Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista

Kommentit (347)

Vierailija
121/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako marjastus- ja sienestysaikaan? Voipi kylän väkeä harhailla metsissä piakkoin kiikareiden kanssa.

Vierailija
122/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo itse soittaneet lehteen ja pyytäneet, että tulkaa katsomaan, kun me pannaan puskassa?😂

Tietysti. Miten muuten ajattelit toimittajan tietävän tästä? Lähes kaikki näistä Martti/Marjatta löysi pihaltaan kävyn ja sitten tapahtui jotain käsittämätöntä -jutuista sekä muistakin tavisten haastatteluista ovat henkilöiden itsensä aloitteesta päätyneet lehtiin.

Niinkuin myös se astianpesukoneen päältä löytynyt kumikyykin. Jota iltapäivälehden kuvassa esitettiin grillipihtien puristuksissa.

Tuo

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009555747.html

Oikea kyy ei ole noin kiiltäväpintainen ja sileä että valoa heijastaisi, korkeintaan vatsan poikkisuomut hieman ja eikä myöskään roikotettaessa ole tuollaisilla kumikäärmeen mutkilla.

Kaikkia sitä kuvitellaankin menevän lukijoille läpi kun juttu tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaako marjastus- ja sienestysaikaan? Voipi kylän väkeä harhailla metsissä piakkoin kiikareiden kanssa.

Voi sinuva. Kiikaria on pidettävä kokolailla kahdella kädellä. Pelkästä katsomisesta vähemmän saa nautintoja.

Tietty korkea kolmijalka ja siihen järjestelmäkamera luontokuvaukseen...

Vierailija
124/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa Heidillä muka on sitä "näkyvää" ylipainoa? Sivukuvassakin näkyy ihan tasainen maha.

Aika paksulta näyttää.

Jengi täällä ei ole ilmeisesti paksua ihmistä nähnytkään.

Vierailija
125/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva, että täällä kommentointi keskittyy vain Heidin ulkonäköön. Ajatelkaa, jos Heidi lukee tätä ketjua.

Vierailija
126/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdassa Heidillä muka on sitä "näkyvää" ylipainoa? Sivukuvassakin näkyy ihan tasainen maha.

Aika paksulta näyttää.

Jengi täällä ei ole ilmeisesti paksua ihmistä nähnytkään.

Mä olen tuo jonka kommenttia lainasit. Kyllä olen nähnyt paksuja ja näen sellaisen aina kun katson peiliin. Olen siis ylipainoinen nainen itse. Kyllä tuo Heidi on myös ylipainoinen. Normaalipainoisen kroppa ei näytä tuolta ja vatsan kohdalta näyttää paksulta. Olisi kyllä varaa pudottaa painoa.

Vierailija
127/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiva, että täällä kommentointi keskittyy vain Heidin ulkonäköön. Ajatelkaa, jos Heidi lukee tätä ketjua.

Jos lähtee lehtiin esittelemään alastonta vartaloaan, niin on varauduttava siihen, että sitä vartaloa myös kommentoidaan.

Vierailija
128/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaattepa olla ilkeitä.

Ihan kuin olisivat isonkin rikoksen tekijöitä av-palstan mielestä, kun kehtaavat rakastella ulkona. Ja vielä nauttivat siitä.

Kyllä pitäisi olla hiljaa, istua kiikkustuolissa, ajatella sitä mitä vanhemmat ja lapsetkin nyt tästä ajattelisivat, kun ovat uskaltaneet harrastaa sitä kauheaa ja inhottavaa s.e.k.s.i.ä.

Vierailija
129/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaattepa olla ilkeitä.

Ihan kuin olisivat isonkin rikoksen tekijöitä av-palstan mielestä, kun kehtaavat rakastella ulkona. Ja vielä nauttivat siitä.

Kyllä pitäisi olla hiljaa, istua kiikkustuolissa, ajatella sitä mitä vanhemmat ja lapsetkin nyt tästä ajattelisivat, kun ovat uskaltaneet harrastaa sitä kauheaa ja inhottavaa s.e.k.s.i.ä.

Ei ole kai rikoksentekijöitä, jos eivät ole siveyspykäliä rikkoneet, ja ihan kiva harrastus. En vaan tajua, miksi siitä pitää lehdessä kirjoittaa.

Vierailija
130/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kuvia. Mielestäni juttu oli asiallisesti kirjoitettu. Suomen kesä on lyhyt. Harva lähtee metsään rakastelemaan, mutta jos se tuntuu heistä hyvälle niin sitten sinne vaan. Itselleni on hyvin riittänyt toiminta sisätiloissa tähän asti ja varmaan jatkossakin.

Vierailija
131/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat nyt laittanut osoitteen niin olisi voinut mennä tumputtaen katsomaan.

Vierailija
132/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lehdiltä on aina uutiset vähissä, siksi niinkin tavallisesta asiasta kuin seksi, saadaan juttuja lehteen. Aikaisemmin iltalehdessä oli juttuja kummallisen muotoisista perunoista tai mansikoista, tai joka vuosi samoista etanoista ja sammakoista säätä ennustavista kylähulluista.

Saa paljaalla pinnalla ja pikkutuhmuuksilla aina sentään enemmän klikkauksia. Etenkin ns. tavallisten ihmisten tekemisistä, ovat samaistuttavampia ja tirkistelykin tietenkin kiinnostaa.

Vierailija
133/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaattepa olla ilkeitä.

Ei, ei ole kyse siitä, että he harrastavat seksiä vaan siitä, että sitä tehdään paikoissa missä muut voi nähdä ja mainostetaan lehdissä omia intiimiasioita. Mä kuljen luonnossa valokuvaamassa puita, kasvillisuutta ja luonnonvaraisia eläimiä. Mua ei todellakaan kiinnosta törmätä siellä sekstailevaan pariskuntaan. Mua ei kiinnosta nähdä muiden sekstailua ja mulla on siihen oikeus. Sellaisilla jotka altistavat muiden tuollaisen näkemiseen, ei ole mitään oikeuksia tehdä niin.

Vierailija
134/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti taas - hyi saatana! Haisevaelimiset, libidovetoiset liskoaivot! Kaikkea se leipä elättää!

:D menipä tunteisiin palstan pakollisella antiseksuaalilla!

Vierailija
135/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä metsän henget ajattelevat, puut ja rusakot. Jää energeettinen jälki kuin kummittelu?

Pitäisi kyllä ajatella muutakin kuin itseään. Tuollaiset pervot voisi metsänvartija ottaa kiinnikin.

OT, mut onko Suomessa oikeasti metsänvartijoita? t. kaupunkilainen

Ja siitä olen samaa mieltä että vähän voisi miettiä missä lihaansa tottelee..ei olisi kiva olla metsässä rauhoittavalla kävelyllä ja sitten törmätä tohon näkyyn..vähän kuulostaa siltä että pariskunnalla ei aistisäätely ole ehkä ihan kunnossa. Aikuinen kestää kyllä kotiin asti ettei tarvitse kesken festareiden..mut osa viehätystä jutun perusteella taisi olla että ehkä joku näkee..nyt näki aika moni ennemmän kun tahtoi :D

Vierailija
136/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas iso perse muijalla.

Eipä tuossa mitään harvinaista ole, mutta kun oli lantiokin vielä.

Mutta kapea vyötärö. On varmasti miesten mieleen tuollaiset kurvit.

Ei todellakaan ole.

Vierailija
137/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla punkkeja joka aukossa.

Vierailija
138/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva marjastajan/ sienestäjän törmätä noihin🤮!

Vierailija
139/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päivääkään ilman seksipakotusta.

Ei ole pakotusta. Sinun ei ole pakko lukea yhtä ainutta seksiä käsittelevää juttua.

Etkö tiennyt sitä?

On. Joka helve*in päivä tämä roskalehti on kertomassa ja antamassa ohjeita seksiin.

Vierailija
140/347 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykärme voi toimia extra dildona.