Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOT viikkoon 50

11.12.2006 |

huomenta !

huomenna olisi rakenneultra.on vasta illalla. eilen kävin laulamassa kirkossa kauneimpia joululauluja.liikutun aina varpunen jouluaamuna-laulusta. nyt urkusäestys ja raskaushormonit tekivät tuplasti tehtävänsä.....

painoa tullut tasan 4 kiloa,yritän pitää herkuissa taukoa......

pellava 21+2

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa LapaLepa takas tänne harmaaseen talveen. Kyllä tekis ittekin mieli lähteä jonnekin valoisaan paikkaan.

Meillä tytsyt tässä kuussa 2v2kk ja 9kk. Eli ikäeroa 1v5kk. Kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee 1v2kk. Eli pienillä väleillä mennään. Rankkaa on nytkin joskus ja varmaan tulevaisuudessakin, mutta me haluttiin lapset pienillä ikäeroilla ja onneksi tärppäsi raskaudet sitten heti miten (tokalla ja kolmannella yrityskierrolla).

Torstaina onkin neuvolalääkärille aika, kun noita suppareita on ollut tässä riesana. Vatsan kovettumisia USEITA pitkin päivää ja menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla ja selässä. Sama juttu viime raskaudessa, mutta eipä ollut mitään hätää. Jotenkin tuntuu tyhmältä taas murehtia näitä, mutta päättäköön lääkäri mitä tehdään tai tehdäänkö mitään. Ehkä parempi että viisaammat tekee päätöksen.

AIHA Rv 16+3 (tai 15+6)

Vierailija
42/47 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa LapaLepa takaisin! :)

Meillä tytöt siis nyt n.2v9kk ja n.1v2kk, ikäeroa 1v7kk. Tokan ja kolmannen ikäeroksi tulee melkein sama, n.1v8kk. Onhan se välillä rankkaa nytkin, mutta eiköhän sitä kolmenkin kanssa pärjää hyvin ;) Luulen että on jollain lailla kolmannen kanssa helpompaa, kun noista kahdesta on toisilleen seuraa kun täytyy vauvaa imettää ym.

Täytyy nostaa vaikeusastetta, kun on liian helppoa ;)

Joululahjoja täytyis ostaa vielä muutama, kun osuu sopivia kohdalle. En oo jaksanu tänä vuonna niistä ressata.

Miehellä on huomenna synttärit :) Tänään tein täytekakun, kun mun äiti perh. ja miehen isä tulee käymään :)

PP 13+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

liityn poppooseenne. Olen lueskellut välillä näitä pinoja ja nyt päädyn kirjoittamaan, kun tuo ikäerokeskustelu käynnistyi. Itse yritän koko ajan olla murehtimatta tulevaa pientä ikäroa, 1,5 vuotta. Ajattelen, että sen on sitten sen ajan murhe. Silti olen välillä kauhusta kankea, kun mietin, että miten jaksan/kestän/pystyn hoitaa/hoitamaan kolmea alle kaksivuotiasta.

Kävin alkuraskauden ultrassakin yksityisellä varmistamassa, ettei masuasukkeja ole vaan yhtä enempää. Meillä on siis ennestään aatonaattona yksi vuotta täyttävät pojat.

Maurimielikki rv 9+6 + 2x12/05

Vierailija
44/47 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojat 01/00 ja 11/05, joten ikäero on aikas suuri. On ollut kyllä ihanaa, koska vanhempi jaksaa hoitaa ja leikkiä pikkuisen kanssa, vaikka saakin aina tavaroita niskaansa. Nuorempi kun on intoutunut heittämään kaikkea mahdollista. Nyt ajattelin, että vois olla kotona vähän pitempään ja sen jälkeen keskittyä työntekoon. Kolme on siis (tällä hetkellä) lopullinen lapsiluku. Saisivat toisistaan kaverit, tosin hirvittää, kun meidän yksvuotiaalla on sellanen tahto, että huh huh...

Mulla on ihan kauhee paniikki kun pitäis ehtiä lähettää joulukortit ja ostaa loput lahjat ja pistää kaikki pakettiin. Jouluksi lupasin leipoa muutaman kakun ja nekin pitäis saada pakkaseen valmiiksi. Sunnuntaina olis lähtö neljäksi päiväksi Malagaan, eika mulla ole edes oikein mitään vaatteita. Vanhat ei mahdu päälle ja äitiysvaatteitakaan ei vielä tarvii pitää, ehkä löydän muutamat ns. välikuteet mukaan ettei tarvii olla verkkareissa. Apua, pitääköhän mun pakata vielä joulua varten kassit, kun paluun jälkeisenä päivänä pitäis suunnata anoppilaan... Pahoinvointi ja väsymyskin vaivaavat 24/7.

Eka neuvola olis perjantaina. Mitähän th tuumaa. Viimeksi jouduin perumaan keskenmenon takia ekan käynnin ja yksvuotiasta odotellessa tutkittiin kaikki mahdollinen ja ravattiin lääkärillä kahden viikon välein koko raskauden ajan. Nyt sitten saan kertoa keskenmenosta, joka paljastuikin toisen kaksosen selviytymiseksi... Siis että raskausaika on ihanaa!!!

Helpa + Sissi 7

Vierailija
45/47 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin varhaisraskaudenultran 21.12 eli olen silloin rv 7+6. Tosin musta tuntuu, että raskausviikkoja vois olla vähemmän, koska mulla on pitkä kierto. No katsotaan mitä ultrassa näkyy. Toivottavasti sieltä vauveli löytyy ja sydämen syke näkyisi.

Huomenna menen jouluostoksille ja melkein kaikki lahjat ostamatta.

T: Ona rv 6+4

Vierailija
46/47 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin kanssa eilen laittamaan viestiä noille ennustajille. Olen kyllä ennenkin laittanut, mutta en muista mitä ne on vastannut kun siitä on niin kauan. Nyt tuli Ennustaja Elliltä vastaus, että sinulle syntyy tyttö 8.3.2007 eli 3 viikkoa etuajassa. Madame Mammalta odotan vielä vastausta, mahtaako mennä ihan ristiin mullakin, odotellaan mitä hän sanoo.

LapaLepa rv 24+5

Vierailija
47/47 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaivataan jeesiä. Mulla on vielä parit pikkujoulut edessä ja ekoissa valehtelin silmät kirkkaina, että mulla oli mahatauti edellisenä yönä ja alkohooli ei maistu. Olen kova tyttö juhlimaan ja jos en juo, täytyy jotain olla pahasti pielessä... Tämän viikon pikkareihin olen menossa autolla kun seuraavana aamuna lapsen joulunäytelmä, sain hirveää kritiikkiä kun eihän semmonen ole ennenkään haitannut menoa.

Sitten olenkohan vainoharhainen kun tuntuu, että työkaverit kattelee keskiruumistani pää kallellaan ja sitten vaan hymyilevät kuin Mona Lisa. En todellakaan aio kertoa kuin joskus keväällä tai kun alkaa näkyä. Nää rakkaat enkut kun osaavat olla todella kyynisiä.

Lumituuli rv7+3