Miten pyytää kassaneitiä treffeille??
On liian hyvännäköinen ja viehättävä.
Hän on kerran tervehtinyt minua ja hymyillyt, saanko pyytää ulos? Miten hoidan tilanteen?
Kommentit (56)
Tuskailin kerran samaa kassamiehen kohdalla ja tulin siihen tulokseen, että ei mitenkään. Piti antaa sen ihastuksen mennä ohi.
Osta useampi laatikko olutta ja maksettuasi viskaat päätäsi malliin "mennään". Jos ei ole aivan aasi, kassa heittää esiliinansa mytyssä pois ja lähtee kanssasi.
Päätin, että etenen vaiheittain.
Ensi kerralla etsin hänet katseellani ja hymyilen hänelle.
Asia on selvä.
Sen jälkeen ajattelin jutella hänelle niitä näitä ja katsoa miten asia etenee.
Kuuluu työhön tervehtiä ja hymyillä, haloo taas.
Palkkaa vastaan on hymyillyt ja tervehtinyt sinua.
Ainoastaan Suomessa väärinkäsitys, koska hymyily ja tervehtiminen ovat niin harvinaista.
Tuijotat intensiivisesti suoraan silmiin ja kerrot itsevarmalla äänellä odottavasi häntä työvuoronsa loppumisen jälkeen kaupan ulkopuolella. Kerrot myös, että sinulla on suuria suunnitelmia illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tervehtiminen on tapahtunut jossain muualla kuin hänen työpaikallaan, niin sitten voit koittaa.
Eri mutta miten heihin törmää muka vapaa-ajalla? Pikkukunnassa kyllä mutta isossa kaupungissa täysi mahdottomuus.
Jätät hänet rauhaan. Olet säälittävä, jopa pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Suomessa väärinkäsitys, koska hymyily ja tervehtiminen ovat niin harvinaista.
Väärin, hän on ainoa neiti kaupassa joka tervehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, hän on ainoa neiti kaupassa joka tervehtii.
Pitää vielä lisätä, että hymyissäkin on eroja.
Kyllä nämä huomaa, hän on kiinnostunut.
Pitää vain edetä rauhallisesti varmistaen.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotat intensiivisesti suoraan silmiin ja kerrot itsevarmalla äänellä odottavasi häntä työvuoronsa loppumisen jälkeen kaupan ulkopuolella. Kerrot myös, että sinulla on suuria suunnitelmia illaksi.
Luultavasti kassaneidin sijaan sulkemisaikaan paikalle tuleekin poliisi jolle kassaneiti on tehnyt ilmoituksen häntä vaanivasta stalkkerista.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nolata itsesi niin pyydä ihmeessä.
Kassaneitinä voin kertoa että et ole ensimmäinen yrittäjä.
Treffeille pyytäminen on itsensä nolaamista? Ei ihmekään, kun ihmiset eivät enää pariudu.
No, eipä naiset aloitteita teekään.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Juu, ainahan kaikki todella hyvännäköiset naiset ovat sinkkuina odottamassa, että asiakas pyytäisi treffeille. Jos joku tekee työtään hymyillen ja tervehtien, ei se tarkoita, että olisi lähtemässä treffeille. Ilmankos useimmat myyjät ovat hymyttömän asiallisia: ovat jo oppineet kantapään kautta. Jos on pakkomielle kysyä, niin ei ainakaan missään tapauksessa kassalla.
Onko todella herkullinen kassaneiti?
Tänään Lidlissä tumma hyllyttäjätyttö katseli minua pitkään useampaan kertaan. Ehkä siksi kun minulla todella paksut hiukset ja täydellinen hiusraja?
Vierailija kirjoitti:
Aika spuukia, tulisin vartijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Lidlissä tumma hyllyttäjätyttö katseli minua pitkään useampaan kertaan. Ehkä siksi kun minulla todella paksut hiukset ja täydellinen hiusraja?
Teitä tarkkaillaan näpistelyjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä tarkkaillaan näpistelyjen takia.
Se katsoi lähietäisyydeltä silmiin.
Ja tiedossasi on, että hän on neiti?
Mitenkä? Et pyydä.
Korkeintaan voit antaa paperilla puhelinnumerosi tai snäpchattisi, jolloin kassaneiti voi halutessaan ottaa yhteyttä.
Kauniita kassaneitejä pyydetään ulos 8 kertaa kuussa.