Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää tuo Junnila jo, antakaa miehen olla rauhassa!

Vierailija
30.06.2023 |

Hirveä ajojahti käynnissä.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole vielä mitään! Hän tulee kuulemaan tästä koko poliittisen uransa ajan. Vrt. Kanervan naisasiat, Vanhasen lautakasa jne., jotka ovat pieniä asioita Junnilan törttöilyn ja valehtelun rinnalla.

Samaa mieltä. Jos jossain vaiheessa tekisi mieli vielä presidentiksi, niin voi ne haaveet unohtaa.

Vierailija
62/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei säälitä, silmistä jo näkee että on paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli oikein hyvä opetus monille. Erityisesti hallituksen jäsenille, pääministerille ja puolueiden puheenjohtajille.

Tehkää ne " puhdistukset" ajoissa, eli peratkaa ja tutkikaa taustat.

Soinillekin kelpasi kaikenlaiset tyypit aikoinaan oli tärkeintä että puolue sai uusia kannattajia. Soinin puolue lihoi yksinomaan Tony Halmeen vuoksi vaikka Soini on paukutellut omaa egoaan asiassa.

Vierailija
64/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy Vilhelmin ja kumppanien ihannevaltakunta:

https://www.hi2.fi/8-hitlerin-saksa/saksassa-ei-hyvaksytty-erilaisuutta/

Vierailija
65/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa päivä, ministerimersulla töihin ja ratikka-patikalla kotiin

Väärin. Junnila on Kanadassa työmatkalla. Lienee sieltä palaamassa.

Vierailija
66/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta löytyy Vilhelmin ja kumppanien ihannevaltakunta:

https://www.hi2.fi/8-hitlerin-saksa/saksassa-ei-hyvaksytty-erilaisuutta/

Linkistä näyttäisi puuttuvan toinen kasi?

Vierailija
67/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahti? Ei sitä nyt uuniin sentään olla työntämässä vaikka itse ilmeisesti ihailee sellaisia käytäntöjä - kunhan ne kohdistuu tiettyihin väestönosiin.

Vierailija
68/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERUSSUOMALAISTEN puheenjohtaja Riikka Purra antoi IS:n haastattelussa torstaina ymmärtää, että puolue ei voi luopua Junnilasta, koska sitten vain vaadittaisiin seuraavia päitä vadille.

Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee, Purra sanoi.

Lähde: Iltasanomat

Mitä ihmettä?! Myöntääkö tuo ihminen nyt oikeasti kytkeytyvänsä Junnilan kanssa samaan aatteeseen? Ei siis yritä kiistää?

Onko tämä hallitukseen lähtö persuilta joku kännissä ja läpällä- veto? Halutaan saada sekaannusta aikaan, mutta ei kantaa vastuuta kuitenkaan.

Vierailija
69/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyyden huippu suostua ministeriksi. Onhan hänen täytynyt ymmärtää että aivan KAIKKI tullaan kaivamaan esiin. Yhtä tyhmä oli Purra kun ei tarkistanut taustoja paremmin. Tai sitten tiesi tarkkaan mutta ajatteli että kyllä se varmaan hyvin menee. :-DDDDDDDDDDDD

Mutta myöhemmin kaikki unohtaa ja CV:ssä lukee ministeri.

Vallan himo.

Vierailija
70/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junnila ei ole ihan puhdas pulmunen, mutta hänkin on kaikesta huolimatta ihminen ja ansaitsee ihmisarvoisen kohtelun! Te arvostelijat! Muistakaa myös käytöstavat!

Iloa ja valoa ... vai mitä se oli

ai niin, nasseilua ja sinimustaa

Vierailija
71/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on kaiken aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!!!!!

Olet kyllä aika sydämetön.

Pahoille ja ilkeille ihmisille ei kenenkään pidä olla sydämellinen.

Kyllä se sinäkin vielä jonkun mokan teet.

Vierailija
72/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mikähän olisi seuraava skandaali ja shokkiuutinen, josta koko kansa kohisee..? Joku mielellään ei-poliittinen.

Hakkaraisen törkyviestit Rkp stä... Ne käsitellään ja hänen historia...

Onko käsitystä, miksi perussuomalaisille juuri ruotsin kieli ja siinä sivussa RKP (+ Eva Biaudet) ovat suurimpia mörköjä, mitä tästä maasta löytyy?

Vierailija
73/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PERUSSUOMALAISTEN puheenjohtaja Riikka Purra antoi IS:n haastattelussa torstaina ymmärtää, että puolue ei voi luopua Junnilasta, koska sitten vain vaadittaisiin seuraavia päitä vadille.

Meillä on puhemies Jussi Halla-aho , eikä varmaan tarvitse edes tätä täsmentää. Minun sanomisiani, sisäministeri Mari Rantasen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavion näitä voi lähteä vaikka jonossa hakemaan, mikäli sille tielle lähtee, Purra sanoi.

Lähde: Iltasanomat

Mitä ihmettä?! Myöntääkö tuo ihminen nyt oikeasti kytkeytyvänsä Junnilan kanssa samaan aatteeseen? Ei siis yritä kiistää?

Onko tämä hallitukseen lähtö persuilta joku kännissä ja läpällä- veto? Halutaan saada sekaannusta aikaan, mutta ei kantaa vastuuta kuitenkaan.

Itse ymmärrän sen, että persujen tausta on aina huono ja päivänvaloa kestämätön.

Vierailija
74/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat kauttaaltaan tyhmiä juntteja. Sen näkee palstan kommenteissa. 

Nyt tuli nenille, ja voi että se koskee. Ottakaas viinaa. 

Vierailija
75/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mikähän olisi seuraava skandaali ja shokkiuutinen, josta koko kansa kohisee..? Joku mielellään ei-poliittinen.

Onko käsitystä, miksi perussuomalaisille juuri ruotsin kieli ja siinä sivussa RKP (+ Eva Biaudet) ovat suurimpia mörköjä, mitä tästä maasta löytyy?

Eva Biaudet on älykäs ja humaani ja nainen. Siinä on persujen kolme kamalaa vihollisominaisuutta.

Vierailija
76/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi erosi itse, ei saa marttyyrin viittaa sovitella harteilleen. Hah.

Seuraavissa vaaleissa saa äänivyöryn, koska on kokenut niiiin kovia.

Vierailija
77/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lehdet tulevat käymään kaikkien persuministerien taustat läpi kehdosta asti, kun tajusivat että niitä ei ole kukaan tarkastanut. Saattaa löytyä paljon sontaa.

Jep. Hiljainen uutisheinäkuu muuttui juuri vähän vilkkaammaksi, kun voidaan uutisoida sonnasta tai sonnan puuttumisesta, miten se sit kenenkin kohdalla kääntyy. Mestarin p---t on puitu jo oikeudessa julkisesti, mutta kyllä senkin saa uudelleenlämmitettyä uudemman uutisaiheen sivussa.

Vierailija
78/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva Biaudet on älykäs ja humaani ja nainen. Siinä on persujen kolme kamalaa vihollisominaisuutta.

Älykäs ja humaani? 😆

Siinäpä vitsi.

Vierailija
79/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä aika sydämetön.

Pahoille ja ilkeille ihmisille ei kenenkään pidä olla sydämellinen.

Kyllä se sinäkin vielä jonkun mokan teet.

Miksi pitäisi kokea sympatiaa siitä mitä hän on ja on tehnyt? Hän saa olla baarissa kuka on, mutta ministeriltä odotan rehellisyyttä. Jos on natsimielinen, niin olkoon sitä rehellisesti. Sillekin on kannattajansa.

Vierailija
80/106 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies, sopii vastata sanoistaan. Ja muutoin kuin kännissä ja läpällä, koska selkeästi ajatusmaailma on vinoutunut.