Tuntuu, että poikaystävä kaipaa exäänsä?
Oltiin meidän pienellä paikkakunnalla yhdessä kesätapahtumassa, jossa soitti yksi bändi. Poikaystäväni tuli mun taakse ja kietoi kätensä mun ympärille. Kuunneltiin yhdessä bändiä, lähekkäin ja keinuttiin. Sit siihen meidän viereen, tosi lähelle tuli poikaystävän ex, josta oli eronnut jo 1,5 vuotta sitten. Kun poikaystävä huomasi tämän exänsä kaverinsa kanssa meidän vieressä, niin hän heti päästi minusta irti ja alkoi vain seisomaan takanani... Osaako joku sanoa miksi poikaystävä käyttäytyi näin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sillä exällä oli tiukempi pillu
Tätä minäkin pelkään. :(
Vaikka poikaystäväni on sanonut että minussa on kaikki 100x parempaa mitä exsässään oli.
Poikaystäväni jätti exsänsä koska exsä petti useamman eri pojan kanssa häntä.
Mietin että onko exsän tavara tosiaan niin hyvää, kun niin moni poika käy painamassa tätä naisen alkua.
Poikaystäväni on sanonut, että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut... mutta kun tämä ihme tilanne kävi, että kun poikaystäväni näki sen exsänsä meidän vieressä, niin irtaantui minusta sillä hetkellä... Niin mietin kaikkea näitä poikaystävän sanomia, että pitääkö sittenkään paikkaansa... :( Että mikä tässä takana :(
T. Ap
Odottahan kun kasvat aikuiseksi niin saat sinäkin mietiskellä ihan oikeita ongelmia.
On sillä puolensa, kun jossain vielä vanhemmat valitsevat puolisen lapsilleen. Ei ole eksiä, joille on mustankipeä.
Koeta kasvaa ap aikuiseksi, tai poikaystävä saa vielä tarpeekseen jos vatuloit tuollaista joutavaa asiaa.
Ei toista voi omistaa, kaikilla on myös menneisyys.
On normaalia, että exää kohtaan on tunteita ja häntä muistellaan. Olipa sukupuoli mikä tahansa. Siinä ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Odottahan kun kasvat aikuiseksi niin saat sinäkin mietiskellä ihan oikeita ongelmia.
Joka iässä omat ongelmansa, mutta älä vähättele minun ongelmaani. :)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
On sillä puolensa, kun jossain vielä vanhemmat valitsevat puolisen lapsilleen. Ei ole eksiä, joille on mustankipeä.
Koeta kasvaa ap aikuiseksi, tai poikaystävä saa vielä tarpeekseen jos vatuloit tuollaista joutavaa asiaa.
Ei toista voi omistaa, kaikilla on myös menneisyys.
Mietinkin ja yritän saada eri perspektiiviä asiaan, että mikä tämän takana oli. Ja mietin sitä, että pitääkö mun nostaa tästä suhteesta kytkintä ja saa mies jäädä miettimään tunteitaan exsäänsä kohtaan vaikka itse on jättänyt exsänsä 9 kk seurustelun jälkeen, koska selvisi, että ex-tyttiksellä oli muita "petikavereita".
Oon pahoillani, en voinut tietää että tekin olitte siellä.
M49
Siis mikä on tämä keskustelu käytetyistä jämäpaloista :D aikuiset ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, että exää kohtaan on tunteita ja häntä muistellaan. Olipa sukupuoli mikä tahansa. Siinä ei ole mitään väärää.
Totta! Mutta mietin mikä tässä poikaystävällä on taka-ajatuksena, kun huomasi exsänsä, niin tuntui että "työnsi mut siitä taka-alalle"...
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Mutta mietin mikä tässä poikaystävällä on taka-ajatuksena, kun huomasi exsänsä, niin tuntui että "työnsi mut siitä taka-alalle"...
T. Ap
Exsä vielä polttelee poikaystävääsi, siksi siirsi sut syrjään ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tunteet vaikuttavat vielä vuosien päästä, vaikka ei ole enää yhdessä tai edes halua olla, niin joskus on kuitenkin yhteinen menneisyys ja kyllä se vaan vaikuttaa ihan tahattomasti omaan käytökseen, jokaisella ihmisellä on oma menneisyys, siitä ei kannata olla kateellinen, hän on valinnut nyt sinut kaikista tän pallon ihmisistä.
Olen tapaillut miestä, jota ottaa päähän reilun puolen vuoden takainen ero. Se ei häiritse, koska olen käsittelyn uusintakierroksella kahden vuoden takaisen eroni kanssa.
Näen exästä unta melkein joka yö. Hän on myös ottanut yhteyttä aikuiseen lapseemme ja näyttää voivan paremmin, mikä tietysti lohduttaa minuakin. Silti jotkut jutut pitää vain käydä läpi ja aikuiset ymmärtävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä exällä oli tiukempi pillu
Tätä minäkin pelkään. :(
Vaikka poikaystäväni on sanonut että minussa on kaikki 100x parempaa mitä exsässään oli.Poikaystäväni jätti exsänsä koska exsä petti useamman eri pojan kanssa häntä.
Mietin että onko exsän tavara tosiaan niin hyvää, kun niin moni poika käy painamassa tätä naisen alkua.Poikaystäväni on sanonut, että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut... mutta kun tämä ihme tilanne kävi, että kun poikaystäväni näki sen exsänsä meidän vieressä, niin irtaantui minusta sillä hetkellä... Niin mietin kaikkea näitä poikaystävän sanomia, että pitääkö sittenkään paikkaansa... :( Että mikä tässä takana :(
T. Ap
Säikähti exäänsä.
Voihan olla, että vaan hämmentyi/ jähmettyi tilanteesta ilman sen mitään suurempia taka-ajatuksia. Mä saatan hämmentyä vaikka jos näen jonkun ransom ex-työkaverin kaupassa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään niitä tunteita exsään kohtaan on? Mikä on ns normaaleissa rajoissa oleva aika kun on tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vain epämiellyttävä tilanne poikaystävällesi. Erosin eksästäni kymmenen vuotta sitten, eikä hänen näkemisensä kadulla tai jossain tapahtumassa ollut useampaan vuoteen mitenkään miellyttävä tai edes normaali tilanne. Ei ollut mitään halua palata yhteen hänen kanssaan, mutta välimme eivät olleet mitenkään luontevat. Sanoivatko miehesi ja eksänsä toisilleen normaalisti "moi, mitä kuuluu?" tai jotain sellaista, vai käyttäytyivätkö kuin eivät näkisi toisiaan. Jos eivät mitenkään normaalisti, lyhyesti moikanneet, niin melko hyvä merkki siitä että tilanne oli epämiellyttävä.
Eivät moikanneet toisiaan mitenkään.
T. Ap
Todenmäköisesti sitten tilanne oli vain epämiellyttävä miehellesi ja siksi yritti olla mhdollisimman neutraalisti ja huomaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vain epämiellyttävä tilanne poikaystävällesi. Erosin eksästäni kymmenen vuotta sitten, eikä hänen näkemisensä kadulla tai jossain tapahtumassa ollut useampaan vuoteen mitenkään miellyttävä tai edes normaali tilanne. Ei ollut mitään halua palata yhteen hänen kanssaan, mutta välimme eivät olleet mitenkään luontevat. Sanoivatko miehesi ja eksänsä toisilleen normaalisti "moi, mitä kuuluu?" tai jotain sellaista, vai käyttäytyivätkö kuin eivät näkisi toisiaan. Jos eivät mitenkään normaalisti, lyhyesti moikanneet, niin melko hyvä merkki siitä että tilanne oli epämiellyttävä.
Eivät moikanneet toisiaan mitenkään.
T. ApTodenmäköisesti sitten tilanne oli vain epämiellyttävä miehellesi ja siksi yritti olla mhdollisimman neutraalisti ja huomaamattomasti.
Tarkoitatko että sen eksän näkeminen oli epämiellyttävää?
Jos itse olisin ollut tuossa tilanteessa poikaystäväni, niin en todellakaan olisi päästänyt nykyisestä kumppanistani irti ja työntänyt häntä takavasemmalle jos olisin nähnyt exsäni vaikka kuinka olisi epämiellyttäviä tuntemuksia exääni kohtaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tunteet vaikuttavat vielä vuosien päästä, vaikka ei ole enää yhdessä tai edes halua olla, niin joskus on kuitenkin yhteinen menneisyys ja kyllä se vaan vaikuttaa ihan tahattomasti omaan käytökseen, jokaisella ihmisellä on oma menneisyys, siitä ei kannata olla kateellinen, hän on valinnut nyt sinut kaikista tän pallon ihmisistä.
No niin minäkin luulin, että hän on valinnut minut, mutta miksi hän sitten työntää minut konkreettisesti takavasemmalle, kun hänen exsänsä tulee metrin päähän meistä? :(
Luulin, että nyt ollaan me eikä minkään exsän läsnäolon pitäisi vaikuttaa meidän tilanteeseen.
Minusta tämä oli niin huono veto poikaystävältäni :(
T. Ap
No mikset kysy suoraan sun poikaystävältä asiaa? Ei se täällä vatvomalla parane. Ja neuvotkin on vähän kyseenalaisia.
Miehen tehtävä on levittää siementään.
Kiitos järkevästä ja rohkaisevasta kirjoituksestasi. :)
T. Ap