Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KesäHeinien vko 50**

11.12.2006 |

[color=FF3030][size=4]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=4]♥

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.)

Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77

[color=CD2990]ikä:29

monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1

[color=CD2990]ikä: 30

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria

[color=CD2990]ikä: 26

monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77

[color=CD2990]ikä: 29

[size=2][color=0000EE]Lellu83

[color=CD2990]ikä: 23

[size=2][color=0000EE]Senniina

[color=CD2990]ikä: 38

monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72

[color=CD2990]ikä:34

[size=2][color=0000EE]Kihara

[color=CD2990]ikä: 32

[size=2][color=0000EE]-Veruska-

[size=2][color=0000EE]AMS74

monesko: toinen, poika 7/05

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde

[color=CD2990]ikä:30

monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Sannnis

monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975

[color=CD2990]ikä:

monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti

[color=CD2990]ikä:27

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka

[color=CD2990]ikä: 28

[size=2][color=0000EE]anjuusa

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, tyttö 7/05

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur

monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]Mathures

[color=CD2990]ikä:24

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä

[color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24

[color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]9.7.

[size=2][color=0000EE]elisabet73

[color=CD2990]ikä: 33

monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon kirjoituksia, kivaa! Ja tervetuloa uudet, päivitän tietonne ensi viikon esittelylistaan!

Kissantassutko kyseli ultraamisesta. Meillä ei ole neuvolassa ultralaitetta, vaan pitää mennä eri paikkaan huomenna. Joissakin neuvoloissa laite kai on, mutta kaipa sitä aika nihkeästi käytetään. Kyllä muuten taas jännittää. Mikä tässä on, että en vieläkään pysty rauhoittumaan tämän asian ääreen?! Jospa huomisen jälkeen sitten.

Onko teillä ollut mitään epämiellyttäviä tuntemuksia? Mulla on parina iltana pistänyt tosi ikävästi alavatsaan. Ikäänkuin kohdussa olis neula. Se ei tunnu miltään kasvunipistelyltä, vaan tosi ikävältä. Ei kuitenkaan supistukselta. Ja taas pelottaa..

Nyt tuli (.)-valitusta, pahoittelut.

S rv11+6

Vierailija
2/54 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin neuvolalääkärillä, ei mitään ihmettä pari päivää saikkua kun on joku flunssa taas tulossa. Perinnöllisyysklinikalta soittivat ja ultra olisi sitten torstaina....vähän alkoi jännittämään. Ultran tekee joku sydämiin erikoistunut, onneksi.... täytyy toivoa että olis hyvin kaikki, vaikka suonet ei vielä tässä ultrassa näy.

Kukas se kyseli sydänvikojen perinnöllisyydestä( sorry en muista vielä ninim.), eivät ole perinnöllisiä periaatteessa, huonoa tuuria vaan ; )

Muuten vointi ihan tasapaksu, pää särkee edelleen ja mahaa turvottaa.

Vointeja kaikille...

Tiina 12+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä pyörtymisistä oli puhetta... niin mua ainakin huimaa koko ajan. terkallakin kävin ja mittas verenpaineen niin se laskee aina kun nousen seisomaan. ja kuulemma ihan normaalia. pyörtyny en oo onnex. pitää vaan himmata vauhtia töissä kun rupee heittää päässä. siellä ollaan vaan houlissaan, kun eivät tiedä vielä asian oikeaa laitaa.. eli että raskaana ollaan. tammikuussa ajattelin kertoa. meillä jää meinaan keväällä 3 työntekijää peräjälkeen mammalomille ja minä sitten kesän tienoilla (toiv.)

mammavaatteita en ole vielä minäkään hommannut, mutta farkut alkaa jo kiristää.. onneksi lantiomallit pelastaa jonkinverran tilannetta.

tiinaf

Vierailija
4/54 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että joukkomme laajenee. Uskon ja toivon, että tähän ryhmään mahtuu monenlaisia enemmän ja myös vähemmän aktiivisia jäseniä. Toivon sitä erityisesti siksi, että itselläni ei ole voimia, aikaa eikä haluakaan käydä täällä joka tai edes joka toinen päivä. Ja kun käyn kerran tai pari viikossa, en tietenkään muista kommentoida kaikkia. Jos nyt jota kuta joskus...

Kuta kuinkin kaikki alkavat jo tietää, että olen raskaana. Itsenäisyyspäivän juhlissakin mulla oli melkoinen " kaapu" päällä, mutta silti " vanhat rouvat" lähettivät " vanhan sedän" kysymään, että odotammeko toista. On he tarkkoja! Tai olenhan mä jo kasvanutkin. Vaa' alle en ole uskaltanut. (Neuvolassahan on sitten pakko.) Mutta oli siis kiva kuulla, että joillakuilla muillakin vaatteet jo kiristää.

Pahin väsymys ja etominen alkaa olla ohi. Tai siis olenhan minä väsynyt, mutta se johtuu esikoisen yövalvomisista enää. Hänen yksivuotissynttärien juhlimisessa tässä onkin mennyt kaikki liikenevä vapaa-aika. Ja se alavireisyyskin on jo helpottanut. Esikoisen kanssa on taas enimmäkseen mukavaa - se on kyllä ihanuus ja helpotus.

Mä olen kyllä viikkojeni suhteen vähän sekaisin. En oikein uskonut neuvolantätiä, kun hän ilmoitti sellaisen lasketun ajan, jota ei yksikään netissä tai kirjassa oleva laskuri ole antanut! Ja oli hän muutenkin lähettämässä mua ultraan vasta tammikuussa vaikka viikkojen takia se kuuluu tehdä tänä vuonna. No, tämän virheen hän oikaisi. Mutta kun ihmiset nyt kyselvät sitä laskettua aikaa, niin en kyllä pysty sanomaan mitään tarkkaa. Odotan ultraa, jossa sitten saavat ottaa kantaa neuvolan kätilön sanomisiin.

Vierailija
5/54 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Senniinalla, eilen aika kovastikin ja on/ off n. 10 min. Ei vaikuttanyt kasvukivulta, paljon voimakkaampaa. Sunnuntaina oli myos, mutta vaikutti lihasperaiselta. Kylla tosiaan pelottaa vahan, toivottavasti ei ole kyse mistaan vakavasta. Vuotoa ei ole ollut pisaraakaan, joten se vahan lohduttaa.

Mulla myos sama ongelma kuin kissantassulla (olikohan oikea nikki), en ehdi kaymaan taalla saannollisesti ja yleensa vasta illalla, joten jaan vahan ulkopuolelle paivanpolttavista keskusteluista. Yritan kuitenkin kommentoida, vaikka sitten vahan jalkijunassa.

kipa & tiukulainen 12+3

Vierailija
6/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään ole vuotoja, eikä ole ollut koko raskausaikana. Se tosiaan lohduttaa. Tänään pistoa ei ole tuntunut, mutta illalla tuntui. Yöllä saatan myös joskus herätä siihen. Se tuntuu tuossa aika alhaalla vähän vasemmalle navasta. Tänään on sitten ultra klo 14.30. Tulen kertomaan kuulumiset vasta huomenna, koska en tykkää miehen nähden tänne kirjoitella. Jotenkin tää on näitä naisten juttuja..

Pitäkää peukkuja!!

Vierailija
7/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joulukortit on vielä kaupassa - taitaa tulle kiire että ne on perjantaina valmiita :-)

Kihara-74: En minäkään muista enää minkä lääkäriaseman mainos se " Nyt Tampereella 3D/4D-ultra" oikein oli... mutta onpa tässä vielä aikaa selvitellä. Eri palstoilta olen keskusteluja ultrista seuraillut ja näyttäisi että Tampereella on hinnat kovemmat kuin Hesassa. Johtunee varmasti tarjonnan vähäisyydestä.

Väsymys on kyllä aikamoista - eilen kävin nukkumaan puoli 10:ltä ja sain nukuttua yhteen putkeen varttia vaille 7 -> 9 tuntia

Vierailija
8/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalla oli iltapäivällä ja muistaakseni S@ndella oli aamusta, mutta ei näy ketään.

Ja muuten Senniinalle onnittelut, tänään olis se haamuraja vissiin sulla rikki, saat vähän huokasta helpotuksesta.

Mulla on vähän samat fiilikset kun Punatintillä, eli EI JAKSA. Huoh, ja siksi olen sairaslomalla. Maanantaina pitäis mennä rykäseen jouluviikon rutistus, joka on mun alalla kaaos viikko. Ja joulunpyhinä pitäis tehdä inventaario, mut ajattelin kysyä paria ystävää avuksi, ettei tarvi yksin riehua. Ei pääse ystävätkään mun kans helpolla :)

Onko kellekään muulle tullut yllätyksenä, ettei se raskausaika olekaan pelkkää onnea ja hehkumista? Siis älkää siskot ymmärtäkö väärin, olen sitä mieltä, että tää todellakin on kaiken arvoista.

Mutta olen aika naiivisti luullut, vaikka 32 on ikää, jotain ihan muuta raskaana-olemisesta, kuin mitä tämä on todellisuudessa ollut. Ehkä myös siksi odotan viikko 12 ja jotain taikaiskua, kun olo helpottaa. Nää viikot 10-11 kun on ainakin mulla ollut aivan pahimmat.

Tulipas kamalat vuodatukset ja palaan pirteämpänä katsoon niitä ultrajuttuja.

t. kihara 11+6

Vierailija
9/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissantassut, et kyllä mielestäni ole hangaround jäsen, vaan pikemminkin koko ryhmän maskotti :) Kun muistelen niitä tapahtumia, joita sun raskaudessa on ollut niin aina tulee tippa linssiin kun olet jotain kirjottanut.

Milläs viikoilla sinä nyt porhallat?

Vierailija
10/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se vähän yllätyksenä tuli, että ei tämä raskaanaoleminen niin ruusuista ja auvoista olekaan. Muistan itseni esikoisen odotusaikana elämäni kunnossa, tosin aika on saattanut kullata muistot. Jotenkin sitä on vaan ollut niin pettynyt itseensä, kun nyt ei osaakaan nauttia raskaudesta. Ja kyse ei tosiaankaan ole siitä, ettenkö olisi aivan haltioissani tästä kauan toivotusta aarteesta. Syyspimeät ja lumettomuus vissiin tekevät tehtäväänsä=(

Tosiaan se rv12 lähti tänään käyntiin ja toivottavasti jatkuu myös..

Vierailija
11/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mulla tänään tosiaan se ultra aamusella. Olivat jopa etuajassa,mikä minusta kovin uutta vrt.vuoteen 2004. HEH!

Ultrassa kaikki oli ihan hyvin paitsi, että asukki ei sitten millään meinannut näyttää niskaansa ;D Sain maata varmasti 45 minuuttia ultarttavana, kun ei millään lopettanut nukkumistaan niska piilossa. Kuvia sain 5kpl mukaani, kun kokeili ala ja yläkautta vuorotellen saada herätettyä asukin! Sydänääniäkin aika tovi kuunneltiin, kun ei muutakaan saatu tehtyä... Mutta saatiin mitta kuitenkin otettua ja se oli 1,7mm, eikä huolestuttanut yhtään kuulemma, kun ite en ainakaan tiedä mitkä nuo raja-arvot on. Asukki oli kasvanut kovasti kolmessa viikossa, kun oli rv8+6 18mm ja nyt rv11+5 59mm. Vastaa nyt siis viikkoja 12+3, mut mittaajastahan nuo on kiinni ja mulla kun menee kumminkin yliaikaiseksi =D

Yllättänyt on minutkin tämä raskaus, kun oireita ei oo oikein muita kuin VALTAVA VÄSY JA SAAMATTOMUUS! Olin siis aivan varma tänään ultraan menessä, et asukilla ei kaikki kunnossa ;( Mutta siellä se iloisena heilutteli ja pyöri herättyään ;D Oliskos nää pelot peräisin tosta esikon ylikaisuudesta, jolloin pelkäsin kuolemaa, kun en saanut lainkaan liikkeitä??? Mutta todellakin toivomusten mukainen on tämä raskaus ja siksi ihmettelenkin, mikä nyt mättää!?

Mulla oli kassa ihmeellisiä tuntemuksia oikealla alhaalla, kun yskein! Siis toisalta pelottaviakin kuin puukolla ois joku kaivautunut sisäkautta ulos ja oisko tullut 3-4 terävää iskua aina kerralla. Eilen en kuitenkaan tuntenut moisiakaan yhtään...

Oltiin ultran jälkeen esikon " synnäri kamun" luona, jonka kanssa kirjoiteltiin viimeksi kanssa tällaiseen pinoon ja sairaalassa vaihdettiin numerotkin =D Heille tuli viime kesänä jo kolmas poika, joka nyt on 5kk. Aivan ihana tunne saada toisen vauva syliin ja haikailla omaa... No, piankos se ensi kesä on!!!!!!!!!!!!!!!

Mukavaa sateista ja masentavan synkkää päivää teille kaikille kuitenkin toivottelen :-)

S@nde ja asukki 11+5

Vierailija
12/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Juska82 vaan ihan Jushka vaan. Juustonaksun kera. =)

Mulla on la todennäköisesti 8.7. (meidän listassa on muuten vielä 4.7.), mutta huomenna on ultra niin eiköhän siellä selvinne la vielä tarkemmin.

Jänskättää kieltämättä huominen nt-ultra. Ensinnäkin ihan jo pelkästään se että saadaanko nt katsottua, mulla on huomenna viikkoja 10+4. Jos ei, saan tietysit uuden ajan ultraan, eikä sekään ihan huono vaihtoehto ole. =)

Ihanaa päästä katsomaan Juustonaksua, viimeksihän alkuraskauden ultrassa viikoilla 7+1 näkyi vaan juustonaksun mallinen pieni alkio jonka sydän hakkasi tuhatta. Nyt pitäis näkyä jo vähän isompi Juustonaksu ja toivottavasti vähän jotain kättä ja jalkaakin.

Huijui!

Paha olo tuntuis helpottaneen, samoin kaikenkaatava väsymys.

Olo on virkeämpi ja mielikin parempi kun jaksaa taas tehdä jotain muutakin kun vaan nukkua ja kokea ällötystä.

No mutta, tuun kertomaan ultrakuulumiset sit seuraavaksi huomenna!

Jushka ja Juustonaksu 10+3

Vierailija
13/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tänään kävin vielä kerran yksityisellä ultrailemassa. Mahassani asuukin varsinainen heiluriukko! Vauva pyöräiskeli ja heilui koko ajan. Pituut on hurjat 4 cm. Oli kyllä aivan mahtavaa nähdä miten toukasta oli tullut ihmisen näköinen. Pienet jalat ja kädetkin näkyivät...Olen aivan fiiliksissä.

Huomenna on ensimmäinen neuvola. NP-mittaus sitten joskus. Nyt odotan vain kovasti tuota mystistä haamurajaa, viikkoa 12. Sitten ehkä voi olla turvallisemmalla mielellä. Tosin tämäkin ultra oli jo mielestäni merkittävä saavutus, riski keskenmenoon pienenee päivä päivältä. Olen hieman pelokas kani raskauden suhteen kun on ollut ne kaksi epäonnistunutta yritystä taustalla. Mutta nyt olen toiveikas ja onnellinen, ei mitään ikäviä ennakkoaavistuksia takaraivossa.

Niistä pistoksista alamahassa. Minullakin on ollut välillä niitä niin oikealla kuin vasemmallakin puolella. Sellaisia nopeita, ei kestä kauaa. Ehkä se on joku hermo, johon venyvä ja paukkuva kohdun reuna tai kohdunkannattajalihas osuu...

Mukavaa, että meitä on nyt paljon täällä. On hauskaa lukea muiden kuulumisia, vaikka en aina kaikille vastailisikaan.

Elisabet rv 10+2

Vierailija
14/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi sateinen torstai! Jokohan sitä pitäisi pikkuhiljaa alkaa hyväksymään ajatus lumettomasta joulusta? Ihmettä odotellaan. Joulukorttien askartelu vielä pahasti kesken, mutta taitaa jäädä huomiselle loppurutistus niiden osalta. Nyt kun olen ihan poikki, tulin juuri töistä. Ja just senkään takia minä en kerkeä päivisin täällä kirjotella. Töiden. Sairaslomaa en oo vielä pitänyt, enkä taida viitsiä ennen joulua pitääkään. Vaikka väsy on kova ja joka aamu on vaikea nousta, varsinkin kun tietää että seuraavaksi ohjelmassa on oksentaminen.

Mulla ei oo mitenkään hirveän kovasti pistänyt mahaan, mutta silloin tällöin vihloo alamahasta pystysuunnassa, vähän niinkuin virtsaputkesta. Mutta lääkäri kyllä opasti ettei se virtsaputki ihan siinä mene! ;) Vaan että se kipu johtuu istukasta, se jotenkin sattaa vihloa. Ja muutenkin siitä kohdun kasvamisesta.

Saatiin varattua aika yksityiselle niskapoimuun maanantaille. Jännä nähdä mikä siellä mahassa oikein möyryää! Ihana on ollut lukea teidän muiden ultrakokemuksista ja onnesta!

Varasin ensi viikolle kampaajan! On sen verran nuhjunen ja raskaana oleva olo, että nyt saa pää uuden ilmeen! Jouluksi. Vielä täytyy moralisoida itsensä kanssa että värjäänkö vai enkö... Vielä en ainakaan ole uskaltautunut.

Valkeutta odottaen,

Veruska 11+5

Vierailija
15/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee jo päivätkin sekaisin! Keskiviikkohan nyt on eikä torstai! Mutta viikot silti 11+5, hyvä minä!

Vierailija
16/54 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monella tuntu olevan edessäpäin. Toivotaan, että kaikilla on asiat kunnossa.

Veruska: tämä kihara on ammatiltaan kampaaja, ja mielestäni on ihan ok värjätä hiuksensa kun on raskaana. Ei sulla varmaan mitään avohaavoja ole päänahassa. Voihan sitä raskaana ollessa lakata kyntensäkin. Itekin kyl hermoilin alkuunsa, mutta ihan sallittua on :)

Vierailija
17/54 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten rv12 puhki ja eilen käytiin ultrassa. Varmistui la:ksi tuo 27.6. eli hyvin on asukas pysynyt kasvuvauhdissa. Jotenkin ei ollut niin ihmeellinen kokemus tällä kertaa tuo ultra. Vatsan päältä otettu on niin paljon epäselvempi kuin sisäkautta tehty ultra. En siis saanut pikku möykystä just mitään tolkkua ja kuvatkin ovat aika kehnot. Pää niissä kuitenkin näkyy. Hoitajakin oli jotenkin kauhean kiireisen oloinen, tosin ihan kiva. Mulla oli armoton kusihätä, kun en muistanut olla käymättä vessassa ja join viime tingassa ihan hirveesti. Niskapoimustahan en nyt sitten tiedä, kun täällä ne np-ultrat eivät perusneuvolaan kuulu. Ihanaa kuitenkin, että pikkuinen oli hengissä ja rv 12+1 menossa. Eiköhän tämä tästä!

Sori, kun en nyt kommentoi muita..kauhee nälkä ja huippaa.

Vierailija
18/54 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän, ettei kovin kauas pudota! Hitto, että mua nukuttaa!! Yöllä nukuin sellaset 23.30-5.30. Se on tällä hetkellä sellanen normaali yö ja suht hyvä. Äsken olin päikkäreillä ja eikös joku tiivi-mies tullut pimputtelemaan kelloa ja ikkunoita myymään. Kivakiva, asutaan vuokralla..Kohta on lähdettävä poikaa hakemaan koulusta ja sitten on illalla joulujuhla, joten se siitä päivänukkumisesta. Harmittaa, kun mies ja lapsi saavat kärsiä tästä mu kärttyisyydestä..=-(

Vierailija
19/54 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli se niskapoimu-ultra (rv. 11+4), ja kaikki naytti olevan oikein hyvin. Mitta oli muistaakseni 41 mm, ja vahvisti myos lasketun ajan siksi 30 kesakuuta. Niskapoimu oli 1 mm, eli laakarin mukaan " oikein ohut" , eli kai sikali hyva juttu. Se " tyyppi" (aaks, meilla ei ole viela tekonimeakaan!) liikkui ihan tosi paljon, jo jossain vaiheessa naytti kuin olisi vilkuttanut! (joo, varmaan.... ;-)). Sydanaanet kuuneltiin, ja ultraaja katsoi myos sukupuolen mutta ei sita minun pyynnostani paljastanut. On vaan vahan hassua etta han jo tietaa, mutta me emme viela... itselleni tuli semmoinen olo etta kai se poika jos sen kerran niin hyvin ja muka varmasti naki...

Vierailija
20/54 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua Senniina, että sun ultra tehtiin jo vatsan päältä. Kyl mun np yksityisel tehtiin sisäkautta.

Minä kans huokasen helpotuksesta. Tänään on 12+0 ja kohta tietää koko suku :)