Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista

Kommentit (347)

Vierailija
161/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti täällä ollaan naisen kroppaa haukkumassa. Entäs se mies?

hänhän näyttää ihan normipainoiselta.

Vierailija
162/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Kysyin Terolta, kiinnostaisiko häntä lähteä panemaan.

– Olen suorapuheinen nainen ja muutenkin tällaiset asiat on hyvä testata heti alkukättelyssä. Eihän kukaan autoakaan ostaisi ilman koeajoa, Heidi linjaa.

Teron koeajo oli ilmeisen menestyksekäs, sillä pariskunta on pitänyt yhtä nyt jo 17 vuoden ajan."

Ja naisetko muka eivät tee aloitteita? :D  Mites nyt suu pannaan, palstaulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto kun sain jutusta makeat naurut:D

Siellä Tero mennä pyyhältää crocseissaan metikössä ja Heidi retkottaa kankaankönkäreellä.

Ihankuin vitsi tai putous sketsi :D :D

Vierailija
164/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Teron kelpaa, kun katsoo Heidin ulkonäköä :)

Mutta kelpaako Heidin, kun katsoo Teron ulkonäköä?

Vierailija
165/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?

Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.

Sitten kun on joku laiha tai alipainoinen niin ihannoidaan.

Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.

Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.

Vierailija
166/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.

No ei todellakaan ole todella hyvän näköinen. Selkeästi on ylipainoa. 

On aika erikoista, että päärynänmallinen rasvapahkurainen alapainotteinen löysä kroppa on jonkun ihanne. No, tuohon Kerva-perustyyliin sointuvat hiuksetkin naisella.

Tosi rumasti sanottu!

Järkyttävää miten täällä kommentoidaan tuon naisen vartaloa.

Onko jutun miestä kommentoitu mitenkään? Mies ja nainen ovat edelleen todella epätasa-arvoisia keskenään, jos vain naisen vartalolla on merkitystä ja vain sitä katsotaan, kommentoidaan ja vain sille on odotuksia.

T: nainen, jonka mies ja ex-mies molemmat ovat olleet patempikroppaisia kuin minä itse

sanos, muuta. Ei tuo mies mikään hunksi ole, mutta eipä sitä kukaan haukkunut!

Vierailija
167/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen biseksuaali ja kyllä noista kahdesta ottaisin kropan perusteella mieluummin tuon naisen. 

Vierailija
168/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näilläkin naiminen tärkeintä vaikka sotatila melkein päällä.

Vierailija
169/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia nykyään kaikki pervot pääsevät lehteen ja julkisuuteen? Ei päivääkään ilman iltalehtien seksituputuksia.

Vierailija
170/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Heiskasen kuvat ovat todella hienot!

Itse juttu oli tavallaan söötti, ennen kuin tuli vastaan kimppakivat, yöks....

Vierailija
171/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.

No ei todellakaan ole todella hyvän näköinen. Selkeästi on ylipainoa. 

On aika erikoista, että päärynänmallinen rasvapahkurainen alapainotteinen löysä kroppa on jonkun ihanne. No, tuohon Kerva-perustyyliin sointuvat hiuksetkin naisella.

Mitä helvettiä? Mistä lähtien naisten kropat ovat olleet yläpainotteisia 🤣 Pitäisikö sinusta naisella olla pikkupojan lantio ja leveät hartiat vai?

No eipä se tämäkään ole kivasti sanottu naisen vartalosta! Aina vaan ollaan vääränlaisia

T. Nainen, jolla leveät hartiat

Vierailija
172/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanommin saatu paljaat persiet, no tavallaan saavutus tuokin...

Eikö mikään ole enää yksityistä ja pyhää?

Vierailija
173/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?

Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.

Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.

Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.

Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.

Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.

Vierailija
174/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpäs sanon sitten leikkimielisesti, että Terosta tulee kivasti metsänpeikkofiilikset. Vähän semmoinen Dobbyn ja norjalaisen peikon hybridi. Siis takaapäin. Edestä voi tietty olla parempi, ehkä sillä on hyvä naama. Sama voi päteä Heidiin. Hyvä naama pelastaa paljon.

Vierailija
175/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta oli tavannut toisensa jenkkiautotapahtumassa. Heli oli mennyt Terolta kysymään kiinnostaisiko tätä lähteä panemaan?

???

Onko tämmönen Suomessa kuinkakin yleistä että nainen lähestyy miestä jossain markkinoilla ehdottaen suoraan seksiä???

Onko kokemuksia?

Mietin vaan...

Pitkätukkainen rokkihenkinen jenkkiautoilija saa enemmän panoehdotuksia kuin harmaalla tojotalla ajeleva rillipäinen toimistotyömies.

Itse olen pitkätukkainen rokkihenkinen harmaalla toyotalla ajava toimistotyömies. Ei ole tultu ehdottelemaan. 

Vierailija
176/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti täällä ollaan naisen kroppaa haukkumassa. Entäs se mies?

No haukkuminen ulkonäöstä on tyhmää mutta kyllähän tuossa vain toisella oli joku 20kg ylipainoa.

Vierailija
177/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.

Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.

Tuota, aika vaikea on sanoa muutaman kaukaa otetun kuvan perusteella onko nainen ylipainoinen vai ei. Uskon, että normaailpainon ylärajoilla, mutta hänellä on paljon lihasta pakaroissa ja jaloissa. Varsinkin pakaroissa! Ja kyllä hän näyttää siltä, että liikuntaa harrastaa.

Ihmiset ovat vieraantuneet naisen kehosta.

Vierailija
178/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen päivä olisikaan ilman näitä iltapäivälehtien juttuja? 🤔

Vierailija
179/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta oli tavannut toisensa jenkkiautotapahtumassa. Heli oli mennyt Terolta kysymään kiinnostaisiko tätä lähteä panemaan?

???

Onko tämmönen Suomessa kuinkakin yleistä että nainen lähestyy miestä jossain markkinoilla ehdottaen suoraan seksiä???

Onko kokemuksia?

Mietin vaan...

Pitkätukkainen rokkihenkinen jenkkiautoilija saa enemmän panoehdotuksia kuin harmaalla tojotalla ajeleva rillipäinen toimistotyömies.

Itse olen pitkätukkainen rokkihenkinen harmaalla toyotalla ajava toimistotyömies. Ei ole tultu ehdottelemaan. 

No ei kun hankkimaan metsäpano-offia, niin kyllä käy flaksi sinullakin. Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla ainakin ohikulkijat yllättyy.

Vierailija
180/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas nainen on kaunis.

Toki myös hoikka.

Kedolla on monta kaunista kukkaa! Ei tarvitse vertailla. 💮🌺🌼🏵

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä