Laitoin 40e 50v-synttäritilille,
onko mielestänne ok? Vai liian vähän..
Sankarin toiveena matkaa varten lahjoituksia mieluummin kuin "krääsää", ja ihan hyvä idea minusta. Oli siis hienovaraisesti ja huumorilla laitettu kutsun loppuun.
50e ehkä olisi ollut sopivampi luku, mutta näin hoitovapaalla tuo 40e:kin on iso summa itselle..
Mutta pienistä puroistahan kasvaa iso joki :)
Kukkia ja kortin ehkä vien vielä juhliin, tuntuu tympeältä mennä "tyhjin käsin".
Kommentit (9)
Että aikuinen 50v on vielä kerjuulla matkaa varten..
Kyllä joka tapauksessa on hyvä summa. Itse en kyllä juuri kelleen noin paljoa antais 50.v lahjaksi...
Tsiisus. Olet varmaan niitä ihmisiä joiden joululahjabudjetti on tyyliä 25 euroa per naama.
PERHEEMME LAITTAA HÄÄLAHJAAN TUON VERRAN YLEENSÄ
50 euroa ole paljon, jollekin toiselle on. Mun mielestä 50 euroa rippilahjaksi on naurettavan paljon. Ripille pääsy kun ei niin ihmeellinen asia ole. Mutta jokainen kai antaa, mitä haluaa. Ja noloa on jos odottaa muiden maksavan matkansa. Kai siinä lähinnä ajattelee just, että pienikin raha tulee "paremmin" käytettyä kuin että jos saisi lahjaksi jotain väkisin väännettyä.
Ristäiäisten jälkeen kaunein juhla, minun mielestäni. t.no 7.
Pientä rajaa.
Mitä helvetin järkee on antaa jollekin tädin miehelle vaikka nyt sitten 100 euron 50-vuotislahja???
Monestihan 50-vuotisjuhliin mennään kukkakimpun tai viinipullon kanssa, jotka tuskin on arvoltaan 40 euroa!
Tuota kyllä itsekin ihmettelen, että joku viiskymppinen mainitsee vielä lahjatoiveita - saati että laittaa maininnan kutsuun...
tärkeä juhla kummilapsen ja kummin suhteessa. 50e on mielestäni vähintä mitä kummilapselle tulee antaa. Itse ostin 60 eurolla Savonia aterimia ja annoin lisäksi rahaa 40e.
50 euroa ole paljon, jollekin toiselle on. Mun mielestä 50 euroa rippilahjaksi on naurettavan paljon. Ripille pääsy kun ei niin ihmeellinen asia ole. Mutta jokainen kai antaa, mitä haluaa. Ja noloa on jos odottaa muiden maksavan matkansa. Kai siinä lähinnä ajattelee just, että pienikin raha tulee "paremmin" käytettyä kuin että jos saisi lahjaksi jotain väkisin väännettyä.
Kyllä joka tapauksessa on hyvä summa. Itse en kyllä juuri kelleen noin paljoa antais 50.v lahjaksi...