IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?
Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.
Sitten kun on joku laiha tai alipainoinen niin ihannoidaan.
Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.
Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.
Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.
Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.
Onko sinusta tosiaan ASIALLISTA kommentointia jos ihmettelet miten tuollaista kroppaa voi pitää haluttavana???????
Koko juttu ei ollut asiallinen, eikä IL ole asiallinen jatkuvien seksijuttujensa myötä. Kai kommentoijakin voi olla vähemmän asiallinen?
Eikö kannattaisi sitten kohdistaa se kommentointi vaikka kyseisen paskalehden juttujen tasoon, eikä tuon naisen vartaloon
Vierailija kirjoitti:
Tunnistettu hiusten perusteella.
Jep! Facebookin Naistenhuoneella aktiivinen.
Uuh! Kiihottavaa! Pääsispä mukaan! ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi näitä juttuja?
No miksi ei? Pitäisikö elää jossain 1600-luvun tabumaailmassa? Paljon ennemmin luen näitä, kuin jotain: "Näin paljon pörssisähkö maksaa tänään", tai "Tässä huikea omenapiirakan ohje, katoaa nopeasti parempiin suihin". V i t t u joo, kiinnostaa kiviäkin.
Luetko todellakin mieluummin näitä pervoiluja?!
Nyt pitäisi sitten tietää vielä se, että mikä muuttui tällaisen asian uutisoimisella eli mikä tämän uutis- tai julkisuusarvo on, että kaksi nobodyä nussii pusikoissa ja puistoissa?
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko kotimaiset mistikatkin pesemään tämän jälkeen? Hyi saatana!
Mustikat siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei? Pitäisikö elää jossain 1600-luvun tabumaailmassa? Paljon ennemmin luen näitä, kuin jotain: "Näin paljon pörssisähkö maksaa tänään", tai "Tässä huikea omenapiirakan ohje, katoaa nopeasti parempiin suihin". V i t t u joo, kiinnostaa kiviäkin.
Luetko todellakin mieluummin näitä pervoiluja?!
Minua kyllä kiinnostaa huomattavasti enemmän pörssisähkö, kuin joidenkin junttien metsäpano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä kommentointia tuon naisen ulkonäköä kohtaan.. Eikö teitä edes hävetä? Ite ootte varmasti niin täydellisiä tiimalasikroppia sileine ihoineen, eikö?
Tässä sen taas näkee kuinka naisia arvostetaan vaan ulkonäön perusteella. Jos on vähänki reittä ja p*rsettä ja selluliittia ja roikkuvaa tissiä niin haukutaan ja naureskellaan.
Ja tämäkin ketju keskittyny vaan tuon naisen ulkonäön arvosteluun, miehestä ei sanota juuri mitään.
Ja arvata saattaa että suurin osa teistäkin jotka mollaatte tuon naisen ulkonäköä, ootte ite juurikin naisia.
Olen itse reilusti ylipainoinen nainen ja mä olen kommentoinut asiallisesti. Kun faktahan on se, että kyllä Heidillä on ylipainoa. Sitä vähän kummastelen, että miten tuollaista kroppaa jotkut pitää hyvänä ja kuumana.
Ei, en pitäisi laihaa/alipainoista kauniina vaan normaalipainoinen kroppa on paras.
Kurvikas nainen on kaunis.
Toki myös hoikka.
Kedolla on monta kaunista kukkaa! Ei tarvitse vertailla. 💮🌺🌼🏵
Höpö höpö. Yököttää tuo kehopositiivisuus. Vain hoikka, timmi ja lihaksikas nainen on hyvännäköinen. Kurvikas nainen on yököttävä. Ylipainoinen on ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa joidenkin tuhnuiset perseet ja intiimielämä? Eihän siinä sitten 😳
Tuhnuiset perseet 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat osallistuneet orgioihinkin.
Lehdet nostaa pervoja esille harva se päivä.
Kuinka niin pervoja? Tuossahan harrastetaan heteroseksiä eli pitäisi kelvata suvaitsemattomille juntellekkin.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän harrastavat, ei oo multa pois.
Ei minultakaan, mutta miksi pitää julkisesti tehdä.
Mistähän johtuu, että tämä on lähinnä vain naisväelle järkyttävä uutinen 😄 Miksi miehiä ei järkytä yhtään, vaan ovat hyvinkin sinut uutisen kanssa. Naiset tuntuu olevan kuin jotain keskiajan nunnia 😆
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko kotimaiset mistikatkin pesemään tämän jälkeen? Hyi saatana!
Mällillä kuorrutetut mustikat... kiva
Jos olis mun metsässä köyrimässä, niin ampuisin haulikolla merisuolapaukun perseeseen. Joku raja jokamiehenoikeudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ketjussa on esim ulkonäön ruotimista mutta sen toteaminen, että ihan yhtä mielenkiintoista/tärkeää olisi kertoa lehdessä, kuinka heidi ja toni ei lemmiskele luonnossa, onkin poistatettu.
Mitä veen väliä sillä oikeasti on missä jotkut nobodyt panee? Siis muille kuin nobodyille itselleen?
Se olisikin nykyään shokkiuutinen, jos IL kertoisi, että Satu ja Ilmari panevat sängyssään. Ja yleensä sulkevat oven ja monesti jopa verhot ennen kuin käyvät toimiin. Huhhuh, sitä klikkien määrää.
Ja se vasta olisikin järkytys nykytoimittelijalle, että Satu ja Ilmari ei halua puhua julkisesti seksielämästään.
'
LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta tosiaan ASIALLISTA kommentointia jos ihmettelet miten tuollaista kroppaa voi pitää haluttavana???????
Koko juttu ei ollut asiallinen, eikä IL ole asiallinen jatkuvien seksijuttujensa myötä. Kai kommentoijakin voi olla vähemmän asiallinen?
Eikö kannattaisi sitten kohdistaa se kommentointi vaikka kyseisen paskalehden juttujen tasoon, eikä tuon naisen vartaloon
Itse en ole muuta tehnyt, kuin kritisoinut tätä lööppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat osallistuneet orgioihinkin.
Lehdet nostaa pervoja esille harva se päivä.Kuinka niin pervoja? Tuossahan harrastetaan heteroseksiä eli pitäisi kelvata suvaitsemattomille juntellekkin.
Mites ne noiden orgiat?
Sinne vaan mukaan, jos bongaatte tämän parin metsästä... Lupasivat että mukaan pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Uuh! Kiihottavaa! Pääsispä mukaan! ;P
Hyvällä tuurilla pääsetkin.
mieluummin törmään marjametsässä noihin kuin karhuun :)