Väärää mieltä olevat pois konserteista! Kansanedustaja Juha Mäenpää heitettiin ulos Provinssi-festarilta mielipiteidensä takia. Mäenpää on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
Kommentit (2117)
Viherpunikeilla ottaa nyt lujille Perussuomalaisten vaalimenestys ja hallitukseen nousu. Kaikki keinot on käytössä heidän nolaamisekseen. Perussuomalaisten lisäksi viherpunikit nolaavat itsensä ja perussuomalaiset saavat suurelta osalta tavallista kansaa sympatiapisteitä.
PROVINSSIN toimitusjohtaja Marko Kivelä vahvistaa tapahtuneen.
Hän oli meillä tapahtumassa kutsuvieraana alueen kansanedustajana. Pyydämme kutsuvieraita noudattamaan meidän tapahtumamme arvoja, kun he rekisteröityvät järjestelmäämme, Kivelä kertoo.
Olemme sitoutuneet noudattamaan toimintaperiaatteita, jotka pyrkivät edistämään tasa-arvon, monimuotoisuuden ja yhdenvertaisuuden toteutumista. Tuo kirjoitus oli selvästi ristiriidassa meidän arvojemme kanssa. Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut. (IS)
Eihän tässä ole nokankopputtamista. Hän ei ollut kutsuvieraana tervetullut tilaisuuteen. Ottakoon Juha Mäenpää vastuun omista kirjoituksistaan.
Ostais lippunsa niinku muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Selvästikin Provinssin tapauksessa suvaitsevaisuus päättyy siinä vaiheessa, kun heidän kanssaan ei ole 100% samaa mieltä asioista. Miksiköhän tätä ominaisuutta ennen kutsuttiin? Alkoi tällä: tuomit...
Mäenpää kirjoittaa lehtikirjoituksen, jossa haukkuu sukupuolisuvaitsevaisuuden opettamisen "SAIRAAKSI".
Ei ole kysymys mistään 100% samaa mieltä olemisesta. Mäenpään kirjoitus on asiaton. Olisi hän voinut samantapausen mielipiteensä muutenkin ilmaista ilman, että alkaa luokittelemaan ihmisiä sairaiksi (tai vie ras lajeiksi, kuten aiemmin). Ei ole satumaa enää nuo sanavalinnat. Joko on tyhmä tai sitten haluaa tahallaan loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä muut paitsi persut eivät ole viherpunikkeja, siis persujen mukaan?
Ei "persuilla" ole samanlaisia jyrkkiä ja mustavalkoisia dogmeja ja jäykkiä viholliskuvia kuin dogmaattisella aatevasemmistolla. Ymmärrän että voi olla vasurina vaikea sisäistää.
:D persuillahan ei mitään muuta olekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että kun hänellä niin jyrkkä eriävä mielipide noitten ihmisten suhteen, niin mikä hiku hänellä sinne oli. En ymmärrä..
Itse olen käynyt festareilla musiikin takia, en todellakaan muun festarikansan mielipiteiden takia.
Samoin. Musiikin takia käyn konserteissa ja festareilla. Ei ole tullut edes mieleenkään, että en niissä voisi käydä, jos minä en jaa järjestäjien kanssa samoja mielipiteitä. Enhän voi edes tietää mitä kukin konsertin järjestäjä ajattelee ja millaisen arvomaailman omaa. Ihan sekaisin tuo provinssin järjestäjä. Kaikista pahin ihminen tässä jutussa.
Käydä voi, tottakai, kun ostaa itse lippunsa, tuo ääliö oli saanut lipun ja sen vastaanottaessaan oli tietysti hyväksynyt järjestäjän arvot. Jos ei hyväksy, ei pidä ottaa lippua vastaan. Ostakoon ääliö itse lippunsa.
Itse en kyllä kehtaisi yrittää mennä pummilla Provinssiin. Juhaa sen sijaan ei hävettänyt, ennen kuin hänet poistettiin alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikeilla ottaa nyt lujille Perussuomalaisten vaalimenestys ja hallitukseen nousu. Kaikki keinot on käytössä heidän nolaamisekseen. Perussuomalaisten lisäksi viherpunikit nolaavat itsensä ja perussuomalaiset saavat suurelta osalta tavallista kansaa sympatiapisteitä.
Itsehän persut tuon tekevät. Hallitukseltakin on ja muutama savijalka poikki. Ja tekivät Suomen ennätyksenkin: aikaisemmin Suomen lyhimmän aikaan toiminut ministeri oli kommari. Nyt on persu! :D
Alkanut jo inhottaa koko tämä pride jne. toiminta. Kaikki saa rakastaa ketä tahansa ja kukin saa tuntea/identifioida itsensä vaikka hellakoukuksi, jos haluaa, mutta sukupuolia on vaan kaksi. Pojalla on pippeli ja tytöllä pimppi. Se on biologinen fakta mikä ei miksikään muutu. En vaan pysty enää tukemaan Prideä, koska tämä vouhotus saa aina vaan hullumpia piirteitä.
Kun ottaa kutsulipun vastaan pitää rekisteröityä ja siinä samalla sitoutuu tapahtuman arvoihin. Miksi Mäenpää edes rekisteröityi? Ahne paska ilmaislipun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästikin Provinssin tapauksessa suvaitsevaisuus päättyy siinä vaiheessa, kun heidän kanssaan ei ole 100% samaa mieltä asioista. Miksiköhän tätä ominaisuutta ennen kutsuttiin? Alkoi tällä: tuomit...
Mäenpää kirjoittaa lehtikirjoituksen, jossa haukkuu sukupuolisuvaitsevaisuuden opettamisen "SAIRAAKSI".
Ei ole kysymys mistään 100% samaa mieltä olemisesta. Mäenpään kirjoitus on asiaton. Olisi hän voinut samantapausen mielipiteensä muutenkin ilmaista ilman, että alkaa luokittelemaan ihmisiä sairaiksi (tai vie ras lajeiksi, kuten aiemmin). Ei ole satumaa enää nuo sanavalinnat. Joko on tyhmä tai sitten haluaa tahallaan loukata.
Onhan se sairasta opettaa, että pojalla on pimppi. Olen tätä mieltä akateemisesti koulutettuna humanistinaisena. Näiden trans-ihmisten joukkopsykoosia ei pidä hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut jo inhottaa koko tämä pride jne. toiminta. Kaikki saa rakastaa ketä tahansa ja kukin saa tuntea/identifioida itsensä vaikka hellakoukuksi, jos haluaa, mutta sukupuolia on vaan kaksi. Pojalla on pippeli ja tytöllä pimppi. Se on biologinen fakta mikä ei miksikään muutu. En vaan pysty enää tukemaan Prideä, koska tämä vouhotus saa aina vaan hullumpia piirteitä.
Ja kosmologinen fakta on, että aurinko kiertää maata, eikä se miksikään muutu.
Miksi sinulle on niin tärkeää määritellä toisten ihmisten sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun saa kyllä perua.
Eihän nää oman elämänsä Mäenpäät muuta osaa kun tehdä ilmoituksia ja kuormittaa oikeuslaitosta ja poliisia. Itse saavat persellä miten tykkäävät.
Syö paskaa, vassariantifapelle. Sinunkin aikasi on olla syytettyjen penkillä
Vihervasemmistolaiset syytteeseen maanpetoksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairasta opettaa, että pojalla on pimppi. Olen tätä mieltä akateemisesti koulutettuna humanistinaisena. Näiden trans-ihmisten joukkopsykoosia ei pidä hyväksyä.
Sinä itse olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kehtaisi yrittää mennä pummilla Provinssiin. Juhaa sen sijaan ei hävettänyt, ennen kuin hänet poistettiin alueelta.
Ehkä provinssirokin olisi pitänyt ensin harkita ketä kutsuvat. Mielestäni Provinssi toimi tässä todella oudosti. Ajatuspoliisi on näköjään nykkyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet sairas.
Ad hominem. Oliko sinulla mitään järkevää sanottavaa?
Toivottavasti hän saisi sakot aiheettomasta rikosilmoituksesta. Olisi oikeasti aiheellista rangaista näistä älyttömistä poliisin resurssien tuhlaamisesta.
Ja jos joku hitaampi ei vielä ole tajunnut. Kutsuvieraan kutsun voi peruuttaa ilman, että siinä syyllistyy mihinkään rikokseen. Eri juttu jos kaveri olisi ostanut omilla rahoillaan lipun ja sitten olisi poistettu mielipiteidensä vuoksi tilaisuudesta.
Tässä nähdään myös, että ne hillotolpat ja ilmaiset liput ovat ihan yhtä tärkeitä persuille kuin muillekin poliitikoille. Eivät ole pätkääkään parempia tässä vaikka kovasti sitäkin mainostettiin vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
PROVINSSIN toimitusjohtaja Marko Kivelä vahvistaa tapahtuneen.
Hän oli meillä tapahtumassa kutsuvieraana alueen kansanedustajana. Pyydämme kutsuvieraita noudattamaan meidän tapahtumamme arvoja, kun he rekisteröityvät järjestelmäämme, Kivelä kertoo.
Olemme sitoutuneet noudattamaan toimintaperiaatteita, jotka pyrkivät edistämään tasa-arvon, monimuotoisuuden ja yhdenvertaisuuden toteutumista. Tuo kirjoitus oli selvästi ristiriidassa meidän arvojemme kanssa. Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut. (IS)
Eihän tässä ole nokankopputtamista. Hän ei ollut kutsuvieraana tervetullut tilaisuuteen. Ottakoon Juha Mäenpää vastuun omista kirjoituksistaan.
Eihän noissa arvoissa oteta mitään kantaa siihen, mitä poikien pimpeistä tulisi opettaa lapsille. Mäenpään mielestä tuollaista sontaa ei tulisi opettaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä provinssirokin olisi pitänyt ensin harkita ketä kutsuvat. Mielestäni Provinssi toimi tässä todella oudosti. Ajatuspoliisi on näköjään nykkyaikaa.
Ongelma oli, että Mäenpään ejakulaatio julkaistiin Ilkassa provinssia edeltävänä perjantaina.
Provinssin pitää viisastua jatkossa ja tajuta, että persuilta ei voi missään oloissa odottaa asiallista käytöstä edes hetkellisesti.
Ketä kiinnostaa, käsi ylös.
Ai jaa , ei ketään.