Haluaako teidän miehet seksiä joka päivä?
Kommentit (25)
Valitettavasti ei, sille riittää 1-2 kertaa vuodessa. Itse haluaisin vaikka useamman kerran joka päivä.
No ei ainakaan minun kanssani.
nimim. ei seksiä kahteen vuoteen
Ei halua. Jos joskus saan houkuteltua hommiin, seisokki on heikko eikä mies edes yritä tyydyttää minua. Niinpä en itsekään enää seksiä mieheni kanssa kaipaa.
Ap, tiesitkö että seksijutut kuuluvat seksipalstalle.
En oo varma. Suostuis kyllä varmana. Niin helposti käynnistettävissä. Kerran/ vko tahdilla mennään.
Mulle on riittänyt pari kolme kertaa viikossa. Tuntuu itsestäkin paremmalta, kun on kertynyt vähän paineita ja kalukin käy kovemmilla kierroksilla ja orgasmit on parempia itselläkin. Panetus on toki jatkuvaa, mutta maltti on valttia, jotta saa seksistä enemmän irti.
Mun miehelle riittäisi kolmesti viikossa.
Haluaa, kun minäkin haluan. Ei ikinä kieltäydy.
Mies haluaa 2-3 krt viikossa, minä 4-5 kertaa viikossa, joten meillä harrastellaan joka päivä ja viikonloppuisin parikin kertaa päivässä. Meillä on sopimus että toiselle "hommataan" orgasmi aina kun hän niin haluaa. Aina ei ole nainti, vasn suihinotto, dildotus tai vibrauskin käy.
Ei halua, viimeksi halusi seksiä juhannuksena -22.
Kukaan ei oikeesti halua joka päivä.
Kyllä ne halut loppuu, kun käsket siivoamaan ja mäkätät kaikista pienistäkin asioista. Mikäli huomaat merkkejä siitä, että ukkoa panettaa, niin paras tapa on suuttua jostain tyhjänpäiväisestä. Siinä ukko miettii, että mitä vittua on tullut tehtyä, vaikka koko homma on minun juoneni.
N54 Kuopio
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne halut loppuu, kun käsket siivoamaan ja mäkätät kaikista pienistäkin asioista. Mikäli huomaat merkkejä siitä, että ukkoa panettaa, niin paras tapa on suuttua jostain tyhjänpäiväisestä. Siinä ukko miettii, että mitä vittua on tullut tehtyä, vaikka koko homma on minun juoneni.
N54 Kuopio
Varma konsti saada mies pettämään. En ole koskaan pettänyt, mutta kynnys tuollaisen naisen kanssa olisi ollut niin matala, että helposti olin keksinyt järkevän syyn pettämiselle.
Vierailija kirjoitti:
N54 Kuopio
Meidän rouvalla toi ollut käytössä 20 vuotta, toimii kuin juna vessa. Ei ole juurikaan himottanut jatkuvan vittuilun päälle kotona.
lillukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54 Kuopio
Meidän rouvalla toi ollut käytössä 20 vuotta, toimii kuin juna vessa. Ei ole juurikaan himottanut jatkuvan vittuilun päälle kotona.
Ja silti olette edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
lillukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54 Kuopio
Ja silti olette edelleen yhdessä.
Kyllä; asumme samassa osoitteessa, yhdessäolosta ei voi puhua. Pitäisi vaan saada itsestään irti ja etsiä parempaa seuraa...
Kyllä haluaa, vaikka alkaa jo ikääkin olla.