Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies oli viime vuonna Pride-kulkueessa. Onko turn

Vierailija
01.07.2023 |

Off naiselle?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkö se kulkue on?

Eikö se ole Tuska-festarien rinnakkaistapahtuma?

Sm-sateenkaariviikonloppu. Tatuointeja, lävistyksiä, ym kaltoinkohtelun symboleja esillä.

Vierailija
22/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siellä poliitikkokavereiden kanssa, miesten ja naisten, olemme kaikki heteroita.

Kukaan ei usko. Kokoomus ei edes osallistu tuollaisiin.

Siellä on kaikilla puolueilla lokero. Kokoomus osallistui puolueena viime vuonna ja joka vuosi sitä ennen. Tänä vuonna kokoomuksen nuorisoliitot on kutsuttu ja osallistuvat ja siellä on valtakunnan poliitikkoja mukana.

Tiedoksi sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siellä poliitikkokavereiden kanssa, miesten ja naisten, olemme kaikki heteroita.

Kukaan ei usko. Kokoomus ei edes osallistu tuollaisiin.

Siellä on kaikilla puolueilla lokero. Kokoomus osallistui puolueena viime vuonna ja joka vuosi sitä ennen. Tänä vuonna kokoomuksen nuorisoliitot on kutsuttu ja osallistuvat ja siellä on valtakunnan poliitikkoja mukana.

Tiedoksi sinullekin.

Ne osallistuvat, jotka kokevat asian omakseen.

Vierailija
24/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
25/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne nyt sateessa marssii ja huutaa.

Vierailija
26/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut että naiset tykkää heikompien puolustajista. Olen jopa luullut että se on vahva turn on, hehe. Tyhmä minä.

No tykkäsi eli ei niin jatkan puolustamista

Vierailija
27/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luullut että naiset tykkää heikompien puolustajista. Olen jopa luullut että se on vahva turn on, hehe. Tyhmä minä.

No tykkäsi eli ei niin jatkan puolustamista

Yksilöllinen juttu, mistä kukin ihminen tykkää.

Vierailija
28/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikean vastauksen vai virallisen vastauksen? Jos naisilta kysyy, niin on turn on, koska "jätkälle on arvot ja ihmisoikeudet tärkeitä blaa blaa". Mutta oikea vastaus taas on että tuolla ei oo hevon vit nkaan merkitystä, vaan sillä on, onko jätkä oikeasti mies jolla on oma tahto ja oma näkemys, vai onko kyseessä vain säälittävä reppana joka naama punaisena huutaa ihmisoikeuksia ja kasvissyöntiä.

Todellisuudessa ei mitään väliä mihinkään suuntaan.

Olet kyllä osin tässä oikeassa, mutta kyllä sillä on ihan oikeasti merkitystäkin. On siis turn off ainakin mulle.

Vierailija
29/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin turn off. Monestakin syystä.

Vierailija
30/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska meillä ei sitten ajatusmaailmat ihan ole tarvittavan samanlaiset. Omat homotututkin karttaa pridea kuin ruttoa.

Vierailija
31/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomo

Vierailija
32/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Sehän on kulkue. Miten se nyt vaikuttaisi jonkun tapailun?

Varmaan siksi että mies voi tulla kaapista yks kaks.

Miksi kaapissa oleva mies osallistuisi Pride-kulkueeseen :D Nehän pysyy visusti siellä kotona tällaisten tapahtumien aikaan, ettei vaan luulla...

Vierailija
33/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet, että tavja Halonen on tämän vuoden suojelija? Hänhän on sanonut ettei Venäjää pitäisi eristää + ei ole tuominnut puttea.

Pride on valinnut hänet tapahtuman suojelijaksi ja osoittaa että on ilmeisesti ok sen kanssa mitä Ukrainassa tapahtuu.

Vierailija
34/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomo

Olen miettinyt tuota, kun hän on hyvin tarkka pukeutumisestaan ja tykkää sisustaa. Parisuhteet naisten kanssa ei ole kestäneet, vaan aina on tullut ero, milloin mistäkin syystä,

Ap

Vierailija
35/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan Se kulkue on ihan kaikille..

Itse koen ainakin olevani siellä se oli sateenkaaren laidoilla. Olen ihan tavallinen. Eikö siihen sateenkaarern mahdu muitakin kuin homoja ja lesboja ja bi? Eikös ihan heterotkin kuulu saternkaareen?

Ei kai sitä voi joku ryhmä vain omia? Kaikki me sinne sateenkaaren kuulumme, olemme kaikki omanlaisia erilaisia ja samanlaisia.

Oon mennyt vähän vouhotukseksi jos oikeasti siihen sateenkaareen eivät mahtuisi kaikki.

No siis, se sateenkaari on nimenomaan LGBTQ+-ihmisten symboli, ei heteroiden. Tottakai heterotkin voivat silti osallistua kulkueeseen osoittaakseen tukensa.

Vierailija
36/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten sattui aurinkoinen päivä. Nyt kaatosadetta, joten tapahtuma vähän lässähti.

Vierailija
37/40 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
39/40 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Täysin.

Vierailija
40/40 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi. Ei mun mies missään tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi