IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?
Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.
Sitten kun on joku laiha tai alipainoinen niin ihannoidaan.
Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.
Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.
Ihan mitä tahansa, onko laiha, pullea vai mitä, niin mikä tarve on mennä esittelemään itseään julkisesti.
"kattokaa mun persettä"
Nämä jutut on vähän erikoisia. Kai nyt useimmat on elämässään luonnossa paneskelua kokeilleet - ja harvempi siitä niin nauttinut. Kuulostaa, että näillekin se suurin kiksi tässä on se nähdyksi tulon mahdollisuus, ei niinkään puskissa paneminen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia nykyään kaikki pervot pääsevät lehteen ja julkisuuteen? Ei päivääkään ilman iltalehtien seksituputuksia.
Mikä heistä teki pervoja?
Huomaa kyllä että ihmisten seksuaalisuus on ihan jumissa nykyään. Nuorempana me usein harrastettiin seksiä ulkona, näin keski-ikäisinä sitä enemmän mukavuudenhalussaan jää sisätiloihin, mutta seksi ei rajoitu vain makkariin vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut on vähän erikoisia. Kai nyt useimmat on elämässään luonnossa paneskelua kokeilleet - ja harvempi siitä niin nauttinut. Kuulostaa, että näillekin se suurin kiksi tässä on se nähdyksi tulon mahdollisuus, ei niinkään puskissa paneminen muuten.
Asuvat keskellä ei mitään ilman naapureita eikä kspkaan ole *jääneet kiinni*. Aika pieni mahdollisuus on, joten tuskinpa se tuossa nyt kiksejä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia nykyään kaikki pervot pääsevät lehteen ja julkisuuteen? Ei päivääkään ilman iltalehtien seksituputuksia.
Mikä heistä teki pervoja?
Huomaa kyllä että ihmisten seksuaalisuus on ihan jumissa nykyään. Nuorempana me usein harrastettiin seksiä ulkona, näin keski-ikäisinä sitä enemmän mukavuudenhalussaan jää sisätiloihin, mutta seksi ei rajoitu vain makkariin vieläkään.
Mutta et kuitenkaan ole soittanut Iltalehteen että tekisittekö panemisestamme jutun?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.
No ei todellakaan ole todella hyvän näköinen. Selkeästi on ylipainoa.
On aika erikoista, että päärynänmallinen rasvapahkurainen alapainotteinen löysä kroppa on jonkun ihanne. No, tuohon Kerva-perustyyliin sointuvat hiuksetkin naisella.
Tosi rumasti sanottu!
Järkyttävää miten täällä kommentoidaan tuon naisen vartaloa.
Onko jutun miestä kommentoitu mitenkään? Mies ja nainen ovat edelleen todella epätasa-arvoisia keskenään, jos vain naisen vartalolla on merkitystä ja vain sitä katsotaan, kommentoidaan ja vain sille on odotuksia.
T: nainen, jonka mies ja ex-mies molemmat ovat olleet patempikroppaisia kuin minä itse
Juu. Miks pitää levittää itsensä kaikkien pällisteltäväksi?
MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.
On aika erikoista, että päärynänmallinen rasvapahkurainen alapainotteinen löysä kroppa on jonkun ihanne. No, tuohon Kerva-perustyyliin sointuvat hiuksetkin naisella.
Mitä helvettiä? Mistä lähtien naisten kropat ovat olleet yläpainotteisia 🤣 Pitäisikö sinusta naisella olla pikkupojan lantio ja leveät hartiat vai?
No eipä se tämäkään ole kivasti sanottu naisen vartalosta! Aina vaan ollaan vääränlaisia
T. Nainen, jolla leveät hartiat
No ei nyt millään pahalla, mutta minä en tykkää naisista, joilla on levät hartiat ja kapea lantio.
En tykkää testonaisista, kun ne näyttää miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?
Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.
Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.
Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.
Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.
Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.
Eikä kannattaisi olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa? Vai miksi ihmeessä kommentoit toisen vartaloa tuohon tyyliin ja ihmettelet miten voi olla haluttava?
Vierailija kirjoitti:
Millainen päivä olisikaan ilman näitä iltapäivälehtien juttuja? 🤔
Niin. Ilman näitä jokapäivisiä seksipakotuksia? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.
Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.
Onko sinusta tosiaan ASIALLISTA kommentointia jos ihmettelet miten tuollaista kroppaa voi pitää haluttavana???????
Vierailija kirjoitti:
Mitä metsän henget ajattelevat, puut ja rusakot. Jää energeettinen jälki kuin kummittelu?
Tämä saattaa järkyttää sinua, mutta kyllä ne rusakotkin nussivat metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuvat keskellä ei mitään ilman naapureita eikä kspkaan ole *jääneet kiinni*. Aika pieni mahdollisuus on, joten tuskinpa se tuossa nyt kiksejä tuo.
Mitenkähän nuo nyt tietäisivät, että onko joku nähnyt vai ei. Jos itse huomaisin heidät toiminnassa metsän siimeksessä, en usko, että menisin koputtelemaan olalle tai edes huutelemaan mitään. Poistuisin takavasemmalle ihan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä metsän henget ajattelevat, puut ja rusakot. Jää energeettinen jälki kuin kummittelu?
Tämä saattaa järkyttää sinua, mutta kyllä ne rusakotkin nussivat metsässä.
Hakevatko nekin narsismissaan huomiota ilmoittamalla yksityiselämäästään paskalehteen?
Jörnikööt, mutta miksi sitä pitää hieroa muiden silmille?
Hassua, että ketjussa on esim ulkonäön ruotimista mutta sen toteaminen, että ihan yhtä mielenkiintoista/tärkeää olisi kertoa lehdessä, kuinka heidi ja toni ei lemmiskele luonnossa, onkin poistatettu.
Mitä veen väliä sillä oikeasti on missä jotkut nobodyt panee? Siis muille kuin nobodyille itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ketjussa on esim ulkonäön ruotimista mutta sen toteaminen, että ihan yhtä mielenkiintoista/tärkeää olisi kertoa lehdessä, kuinka heidi ja toni ei lemmiskele luonnossa, onkin poistatettu.
Mitä veen väliä sillä oikeasti on missä jotkut nobodyt panee? Siis muille kuin nobodyille itselleen?
Se olisikin nykyään shokkiuutinen, jos IL kertoisi, että Satu ja Ilmari panevat sängyssään. Ja yleensä sulkevat oven ja monesti jopa verhot ennen kuin käyvät toimiin. Huhhuh, sitä klikkien määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Mistä lähtien naisten kropat ovat olleet yläpainotteisia 🤣 Pitäisikö sinusta naisella olla pikkupojan lantio ja leveät hartiat vai?
No eipä se tämäkään ole kivasti sanottu naisen vartalosta! Aina vaan ollaan vääränlaisia
T. Nainen, jolla leveät hartiat
No ei nyt millään pahalla, mutta minä en tykkää naisista, joilla on levät hartiat ja kapea lantio.
En tykkää testonaisista, kun ne näyttää miehille.
Kyllä. Kiitos tiedosta. Tulipa hyvä mieli tästä. Toisaalta, miten helpottava tietää, että saan olla vapaa katseeltasi.
Vierailija kirjoitti:
Jörnikööt, mutta miksi sitä pitää hieroa muiden silmille?
Onko joku siis pakottanut sinut lukemaan iltapäivälehtien panojuttuja?
Eikös se iso peffa olekaan muodikas? Vai koskeeko se vain nuoria ihmisiä? Komea perä rouvalla. Minäkin haluaisin seksiä ulkona, mutta mies ei, joten ilman jään sen laatuista seksiä.