herääminen tapahtui monta vuotta siitä, kun lakkasin juomasta alkoholia. Ev.lut.kirkko ei kiellä alkoholia. Erilaiset lahkot taasen kieltävät ja joillakin on ehtoollisviinin tilalla Mehukattia. Tämäkin on aivan ymmärrettävää, koska iso osa heidän seurakuntalaisista on entisiä alkoholisteja.

Juhlissa ja kutsuissa otan kohteliaasti alkumaljan ja pyörittelen sitä käsissäni välillä teelusikallisen maistaen.

Vierailija
31/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näin on väittänyt, etteivät absolutistit muka kelpaa miehiksi? Mielestäni asia on juuri toisin päin eli kännikalat eivät kelpaa miehiksi ja absolutistit ovat naisten listoilla korkealla. Itse en ainakaan hyväksyisi rinnalleni sellaista, jonka vapaa-aika kuluu pääosin alkoholin puitteissa.

Naisten puheissa absolutismi on parempaa kuin alkoholismi, mutta käytännössä kuitenkin alkoholistit saavat naisen paljon useammin.

Eivät ne alkoholistit varmaan saa, jotka suupielet polvissa ja kulmat kurtussa mitään puhumatta hakevat kaljakopan ja juovat yksin yksiössään tai jossain perämetsässä. Ihmiset jotka elämässään tapaavat muita ihmisiä tunnetusti pariutuvat myös helpommin. Jos on vielä hyväntuulisen näköinen tyyppi, niin aina vain todennäköisemmin.

Vierailija
32/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion yhäkin olla absolutisti, sanoivat muut siitä mitä tahansa.

Vierailija
33/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö absolutisti nainenkaan halua? Haittaako sua jos nainen vetää joskus kännit ja käy baarissa? Mulle ei käy kumpikaan ääripäät. Vaan siltä väliltä.

Vierailija
34/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpais! Vois olla sitte kuskina ja musta huolta pitämässä kun lähden ryypylle. Tänä vuonna kerran baarissa ja viime vuonna kans, ehkä heti ensi vuonna uudestaan...;)

Vierailija
35/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi absolutismin olevan mikään ongelma, varsinkaan jos etsit yhtä raittiin puolison. Täysraittiita naisia on paljon.

Onko asenteesi tuomitseva tai ylimielinen juovia ihmisiä kohtaan? Se voi karkoittaa nekin, jotka eivät itse juo.

Vierailija
36/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa olemaan juomatta, niin tällainen keskustelu on tulevaisuudessa täysin turha, koska alkoholi ei sovellu kenellekään

Vierailija
37/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsee baarissa aviomiehen "hauskoista" Känni-Pettereistä. Sitten muutaman vuoden päästä ihmetellään Vauva-palstalla miehen alkoholismia. Vois niinku ihan aluks katella niitä muitakin miehiä.

Vierailija
38/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muuttunut suhtautuminen alkoholiin täysin ja olisin vaan tyytyväinen jos mies olisi absolutisti. Alkoholin juominen ja baareissa käyminen tuntuvat jotenkin järjettömältä touhulta.

Vierailija
39/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin raittiin ja tunnustan nauttivani kun luen täältäkin kertromuksia näistä kännäävistä jännämiehistä

Vierailija
40/69 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sä näitä naisia oikein etsit?

Tunnen montakin, jotka ei juurikaan juo. Täydestä absolutismista en tiedä, vaaditko sitä?

Mulla oli joskus poikakaverin, joka mäkätti jos viikonloppuisin otin. No sit aloin juomaan vain pari silloin tällöin, kun poikkis oli jo nukkumassa etten häiritse häntä. Ja sehän oli sit hänelle merkki, että oon täysi alkkis.

Ero tuli tosin muista syistä.

Mutta kannattaa ottaa joku, jolla on suht samanlaiset päihteiden käyttötavat. Musta on ihan kiva ottaa joskus miehen kanssa, mutta on ollut myös ollut kivaa kun vain toinen on kohtuudella ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan