IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jörnikööt, mutta miksi sitä pitää hieroa muiden silmille?
Onko joku siis pakottanut sinut lukemaan iltapäivälehtien panojuttuja?
Veetuttaa jo otsikot, kun joka päivä tuputetaan jotain pervoiluhommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ketjussa on esim ulkonäön ruotimista mutta sen toteaminen, että ihan yhtä mielenkiintoista/tärkeää olisi kertoa lehdessä, kuinka heidi ja toni ei lemmiskele luonnossa, onkin poistatettu.
Mitä veen väliä sillä oikeasti on missä jotkut nobodyt panee? Siis muille kuin nobodyille itselleen?
Se olisikin nykyään shokkiuutinen, jos IL kertoisi, että Satu ja Ilmari panevat sängyssään. Ja yleensä sulkevat oven ja monesti jopa verhot ennen kuin käyvät toimiin. Huhhuh, sitä klikkien määrää.
jep, tollanen estyneisyys pitäisi olla laissa kielletty ;)(sarkasmi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veetuttaa jo otsikot, kun joka päivä tuputetaan jotain pervoiluhommaa.
No ei niitä otsikoitakaan ole pakko lukea. Ei noissa lehdissä koskaan ole mitään järkevää sisältöä, joten et menetä mitään vaikka skippaat ne ihan kokonaan. Sen takia näitä juttuja tehdään, kun te tykkäätte pöyristy niistä, joten luette jutut, kommentoitte niitä ja linkkaatte niitä keskustelupalstoille, mikä tarkoittaa mainostuloja.
Seksi luonnossa on kivaa, mutta oksettava sen sijaan tää halu tulla kertomaan omasta seksielämästään kuvien kera Iltikseen.
Olen niin saatanan kyllästynyt näkemään näitä linkkejä.
Miten on mahdollista etteivät hyttyset heitä elävältä? Itse valitsen lenkkireititkin sen mukaan, etten mene kosteiden metsiköiden läheltä.
Eikö heitä pelota että muurahainen menee pyllyyn/pilluun/kasseille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta miksi tuollaisia juttuja tehdään? Sinun mielestäsikö ne ovat hyvää journalismia?
Vierailija kirjoitti:
Seksi luonnossa on kivaa, mutta oksettava sen sijaan tää halu tulla kertomaan omasta seksielämästään kuvien kera Iltikseen.
Olen niin saatanan kyllästynyt näkemään näitä linkkejä.
No miksi sitten luet iltiksiä ja näitä keskusteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta miksi tuollaisia juttuja tehdään? Sinun mielestäsikö ne ovat hyvää journalismia?
Ihminen on nyt kehityksessään sukupuolisekoiluvaiheessa, ja kaikki mikä liittyy seksiin ja panemiseen kiinnostaa - myös aikuisia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdään, koska ihmiset lukevat niitä ja linkkaavat niitä mammapalstalle. Sanoma ja Alma ovat voittoa tavoittelevia yrityksiä.
Sieltä sitten punkki perseeseen ja borresioosista päivää. Lääkärissä selitetään että tämä oli kuitenkin ainutkertainen tilaisuus elämässä nakkeilla pskalehdessä.
Ihana ja nautinnollinen parisuhde heillä.
Naurattaa nämä tyypit kun piti kesken konsertinkin lähteä panopaikka etsimään!😆
Ja kesken työpäivän ukko kotiin paneskelemaan kun niin ovat himokkaita.
Ei hemmetti! Onko he aikuisia? Ja sitten kaikki horsmat ja varvikot selostetaan lehteen.😂😂😂😂
Rentoa, voimauttavaa pökittelyä ruohikolla ja mustikanvarpujen päällä!
Olishan noita juttuja! Mummu 75. Pitäiskö avautua jossain. No ei varmaan, mutta lemmiskely luonnossa ei ole mikään uusi keksintö. Kiinalainen sananlasku sanoo, että kerta polun varressa vastaa sataa, vai oliko se tuhatta sängyssä.
Mun mielestä on törkeää pilkata tällaisia heikkolahjaisia ja julkaista juttu! Kaikki tietää, että näillä syöminen/seksi tuo sitä mielihyvää elämään tavallista enemmän kun muut asiat ei suju! Silti en ymmärrä että rahastetaan ja pilkataan näin!
Mitä tämä ulina ulkonäöstä on? Tavallisen näköinen pari ja heidän seksitouhunsa ei kyllä hetkauta mua mitenkään.
Iso perse, no ei tod. Sä et ole isoa persettä nähnytkään. Tule katsomaan mun vaimon takamusta, siinä on ihanasti laajuutta.
Eikös se ole hyvä, että kaiken näköisille ja mallisille lohkeaa.