Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeistolaisena olen sitä mieltä, että mitään yhdistyksiä ei pitäisi tukea valtion rahoilla

Vierailija
01.07.2023 |

Yhdistysten pitäisi hankkia rahoitus muualta. Jos yhdistykset eivät kiinnosta niin paljon kansalaisia, että niiden talous ei ole kestävällä pohjalla, ne ovat turhia.

Myös yritystuet vääristävät markkinoita ja tuet täytyy olla todella tarkkaa harkittuja. Uskon autolauttojen liikkuvan myös ilman tukia ja onko lentoliikenteen tukeminen Suomen huoltovarmuuden kannalta tosiaankin tarpeellista?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on uniikin lumihiutaleen mielipiteitä.

Vierailija
2/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko jotenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisena olen sitä mieltä, että vireä kansalaisyhteiskunta on yksi tärkeimmistä asioista yhteiskunnassa. Sitä voi hyvin tukea valtion pussista.

Vierailija
4/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko jotenkin..

Jokainen tekee omilla rahoillaan mitä haluaa. Synnyttäisi myös todellista yhteisöllisyyttä

Vierailija
5/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaanota tai hae mitään tukia mihinkään, jos olet niitä vastaan. Sillähän siitä pääset.

Vierailija
6/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisena olen sitä mieltä, että vireä kansalaisyhteiskunta on yksi tärkeimmistä asioista yhteiskunnassa. Sitä voi hyvin tukea valtion pussista.

Helppohan se on jakaa muiden rahoja. Maksaisit tuet omasta pussistasi.

Vierailija
7/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja myös puoluetuet pitää lakkauttaa.

Vierailija
8/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaanota tai hae mitään tukia mihinkään, jos olet niitä vastaan. Sillähän siitä pääset.

Säännöt pitäisi olla samat kaikille.

Vierailija
9/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja myös puoluetuet pitää lakkauttaa.

ne pois ensimmäisenä.

Vierailija
10/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisyhteiskunnaksi jokaisella kansalaisella on vastuu esimerkiksi omasta taloudestaan. Jos vastuu puuttuu, i kuulu olla oikeuksiakaan.

Vierailija
11/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyksiä kutsutaan myös kolmanneksisektoriksi. Eli yhdistykssitä voi saada tukea mitä ei saa yksityiseltä tai kunnalliselta ja näin ollen on hyvin tärkeää.

Vierailija
12/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan osuuteni mielelläni ja tuen järjestöjä lahjoituksilla.

Vierailija
13/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkot ym uskonnolliset voitaisiin jättää väliin.Ei mitään tukia. 

Vierailija
14/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisyhteiskunnaksi jokaisella kansalaisella on vastuu esimerkiksi omasta taloudestaan. Jos vastuu puuttuu, i kuulu olla oikeuksiakaan.

Oikeudet on määritelty perustuslaissa. Sitä toki saatte koettaa muuttaa aatetovereidesi kanssa.

Vierailija
15/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan osuuteni mielelläni ja tuen järjestöjä lahjoituksilla.

Minullekin sopii kunhan se osuus on jokaiselle sama.

Vierailija
16/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen yhtään yhdistystä, jota kannattaisi tekohengittää valtion varoilla. Erityisesti olisi tärkeää, että yleishaitallinen SAK pantaisiin verolle.

Vierailija
17/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ohjaa massiiviset määrät julkista rahaa umpivasemmistolaisille yhdistyksille ylläpitääkseen mm. aktivistijoukkoa jota nykyään käytetään some- ja median palstaspämmiin ja myös vasemmistopoliitikkojen vaalirahoittamiseen kuten on nähty.

Kenen te luulette täälläkin spämmivän ja kenet te luulette että sannan tiimi kutsui hätiin aina kun sannalle tuli ongelmia julkisuuden kanssa? Ei ainakaan pelkästään puolueen jäsenien vaan just tuo massiivinen aktivistijoukkio eri järjestöistä. Toki demareilla myös ay-liikkeen aktiivit on tukena ja tarvittaessa sannan kohdalla viestintätoimistotkin.

Mielenkiintoista muuten oli lukea artikkeli jossa kerrottiin edellisen vasurihallituksen ministeriöiden tilanneen ihan massiivisella määrällä rahaa työtä viestintätoimistoista. 

Vierailija
18/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastineeksi lopetatte sitten verojärjestelyt, verojenkierron, halpa- ja orjatyövoimankäytön, valtion omaisuuden myynnin ulkomaille jne.

Vierailija
19/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöt pitäisi olla samat kaikille.

Toki. Mutta ei mikään sääntö määrää hakemaan tukia joita vastustaa.

Vierailija
20/48 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. Yhdistysten tukeminen pitäisi lopettaa. Turhaa verorahojen haaskausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi