Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lähipiirissä ketään vanhoja (yli 65v) naisia, jotka näyttävät nuorilta ikäisikseen? Millaiset elintavat heillä on?

Vierailija
30.06.2023 |

Millainen ruokavalio, ovatko käyttäneet nuorina aurinkovoidetta? Juoneet alkoholia?
Ihan kaikkea asiaan liittyvää saa kirjoitella, kiinnostava aihe.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, eikös kaikkia palstalaisia aina luulla 23-vuotiaiksi?

Vierailija
2/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit pitää nuorena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt anoppi oli aika rypytön eikä juurikaan ottanut aurinkoa. Kuoli 65-vuotiaana.

Vierailija
4/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä yksi tuota ikäluokkaa. Menisi äkkiseltään 45 - 50-vuotiaasta. Hoikka, aina iloinen, tukka peittää myös otsan, kaulahuivi.

Vierailija
5/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja paksu iho pitää nuorena. Myös se, että oli tikkulaiha nuorena ja vähän sai lisää kiloja menopaussin alettua. 

Vierailija
6/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei ole vielä noin vanha, vaan 59 v. Olen aikaisemminkin kertonut täällä nuorekkaasta anopistani joka harrastaa kestävyysjuoksua ja näyttää about 40-vuotiaalta.

Kai hänellä ihan hyvät elintavat on. Vuorotyötä tekee, on tietääkseni aina tehnyt. Aurinkovoiteen käytöstä en tiedä yhtään. Alkoholia käyttää hyvin hillitysti, oon nähnyt lähinnä juovan lasillisen viiniä enkä muuta.

Oma äitini on 5 v anoppia nuorempi mut on ylipainoinen ja näyttää ikäistään vanhemmalta. Hänellä tosin on selkävaiva joka estää liikkumista mutta oma äitini tupakoi vuosikausia, mikä vaikuttaa varmaankin. Anopin en oo nähny koskaan tupakoivan.

Vierailija
7/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä yksi tuota ikäluokkaa. Menisi äkkiseltään 45 - 50-vuotiaasta. Hoikka, aina iloinen, tukka peittää myös otsan, kaulahuivi.

Mihin se sitä kaulahuivia tarvitsee, kaularyppyjä tulee vasta kahdeksankymppisenä.

Vierailija
8/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Eniten asiaan vaikuttanut elintapa oli valita vanhemmat joilla oli nuorekkaat geenit.

Vierailija
9/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Eniten asiaan vaikuttanut elintapa oli valita vanhemmat joilla oli nuorekkaat geenit.

Valitsit vanhempasi?

Vierailija
10/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Valitsit vanhempasi?

Juu, pilven reunalta käsin. Eikö kaikki tee niin? Heh.

Vierailija
11/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taitaa läski pitää nuorena, ei pääse naama ryppyyntymään ja roikkumaan, kun on suojakerros heti ihon alla.

Vierailija
12/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomenruotsalaiset

uskovaiset

patikoitsijat

Vierailija
13/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 65 plus ja otetaan ihan viiskymppisestä. Sanonko  rehellisesti että elän ,olen ,syön ja juon. Elän hyvää elämää, töissä, olen , nautin vapaapäivistä ,urheilen, syön ,terveellisesti ,en välitä hinnoista mitä maksaa, juon vettä enimmäkseen. Pukeudun erittäin upeasti , olen terve. 

Töitä puskenut todella paljon ja luonut hyvän ja turvallisen elämän.

Vierailija
14/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on aika nuorekas. Meitä luullaan siskoksista, vaikka on 60 ja minä sitten kai tavallista vanhemman näköinen kolmekymppinen..

Hän ei ole ikinä käyttänyt alkoholia, tupakoinut eikä herkutellut. Juo vettä ja kävelee päivittäin useita kilsoja. Minusta kyllä tuntuu, että helppo työ sihteerinä, eikä ikinä kokenut mitään burnoutteja tai taloudellisia ongelmia. Meitä lapsia on, mutta ei silloin vaadittu samalla lailla kun nyt vanhemmilta.

Eli jonkinlainen hyvä/ leppoisa aikuiselämä vaikuttaa. Kyllä itse olen mennyt paljon kovemman kautta( rahahuolia, pätkätöitä, hampaat narskuttelin stressin takia)ja se näkyy.

Vierailija
15/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy vanhentaa tosi paljon.

Vierailija
16/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen luustoon ei voi vaikuttaa. Mutta jos on korkeat poskipäät, naama ei valahda.

Vierailija
17/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomenruotsalaiset

uskovaiset

patikoitsijat

Listastasi ei ollut yhtään mitään hyötyä. Halusin tietää tarkasti ja yksityiskohtaisesti elintavoista.

ap

Vierailija
18/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Moni on ihmetellyt, miten nuori äiti minulla on. Oikeasti hän sai minut ollessaan 33v eli ei ole minun äidikseni todellakaan nuori. Elintavat hänellä ihan tavalliset. Liikunta pääosin hyötyliikuntaa, syö peruskotiruokaa ja joka päivä kahvin kanssa keksiä tms., ei ole varmaan koskaan käyttänyt aurinkorasvaa. Sai hyvät geenit synnyinlahjana. Itse en valitettavasti ollut voitonjaolla siinä lotossa. 

Vierailija
19/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha on yli 75 v, sitä ennen ikääntynyt.

Vierailija
20/37 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomenruotsalaiset

uskovaiset

patikoitsijat

Listastasi ei ollut yhtään mitään hyötyä. Halusin tietää tarkasti ja yksityiskohtaisesti elintavoista.

ap

Miksi? Elintavoilla kun ei ole juurikaan merkitystä, jos on sattunut saamaan hyvät geenit. Ja vastaavasti: jos ei ole saanut, ei hyvilläkään elintavoilla pysy nuoren näköisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi