Säälittää tuo Junnila jo, antakaa miehen olla rauhassa!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse on kaiken aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!!!!!
Olet kyllä aika sydämetön.
Kukahan se sydämetön oli, vitsaili ....
Mitäs se Purra puhui empatiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika sydämetön.
Kukahan se sydämetön oli, vitsaili ....
Jumalauta, get over it! Historia pitää kirjoittaa uusiksi ettei ihmisille tule paha mieli täällä kaiken hyvinvoinnin keskellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mikähän olisi seuraava skandaali ja shokkiuutinen, josta koko kansa kohisee..? Joku mielellään ei-poliittinen.
Hakkaraisen törkyviestit Rkp stä... Ne käsitellään ja hänen historia...
Niin, toivoi RKP:n, demareiden ja vihreiden kansanedustajien joutuvan seks.rikosten uhreiksi.
Kansanedustaja, itse asettautunut sinne kansakunnan kaapin päälle. Näyttäisi myös siltä, että hän ei välttämättä kannattaisi sitä, että heikommassa asemassa olevia sääliteltäisiin.
Kuitenkin varmaan kaikkien kannalta parasta, että Junnila ei saa enää mitään huomiota, ei hyvässä eikä pahassa.
Säälikö nattsit niitä juutalaisia jotka kaasutettiin? Säälikö?
Sitä saa mitä tilaa.
Eniten hävettää, kun hallitus antoi luottamuksen Junnilalle. Eli siellä kannatetaan äärioikeiston aatteita enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Hm, asian vierestä: eihän taannoinen pääminsiterikään saanut olla rauhassa.
Olen samaa mieltä, jospa nyt annettaisiin jo olla.
Heti kun persut lopettavat r a s i s m i n s a ja ihmisryhmien demonisoinnin ja pyytävät tekojaan polvillaan anteeksi, niin harkitsen. Muuten ei armoa. Koko puolue laitetaan nyt pakettiin. Seuraavaa kohua pukkaa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja, itse asettautunut sinne kansakunnan kaapin päälle. Näyttäisi myös siltä, että hän ei välttämättä kannattaisi sitä, että heikommassa asemassa olevia sääliteltäisiin.
Kuitenkin varmaan kaikkien kannalta parasta, että Junnila ei saa enää mitään huomiota, ei hyvässä eikä pahassa.
Tässäpä se.
Se on väärän mielipiteen kannattajia niin nyt pitåä lyödä lyötyä että vaihtaa mielipidettä meidän vaatimaksi
Nasset ja äärioikeisto on pahasta mutta ei se kommunismi ja äärivasemmisto ole yhtään parempi! Kommunismi aate mikä tappanut eniten ihmisiä maailmassa ja silti sille löytyy Suomessa kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta olla. Kyseessä on Suomen tulevaisuus ja yhteiskuntarauha. Jos tämä hallitus jatkaa, se on uhattuna.
Hallituksen on erottava.
Vierailija kirjoitti:
Nasset ja äärioikeisto on pahasta mutta ei se kommunismi ja äärivasemmisto ole yhtään parempi! Kommunismi aate mikä tappanut eniten ihmisiä maailmassa ja silti sille löytyy Suomessa kannatusta.
Mutku stalin-kortti.
Keksihän joku muu lähestymistapa.
Ihmetyttää kun Suomessa ei yksikään poliitikko nykyaikana ole Stalinia kannattanut, mutta Hitlerin faneja tuntuu olevan persuissa ihan helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Lässyti.
Niinpä, ei täällä maassa näköjään uskalla olla omiensa puolta, muut ensin sanoi Tuppurainenkin.
Onneksi erosi itse, ei saa marttyyrin viittaa sovitella harteilleen. Hah.
Vierailija kirjoitti:
nope, juurikin em. syystä
Kaikki mikä edistää kansaa kurittavan hallituksen eroa on hyväksi isänmaalle. Persut ja kokkarit ulos! SDP ja Keskusta sisään👍