Miksi absolutistit eivät kelpaa mieheksi?
Naiset luimuilevat heti, kun kuulevat, ettei mies käytä ollenkaan alkoholia. Ei ole kuulemma "aviomiesainesta", koska on epäilyttävää, jos ei ryyppää ollenkaan.
Samat muijat sitten valittavat, kun heidän miehensä juovat koko kesälomansa vessanpöntöstä alas. Äly hoi!!! Haluaako naiset siis mieluummin känniörvelön, joka juo jalat alta aamusta iltaan kaikki lomat ja viikonloput, vai raittiin miesystävän, jonka kanssa voisi kokea muutakin kuin juopumista?
Kommentit (69)
Juopot kelpaa aina naisille. Juoppo on myös jännä mies joten se on väkivaltainen ja sellaisten kanssa naiset haluaa asua.
Mitä järkeä tästä aiheesta on keskustella? Pitäisi kieltää kokonaan tällaiset palstat, joissa syyllistetään alkoholia, vaikka vika on toisaalla. Jos yritätte saada minut raivostumaan, ni ei onnistu! Saan vapaasti juoda niin paljon kuin tahdon, eikä asia muille kuulu! Ei edes naisystävälle. Piste.
Ei se varmaan siitä absolutismista ole kiinni. Tai sitten oot ihan väärästä paikasta etsinyt naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertovat, että haluavat raittiin miehen ja raittiit miehet kertovat, että ei ole kysyntää. Jännä tilanne.
No siis. Miehet, jotka eivät kelpaa naisille, eivät suostu kuuntelemaan, mitä ne naiset kertovat ongelmiksi. Nappaavat sitten jonkun yhdentekevän piirteen ja syyttävät, että katsokaa nyt, tän takia en kelpaa. Vaikka syy on todennäköisesti ihan muualla.
Miksi on olemassa vain kaksi ääripäätä, absolutisti ja sitten se joka ördää kaiken vapaa-aikansa? Jos olen nainen joka haluaa välillä dokata pari päivää putkeen ja välillä olla viikkoja täysin juomatta niin mitä teen absolutistilla sen enempää kuin alkoholistilla? Ennemmin katselen sitten miestä joka haluaa elää kuten itse elän tai ainakin sietää tapojani. Toisaalta en välttämättä halua edes muuttaa kenenkään kanssa enää yhteen.
Olisko syynä, että suomalaiset naiset ovat lähinnä juoppoja bilehilejä, jotka ryyppäävät itsekin? Alkoholi määrää elämässä tahdin eikä osata elää ilman sitä.
suomalaistenvaluvika? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raittiin miehen tietenkin, koska alkoholi on pahaa.
Minäkin elän yksin, mutta syynä ei hyvin suurella todennäköisyydellä ole absolutismini, vaan häijy luonteeni.
Voisiko sinullakin olla jokin vastaava syy?
N
Miksi olet häijy luonteeltasi? Ei oikein kuulu normi-ihmisen elämään häijyys millään lailla. Ei niinkuin millään lailla.
Perimä, hankalat kokemukset jne.
Ikävää, että joudun kumoamaan teoriasi, mutta olen tutkitusti täysin normaali. Päädyin psykiatrin puheille, kun olin pitkään sairaana. Minulla oli pitkälle edennyt syöpä, jota työpaikkalääkäri ei saanut selvitettyä vuosia jatkuneiden tutkimusten aikana. Vaivani olivat fyysisiä, eivät henkisiä.
Aika harvalla on nykyisin vastaavat paperit.
Vierailija kirjoitti:
Olisko syynä, että suomalaiset naiset ovat lähinnä juoppoja bilehilejä, jotka ryyppäävät itsekin? Alkoholi määrää elämässä tahdin eikä osata elää ilman sitä.
Suomalaiset naiset? Hauska kommentti.
Tiedätkö, mihin todella moni suomalaismies kuolee? Viinan aiheuttamiin tuhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset? Hauska kommentti.
Tiedätkö, mihin todella moni suomalaismies kuolee? Viinan aiheuttamiin tuhoihin.
No eikai ne suomalaiset miehet yksinään juo vaan yhdessä naisystäviensä kanssa eli juoppoja molemmat sukupuolioletetut.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se on se absolutismi itsessään mikä on ongelma, vaan se turhauttavan yleinen nenänvartta pitkin katsominen, jos haluaakin vaikka saunassa ottaa oluen tai ruoan kanssa viinilasillisen.
Jostain syystä monille ihmisille on ihan mahdoton ajatus, että, vaikka nyt vegaanien, oma käytös voisi olla se ongelma mikä tekee niistä epämiellyttäviä, vaan aina vedetään mutkat suoriksi ja aletaan osoittelemaan kuinka muut vihaa lehmiä, eikä hyväksy toisenlaista elämäntapaa.
Mä haluan ihan rehellisesti ryypätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertovat, että haluavat raittiin miehen ja raittiit miehet kertovat, että ei ole kysyntää. Jännä tilanne.
No siis. Miehet, jotka eivät kelpaa naisille, eivät suostu kuuntelemaan, mitä ne naiset kertovat ongelmiksi. Nappaavat sitten jonkun yhdentekevän piirteen ja syyttävät, että katsokaa nyt, tän takia en kelpaa. Vaikka syy on todennäköisesti ihan muualla.
Mutta miksi tämä "yhdentekevä piirre" on aina nimenomaan raittius? Harva mies kertoo naisettomuuden syyksi ryyppäämisen.
Ei kannata paljastaa (ainakaan suhteen alussa), ettei juo ollenkaan alkoholia. Jos nainen myöhemmin yrittää kantaa kotiin olutta tai muita järkyttäviä alkoholijuomia, niin miehen on parasta kataa kaikki epäterveelliset myrkkyjuomat salaa altaaseen. Tällöinhän kumpikaan ei lopulta juopottele. Hyväksi havaittu toimintamalli.
Miksi näin hyökkääviä kommentteja? Eikö voisi vaan hyväksyä, että suomalaiset ovat joko absolutisteja tai juoppoja ja näin tulee aina olemaan. Ihmiset eivät osaa elää ilman alkoholia, koska ovat aloittaneet touhun jo teini-iässä ja jääneet koukkuun - joten näillä mennään.
kYLLÄ - olen jotunut selittämään, että juon TARVITTAESSA kuyn tarjotaan ja keskustelu siirtyy neidin viinilasillisiin silloin tällöin. Mountain Dew:tä on kyllä neidin jääkaappi täynnä jos vierailen.
ap, etsitkö naisystävää juottolasta? Käsitykseni mukaan miehet, jotka eivät juo lainkaan, löytävät helpommin kauniita ja hyvätasoisia naisia kuin viinaan menevät örveltäjät.
Oon 47-v nainen enkä käytä juuri ollenkaan alkoholia. Siis juon juhlissa lasin kuoharia jos tarjotaan noin 4 kertaa vuodessa.
Tällä tavalla alkoholia käyttävää miestä omasta ikäluokastani ei vaan löydy. Mut ei haittaa, viihdyn ihan hyvin näin ilman kumppaniakin.
Mä en haluais et kumppani jois yhtään enempää kuin yhden saunaoluen, ja joskus ottais vaikka jopa saunavichyn.
Absolutistin ja ongelma-kännääjän väliltä se varmaan olisi paras. Itse pidän viineistä ja kokisin hankalaksi jos mies ei esim ymmärtäisi ollenkaan yhdistää ruokaa ja viiniä, niin paljon jäisi paitsi. Tykkään myös käydä viininmaistelussa tms ja myös ystävien kanssa yleensä syödään ja juodaan alkoholia samalla. Olisi siis harmi, jos mieheni ei jakaisi tätä harrastustani.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa, mutta emme kohtaa missään, kun en käy huvipaikoissa.
Haluan nimenomaan täysraittiin miehen. En itsekään käytä alkoholia lainkaan.
Ei nyt varsinaisesti aiheeseen liity, mutta miksi et käy tanssimassa, sirkuksessa, tivolissa tai muissa huvipaikkoikoissa?
Vierailija kirjoitti:
No ei baareissa varmaankaan raitis mies tai nainen ole kovin kysytty. Pitäisi olla joku mesta, missä molemmat tapaisivat luontevasti toisensa. Minä raitis nainen joko lenkkeilen pitkiä kävelylenkkejä tai sit olen himassa. Kovin ei ole ollut ruuhkaa mun oven takana :D
Tuli vaan mieleen, että voisiko torikahvilassa joku uskaltaa tulla kysymään treffeille.