Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde kehittyä miksikään jos mies ei ehdottele mitään seksuaalista?

Vierailija
03.11.2023 |

Eli tutustuu vain ihmisenä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle myös riittää seksitön suhde niin miksei.

Vierailija
2/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kehu peppua tai pyydä laittamaan ees kuvia, niin aika toivoton tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhde on ilmeisesti kehittynyt huippuunsa, kun saan vain happamia mulkaisuja ehdotuksiini :/

Vierailija
4/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ehdotella ja olla ääliö. Tosimies ehtii toimiakin. Mikäli kummallekin ok.

Vierailija
5/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee niin, että pitää valita yksi asia, joka on kaikkein tärkein ja perustaa parisuhde vain sen varaan. Tämä on mennyt täysin mahdottomaksi, että se toinen miellyttäisi kaikin puolin ja se olisi vielä molemminpuolista. Ei onnistu.

Yleensä juuri vaaleanpunaisten läpi katsellen niitä parisuhteita syntyy. Katsotaan kaikkia huonoja puolia läpi sormien, kunnes sitten vuosien päästä aletaan myöntämään itselleen, että tässähän on vaikka mitä vikoja.

Vierailija
6/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö mies peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
7/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen pitäisi ehdotella seksuaalisia juttuja? Eikö voimaantuneiden tasa-arvonaisten uusfeministisellä aikakaudella nainen voi hoitaa ehdottelun? Sitäpaitsi, metoon ja muun voimaantumisperseilyn takia fiksut miehet eivät välttämättä edes uskalla ehdotella uudessa suhteessa ensimmäisenä itse mitään.

Vierailija
8/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, ikävä kyllä, jollet tyydy kaverisuhteeseen. Tässä itsekin odotan että mies ehdottelisi jotain, mut ei, puhuu vaan nuoruusiän muistoistaan hupparissaan, huoh. Pari kertaa tullut yökylään ja nukkuu sohvalla. Seksuaalisuus selvästi vaikea asia, enkä viitsi toista pelästyttää. Kaverisuhteelle siis jäädään.

Vierailija
9/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
10/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitkässä juoksussa mikäli haluat miehen joka haluaa rakastaa naista ja tuottaa ihanaa nautintoa. Kyllä sen kuulee jo puheista, kosketuksesta tai niiden puutteesta ja näkee katseesta arvostaako ja haluaako naista, läheisyyttä, hellyyttä, erotiikkaa, ei sitä tarvitse suoraan edes sanoa. Eri asia tietty jos etsit pelkkää kaveria. 

Vierailija
11/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suhde on ilmeisesti kehittynyt huippuunsa, kun saan vain happamia mulkaisuja ehdotuksiini :/

Et jää tollaseen suhteeseen. Missä omanarvontunto?

Vierailija
12/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakaa vain kulli housuista, kyllä se suhde siitä kehittyy.

Vierailija
13/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse ehdottelisit?

Vierailija
14/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ajattelit, että naisparien suhteet ovat kehittyneet, kun niissä ei ole miestä ehdottelemassa?

Vierailija
15/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ehdottele?

Vierailija
16/18 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani ainakaan ei voi, koska minä en aloitetta siihen suuntaan tule tekemään. Mies tekee ensimmäisen tai jos ei, juttu ei tule etenemään. Jos suostun toisille treffeille, se käytännössä tarkoittaa, että toivon mieheltä jonkinlaista peliliikettä.

Vierailija
17/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkais vetämään huumeita, kuten vastuulliset mielenterveysongelmaiset tekevät.

Vierailija
18/18 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma menee niin, että pitää valita yksi asia, joka on kaikkein tärkein ja perustaa parisuhde vain sen varaan. Tämä on mennyt täysin mahdottomaksi, että se toinen miellyttäisi kaikin puolin ja se olisi vielä molemminpuolista. Ei onnistu.

Yleensä juuri vaaleanpunaisten läpi katsellen niitä parisuhteita syntyy. Katsotaan kaikkia huonoja puolia läpi sormien, kunnes sitten vuosien päästä aletaan myöntämään itselleen, että tässähän on vaikka mitä vikoja.

Se on jännä kuinka esimerkiksi sarjaeroajat eivät koskaan tee itse mitään suhteen vuoksi. Ei ihme että sitten elämä rikkonaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi