Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin sitten huijatuksi osta&myy palstalla

Vierailija
11.12.2006 |

Mitenkähän kannattaisi toimia? Pyysin myyjältä paketin koodia s-postitse viime tiistaina. Ei vastausta.

Pe aamuna soitin, sain numeron find:sta. Nuori tyttö sopersi paniikissa, kuinka ei ole vielä saanut laitettua koodia minulle, kun ei ole ollut koneella.

Pyysin ystävälisesti laittamaan edes rahat takaisin.( kyse on aika pienestä summasta).

Pakettia eikä rahaa ole kuulunut vieläkään, eikä minkäänlaista yhteydenottoa.

Ajattelin laittaa joulutervehdyksen hänen paikkakuntansa lehteen, jossa kerron millainen huijari on kyseessä.

Kyllä ottaa päähän, jos pääsee kuin koira veräjästä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ilmoitit myyjälle tuosta poliisiasiasta?

Vierailija
2/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituksen kertominen täällä kun ei ole rikos..osaavatpa muut varoa vastaisuudessa tätä myyjää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perjantaiaamuna olet soittanut ja nyt on maanantai. Ei raha ole voinut liikkuakaan viikonlopun aikana jos teillä on eri pankit.

Vierailija
4/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä tässä on nyt joku pahasti vialla. Sen tytön päässä.

Minä odotan vielä keskiviikkoon ja sitten ilmoitan eteenpäin.

Vierailija
5/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä se, että teet asiasta tutkintapyynnön poliisille jollei tavaraa kuulu.

Mitä muuten ostit?

Vierailija
6/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättä saako koskaan tavaraa? Hyväuskoinen ja helposti huijattava. Arvatkaa ketkä sitä kauppaa siellä netissä tekevät? Kannattaa ostaa tavarat sieltä missä laadun näkee heti = kirpputoreilta jos olet köyhä, muuten kaupasta.

Poliisit ei ala parin euron juttuja tutkimaan.

Vierailija
7/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden lapsen 22-vuotias äiti

Vierailija
8/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt paljon tavaraa netin kautta, enkä koskaan huijannut.... :p

Ja kyllä poliisi ottaa vastaan rikosilmoituksen tällaisessa asiassa. Tiedän, koska olen asiaa tutulta poliisilta kysynyt.

Vierailija:

tietämättä saako koskaan tavaraa? Hyväuskoinen ja helposti huijattava. Arvatkaa ketkä sitä kauppaa siellä netissä tekevät? Kannattaa ostaa tavarat sieltä missä laadun näkee heti = kirpputoreilta jos olet köyhä, muuten kaupasta.

Poliisit ei ala parin euron juttuja tutkimaan.

Vierailija
9/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden jutun. Arvo reilu 50 e. Myyjä ei lähettänyt tavaraa, eikä maksanut summaa takaisin. Tein rikosilmoituksen ja sain sitä kautta rahat. Poliisit soittelivat minulle vähän väliä ja sanoivat, että laittavat myyjän " pulpettiin" ja vaativat maksamaan.

Ei mennyt kuin muutama päivä, niin myyjä ilmoitti maksavansa rahat. Odotin sitten viel lapsilisä päivään ja silloin hän maksoi.

Suosittelen kaikille rikosilmoituksen tekemistä, sillä vain sillä tavalla saadaan huijarit kuriin.

Vierailija
10/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa vikaa vikaa???

Vierailija
11/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen ihan periaatteesta kun multa huijattiin Huutonetissä 11 euroa. Poliisin avulla sain ne takaisin :p

Vierailija
12/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi tosi nopeasti että on ollut muka kiireitä eikä yritä huijata. Huijasi jo, kun viime pe sanoi lähettävänsä koodin paketista. eli olisi sen mukaan jo lähettänyt paketin. Vaan eipä ole kuulunut, ja tänään ei taas koodista puhunut mitää.En edelleenkään usko saavani pakettia, odotan kuitenkin perjantaihin saakka. Sitten repeän lopullisesti.

Vierailija
13/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä jonkin verran tehnyt kauppaa netissä ennenkin, ja hyvin on mennyt. Kuulostaa aika ikävältä tuo aloitus : Oikein sinulle. Kyllä se asia vaan on niin, etten minä tässä rikollinen ole!

Vierailija
14/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalikäytäntö se on, että ostaja maksaa ekaksi tilille, ja sitten myyjä postittaa.

Vierailija
15/15 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös lelun lapselleni. Sovimme meilillä kaupoista ja hän laittoi tilinumeron ja maksoin saman tien lupasi lähettää jo toissa perjantaina tai viimeistään viime viikon alussa. Ei ole kuulunut mitään eikä vastaa enää meileihini. Alkuun tuli vastaus lähes heti.

Odotan viel pari päivää ja sit laitan viestiä et asia menee poliisille jos ei palauta rahoja tai postita lelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä