Mieskaveri käyttää mua taloudellisesti hyväkseen
Kommentit (54)
Oikeasti tuohon ei auta muu kuin jättää se porsas. Tuo loisiminen on tauti, joka vain pahenee ajan myötä.
Eli itse mahdollistat sen etkä ole sanonut sanaakaan.
olisi kiva ap kuulla, että miten hän tarkalleen ottaen käyttää sinua taloudellisesti hyväkseen?
Ei muuta kuin yhteen vaan ja lapsia tekemään. Kohtaa huomaat hoitavasi talouden aivan yksinäsi. Ja lapset tietty myös.
Ota miesprostituoidun sijaan normaalissa työssä käyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Eli itse mahdollistat sen etkä ole sanonut sanaakaan.
Kyllä ensi kertaa miesloisen kohdatessa se loisijan röyhkeys ja syyllistäminen tulee normaaleihin miehiin tottuneille yllätyksenä ja tilanteen hahmottaminen on sen vuoksi aluksi vaikeaa. Mutta lopettaahan tuollainen suhde pitää.
Kuin olisi aavistanut, antoi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
olisi kiva ap kuulla, että miten hän tarkalleen ottaen käyttää sinua taloudellisesti hyväkseen?
Käyn kaupassa, on ollut väli ettei oo osallistunut kustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sano asiasta heti. Mitä kauemmin hän tottuu tilanteeseen että annat käyttää itseäsi hyväksi, sitä hankalampi hänet on saada lopettamaan.
Niinpä
Sanot, että sulla ei ole varaa lainata. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että sulla ei ole varaa lainata. Hyvin yksinkertaista.
En ole lainannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet hänen kanssaan yhdessä kauppaan, sanot jo kauppaan lähtiessä, että hänen vuoro on nyt maksaa. Jos se ei käy, sanot, että sitten kumpikin ostaa omat ruokansa, ja heippa.
Ainahan miehet käyttää hyväkseen, jos se ei ole raha, niin se on palveukset tai seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet hänen kanssaan yhdessä kauppaan, sanot jo kauppaan lähtiessä, että hänen vuoro on nyt maksaa. Jos se ei käy, sanot, että sitten kumpikin ostaa omat ruokansa, ja heippa.
Tai jos menet yksin kauppaan, teet hänelle selväksi, että ostat vain itsellesi, tai jos hänelle pitää ostaa, hän maksaa ennakkoon sen summan, millä hänelle pitää ostaa. Ja sitten et osta hänelle yhtään isommalla summalla kuin sen, minkä hän on sinulle maksanut, ja näkyy tililläsi.
No, jos kerran vain sinä käyt kaupassa, niin osta hetken aikaa vain itsellesi evästä. Syöt ne vaikka puistonpenkillä. Kotonasi et pidä ruoanmurentakaan. Kun mies kysyy, mitä ruokaa on, sanot, että ei sinulla ole nälkä, mutta jos mies tahtoo syödä, hän voi käydä kaupassa.
Toinen vaihtoehto , ja se paras sellainen on, että ilmoitat lokkeilun päättyneen, ja olisi syytä kaivaa kuvetta, jos aiotte jatkaa.
Olen pahoillani, mutta olet tilanteesi mahdollistajana suurempi syyllinen, kuin loisiva mies. En jatkaisi suhdetta.
Rahat alkaa loppumaan vaikka se antoi rahaa.
Ilmoitan huomenna ettei mulla ole enää varaa käydä kaupassa.
Stressaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan miesystävä joka ihan surutta söi jääkaapissastani kaiken minkä löysi, ei tuonut koskaan sinne täytettä tai maksanut syömisiään.
Minä kun vierailin hänen luonaan vei sinne aina ruokaa, nämäkin jätkä söi.
Oltiin yhdessä 3kk ja sitten loppui. Yök.
Minun luona kävi myös tapailumies syömässä. Eka kerralla mulla silmät pyöri päässä, kun tyyppi veti koko leipälautasen tyhjäksi lämpimän ruoan ohella. Niin nälkäinen kaveri, että jatkuvasti uusi leipäpala toisensa perään. Lautaselle olin siis leikannut paloiksi kaksi isoa rieskaleipää.
Kerran se tyyppi tuli ruokakaupan ulkona vastaan. Kun näki, että tulin ruokaostoksilta, niin sanoi, että hänellä on niin nälkä. Menee kuulemma jo sormi vatsan kohdalta selkärankaan kun on niin laihtunut.
"Voitko lainata rahaa pitsaan?" "Lainaa kymppi, lainaa kaksi kymppiä." "Lataa mulle puheaikaa".
Nämä jutut alkoi vasta 2 kuukauden tapailun jälkeen. Sitä ennen esitti hyvin toimeentulevaa.
Yök
Onko pakko aavikon ihmeitä elättää? Ja sitte valittaa?
En oo tämmöstä tyyppiä ennen tavannut.
Sano asiasta heti. Mitä kauemmin hän tottuu tilanteeseen että annat käyttää itseäsi hyväksi, sitä hankalampi hänet on saada lopettamaan.