Vaikka ilma viileni en ymmärrä miksei silti voisi pukeutua kesäisesti. Pitkä trikoohame, hihaton toppi, kevyt neuletakki ja balleriinat.
Tuolla on kuitenki lämmintä +19 vaikka sataa tihuttaakin.
Kommentit (54)
Niin mä just teen, mutta heti tulee sanomists -Jorma 52-
Ihmiset sietävät lämpötiloja eri tavalla ja myös omistavat erilaisia vaatteita. Minulla ei esimerkiksi ole ballerinoja, koska ne tuntuu keräävän hiekkaa kengän ja jalkapohjan väliin.
Samaa ihmettelen. Aamupäivällä mansikanostossa torilla. Kun ihmisiä katselin, oli näky kuin syksyllä: tummia syysvaatteita, takkeja ym. Koitin muistuttaa itseäni et on keskikesä, la 1.7. Itse olin vaaleissa näteissä kesäpellavissa.
Kesävaatteet!
Eikö caprihousut käy? On kesäinen vaate.
En käsitä maihareita kesällä. Eikö väki saa kulkea niissä kohloissa kengänronttosissa tarpeeks talviaikaan?
Itse ihmettelen sitä, kun vähänkin kun ilma syksyllä viilenee, pukeudutaan heti kaikista lämpimämpiin vaatteisiin ja sitten ihmetellään, kun pakkasilla palelee.
Suomen kesä on niin lyhyt. Kauniit kuteet päälle. Vaalea väritys on kiva. Puuvillainen neuletakki voi olla päällä jos on viileämpää. Mutta EI syysvaatteita keskellä kesää.
Mulla on syys- ja talvivaatteet erikseen, ne pesen/huollan ja laitan kesäteloille huhtikuussa. Otan kevät- ja kesävaatteet käyttöön. Värit ja materiaalit on ihan erilaiset.
Jo on murheet, kun viileällä ilmalla lämpimästi pukeutumisesta ihminen pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä maihareita kesällä. Eikö väki saa kulkea niissä kohloissa kengänronttosissa tarpeeks talviaikaan?
Onneksi ei tarvitse nähdä, eikä haistaa, niiden ihmisten jalkoja 🤮
Myös kengät ja laukut kulkee kulloisenkin sesongin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syys- ja talvivaatteet erikseen, ne pesen/huollan ja laitan kesäteloille huhtikuussa. Otan kevät- ja kesävaatteet käyttöön. Värit ja materiaalit on ihan erilaiset.
Mulla on tämän lisäksi koti- ja kaupunkivaatteet ja ovat keskenään hyvin erilaisia. Ap ei pitäisi minun kaupunkivaatteista, pitkää hametta ei löydy.
Käykö pellavahame tai farkkuhame vai onko pakko olla trikoota?
Mulla ei ole viileämmän kesäpäivän vaatteita. On hellevaatteita eli toppeja ja lyhyitä hameita/shortseja. Ja sitten farkkuja ja pitkähihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä, kun vähänkin kun ilma syksyllä viilenee, pukeudutaan heti kaikista lämpimämpiin vaatteisiin ja sitten ihmetellään, kun pakkasilla palelee.
No jotkut palelee talvella, vaikka pukisi sitä taikka tätä.
Tolloa myös pukeutua pelkän kalenterin mukaan.
Jos on kesä ja palelee, niin tottakai silloin lisää vaatetta eikä teeskentele tarkenevansa.
Ihmiset on tässäkin asiassa erilaisia.
Vain typerys kärsii, jos ajattelee pelkästään muita.
Mulla t-paita,shortsit ja crocsit jalassa.
Ulkona +19 ja vettä sataa kaatamalla.
Olen lämminverinen ja kestän kylmyyttä tosi hyvin.
Voisin olla vaikka alasti nyt kun yksin olen mökillä.
M32
Onko joku kieltänyt, ap? Pue vaikka pelkät miesten kalsarit.
Tekniset urheiluhousut oli äsken ja spagettiolkaintoppi. Hyvin tarkeni kun rivakasti liikkui, vaikka kaatosade.
Pilkkihaalari päälle,kumisaappaat jalkaan ja karvalakki päähän.
Ethän sä ymmärräkkään.