Väärää mieltä olevat pois konserteista! Kansanedustaja Juha Mäenpää heitettiin ulos Provinssi-festarilta mielipiteidensä takia. Mäenpää on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.
Kommentit (2117)
Opetushallitus haluaa siirtää huomion pois siitä ettei yhä pahenevaa S2 oppilaiden ongelmaa saada ratkaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään väkisin punkea kokoontumisiin joiden arvomaailma erilainen kuin oma? Eihän Räsänenkään osallistu prideen.
En minäkään olisi tiennyt että Provinssi ei halua minua asiakkaaksi. Hyvä että tuli tässä vaiheessa ilmi.
Pohjimmiltaan kaikki ryhmät ja identiteetit perustuvat ulossulkemiseen. Oma identiteetti määritellään ei sen suhteen mitä ollaan vaan sen mukaan mitä ei olla. Nämä rajat muuttuvat ajan kuluessa. Tästä on turha uhriutua. Jos haluaa konservatiivista seuraa, sitä löytyy nyky-Suomesta varmasti.
Enpä tiennyt että provinssi on identiteetti. Vaikuttaa siltä että tuonkin festarin mainonta on ollut hyvin harhaanjohtavaa kun sitä on musiikkifestarina mainostettu.
No tuskimpa Mäenpäälle olisi myyty lippua jos hän olisi halunnut sen ostaa poistamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrityksellä on oikeus poistaa ilman yrityksen tiloihin oikeuttavaa pääsylippua olevat henkilöt yrityksen tiloista.
Öö oli kutsuttu sinne. Onko myös ilman lupaa maassa olevat lupa poistaa maasta?
ei vaan niille pitää tarjota ilmainen terveydenhuolto
t. virheä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perssuja nyt itkettää, kun sananvapaus sisältääkin myös sananvastuun.
Vasemmiston "sananvastuu" = kaikki ei-woket mielipiteet on kiellettävä ja niiden esittäjät canceloitava ja vainottava pois yhteiskunnasta.
Venäläinen sananvapauskäsitys: meillä kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa -> joku sanoo jotain joka ei johtoa miellytä -> tippuu ikkunasta -> venäläinen lisää: meillä sananvapauteen liittyy tämä sananvastuu.
Kyllä täällä missä minä asun, ainakin vielä pidetään ihmistä ihan normaalina, jos se erottaa sukupuolet toisistaan ja tietää että niitä on 2.
Ääriajattelijana pidettäisiin ihmistä joka tulisi vakavalla naamalla, selittämään että sukupuoli on tunne tai identiteetti, jonka voi itse "määrittää". Kyllä tollaista ihmistä pidettäisiin mielenvikaisena, mikä tietysti totta onkin. Jos ihminen elää mielikuvitusmaailmassa, se on harhainen, eikä niitä harhoja pidä muiden vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan huomannut, ettei hänellä ollut eduskunnan työpuhelinta mukana vapaa-ajalla?
Lipun peruutusviesti oli tullut siihen!
Vrt. Sanna ja työpuhelin...
Kansanedustajia ei vaadita olemaan langan päässä 24/7, kuten pääministerin, luulisi tämän nyt olevan päivänselvää.
Eduskunta harvemmin kokoontuu viikonloppuisin, joten ne ovat pääsääntöisesti vapaita heille.
Lipun peruutusviesti oli mennyt työsähköpostiin työpuhelimen kautta, ei edes tekstiviestinä puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, ei edes opetushallitus vaadi että lapsille suolletaan seksistä ja sukupuolista asiaa. Luuletteko, että vakaope laittaa lapset riviin ja valistaa sukupuolten moninaisuudesta? Opetushallituksen ohjeissa sanotaan, että lapsille VOI ikätasoisesti kertoa. Jos lapsi kysyy, hänelle vastataan. Lapsi kysyy, että miksi tuo setä käyttää mekkoja? Onko hän oikeasti setä vai täti. Ei voi jättää vastaamatta. Lapsi kysyy, miksi näyttää kuin Hillellä olisi pippeli, eikö hän olekkaan tyttö. Silloin täytyy kertoa, että joskus on vaikea tietää on toinen tyttö vai poika, mutta pääasia että hän on lapsi. Siellä päiväkodissa voi olla pojaksi määritelty interlapsi, jonka alapää näyttää enemmän pojan alapäältä. Lapsi ymmärtää ja huomaa jos jotain salataan.
No tämäpä juuri! Oph:n tekstistä irrotettu yksittäinen lause, josta niin kovasti vaahdotaan oli ESIMERKKI, jota voi käyttää aiheesta puhuessaan tai sitten ei. Asioista voi varmasti puhua muinkin sanoin lapsen tasoisesti ja tilanteesta riippuen.
Onko noilla meneillään jotkut väärinymmärtämisen ja uhriutumisen maailmanennätyskisat samaan aikaan?
Nytkö sitten pitäisi uskoa että opetushallitus kirjoittaa täysin lämpimikseen roppakaupalla ohjetta opettajille muttei odota kenenkään noita ohjeita noudattavan kouluissa? Älä nyt jaksa.
Teidän spinnaamisenne näyttää menevän aina vaan tyhmemmäksi.
Ei kun opetushallitus varmaan luottaa, että ammattilaisilla riittää äly ymmärtää noita ohjeita ja käyttää niitä ohjenuorana silloin kuin esim. kohtaavat moninaisia lapsia tai halutaan tehdä syrjinnän vastaista työtä. Vain lumihiutaleoikeisto on nyt päättänyt, että jokaiselle lapselle olisi aivan pakko "opettaa" kirjaimellisesti vain ja ainoastaan noin. Ikään kuin mitään muuta ei puhuttaisi ja biologiaa opetettaisi todenmukaisesti ihan niin kuin ennenkin.
"riittää äly ymmärtää...." älä nyt jaksa. Ei virkamies voi olla noudattamatta ylemmän tahon (eli opetushallituksen) ohjeita jos haluaa pysyä virassaan. Eikä nuo voi omasta päästään keksiä ohjeita joita ei ole mihinkään kirjoitettu vaikka ne tuntuisikin paremmalta materiaalilta.
Eli siis jatkossa vain harhaiset hyypiöt voivat mennä Provinssiin. Siis ne jotka uskovat satoihin liukuviin sukupuoliin, vääriin kehoihin, leidipeniksiin ym.soopaa.
Varmaan tuleekin ruuhkaa joo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä missä minä asun, ainakin vielä pidetään ihmistä ihan normaalina, jos se erottaa sukupuolet toisistaan ja tietää että niitä on 2.
Ääriajattelijana pidettäisiin ihmistä joka tulisi vakavalla naamalla, selittämään että sukupuoli on tunne tai identiteetti, jonka voi itse "määrittää". Kyllä tollaista ihmistä pidettäisiin mielenvikaisena, mikä tietysti totta onkin. Jos ihminen elää mielikuvitusmaailmassa, se on harhainen, eikä niitä harhoja pidä muiden vahvistaa.
Mä oon kanssa kuullut, ettei harhaisen ihmisen harhoihin kannata lähteä mukaan. Ja silti niihin lähdetään ihan valtiovallan tasolta.
Että seuraavan kerran kun naapurin mummo kuvittelee olevansa viisivuotias ja äiti meni kauppaan ja nyt pelottaa, niin myöntelen mukana. Koska hän tuntee niin ja mikä minä olen ihmisen tunnetta kiistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään väkisin punkea kokoontumisiin joiden arvomaailma erilainen kuin oma? Eihän Räsänenkään osallistu prideen.
Itse olen tähän mennessä luullut rock-festareiden pääosassa olevan musiikin ja en ole kuvitellutkaan niiden olevan jokin poliittinen/ideologinen tapahtuma.
Onneksi tämä tuli nyt kerralla selväksi, ensi kesänä jotakin muuta sitten.Provinssi on sukupuolisekavien woke ja cancel ihmisten tapahtuma. Miksi sitä ei kerrota asiakkaille?
Eri. Harhaanjohtavaa mainostamista. Ihmisten pitäisi tietää että kyseinen tapahtuma on ransuilu tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt ongelmaisten punikkien rahoillako provinssi aikoo jatkaa tästä eteenpäin 😂
Tässä tapauksessa jos meinaavat woke-degeneraattien avulla jatkaa, niin siellä alueella ei tulevaisuudessa ulise muu kuin tuuli ja taustameluna tulee olemaan vain sirkkojen siritystä. Get woke, go broke, on yhtä varma fundamentti kuin maan vetovoima. Sitä ei vain yksinkertaisesti pysty kiertämään. Joidenkin tarvii se oppia kantapään kautta.
Olisikin. Get woke, go broke ei nimenomaan pidä paikkaansa, valitettavasti. Jos pitäisi, kaikki tämä yritysten woke-hyvesignalointi olisi hiipunut eikä kiihtynyt entisestään. Nykyään lähes kaikki vähänkin isommat yritykset ovat mukana tässä paskassa.
Ja hirvee kohu jostain Junnilan äärioikeistolaisista nettijutuista tai kavereista :D
Samaan aikaan kun äärivasemmistolla on täys fasismimoodi päällä.
Kummastakohan tarvii oikeasti olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa kuvataan hyvin kaikki tämä, lopunajat. Saatana hyökkää kaikkea siis ihan kaikkea Jumalan alkuperäistä luomistyötä vastaan kuten miehen ja naisen välinen avioliitto, avioliiton pyhyys ylipäätään, kaksi sukupuolta jne. Saatana on valheiden isä ja haluaa tuhota ihmiset tällä tavalla sekoittamalla ihmisten minä kuvaa, seksuaalisuutta ja sitä miksikä Jumala on kunkin ihmisen luonut. Mietippä hetken miks vain nainen ja mies voi saada lapsia? Tiede sen todistaa mutta myös Raamattu, koska Jumala on luonut asian niin. Raamattu erityisesti myös kuvaa lapsia Herran lahjana, nyky-yhteiskunta kuitenkin taakkana ja saatana hyökkää jopa lapsia kohtaan tällä tavoin vääristämällä vasta kehittyvien ja kasvavien lasten sukupuoli-identiteettiä ja ties mitä transjuttujq. Ihmiset herätkää, kaikki nämä lukevat Raamatussa!
Ihminen on kirjoittanut raamatun ja sekavin kirjan juoni ikinä. Jesse varmaa arvostaisi kaikkea rakkautta ja sinä et liene jumala tai jeesus? Heität kuitenkin ensimäisenä kivellä?
Kummallista, minusta pojilla on pippeli ja tytöillä pimpula, onko sateenkaariväen lapsilla täysin epämuodostuneet kehot, vai syntyvätkö aina "väärään kehoon". Keltä ne "väärät kehot" on pöllitty? Missä lastenne oikeat kehot ovat, leikkauspöydällä ja hormonioiikeissä? Setan transpisteellä?
Lapsiparat, sekopäiden käsissä ja armoilla, olisi moni lasu paikallaan.
Koska yritykset ovat kaikkivoipaisia jumalaisia olentoja jotka eivät tee koskaan mitään väärin vihervasemmiston mielestä nykyään ja heillä on absoluuttinen oikeus valita asiakkaansa, niin vihervasemmiston pitää tukea Anna K:ta tässä tapauksessa:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sateenkaariväestön sairaaksi värjäämä maailma on sairas. Olkoot, mitä haluavat, mutta sukupuolia on vain kaksi. Konsertit ovat tämän ulkopuolella.
Vai onko se maailma suvaitseva ja sinä elät jossain oudossa vihassa. Koetko että sateenkaari rakkaus on jotenkin sinulta pois? Outoa vihaa ihmisillä toisten hyvyyttä ja rakkautta kohtaan.
Niin minä pesukarhuista ja poikien pippeleistä mieleni pahoitin.
T. Parempi ihminen
Olen vähän kahden vaiheilla että oliko nyt ylireagointia, oli jo kutsuttu ja hyvin viimetinkaan peruttu kutsu. Olisi antaneet olla kun kerran sisäänkin päästettiin.
Siis hyvä nyt saa liikkeenomistaja poistaa esim. mysdäläicen liikkeestä än. Kun kerran on oikeus valita asiakkaansa!?