Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto. net asiaa, mitä mieltä ja mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
10.12.2006 |

Huusin erästä juttua ja hintavaraus ei ylittynyt. Laitoin heti myyjälle viestin etten halua ostaa. Myyjä vastasi seuraavana päivänä että " kiitos kaupoista, tilinumeroni on xxx, vein ostoksesi jo matkahuoltoon ja voit noutaa sen sieltä! "

Siis mitä? ? ?

En halua ostaa, hv ei ylittynyt, olen ilmoittanut asiasta ja kaiken kukkuraksi tuote on toimitettu ja vielä VÄÄRÄN KAUPUNGIN MATKAHUOLTOON ! ! !

Matkahuoltohan säilyttää tavaroita maksutta 3 vrk, mitä jos ja kun en hae tätä tavaraa sieltä? Tuleeko sieltä mulle laskua?

Mikä ihme näitä myyjiä riivaa kun pitää väkipakolla tunkea tavaraa tulemaan?

Miten tässä nyt pitäisi toimia? Myyjä ei enää vastaa viesteihini.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun moka, oli siis ilmoittanut sen hv:n hinnaksi,

siinä tapauksessa yhdyn ylläoleviin, älä nouda, ilmoitus ylläpidolle!!

Vierailija
22/22 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huusin, hv ei ylittynyt. Huusin 2e ja hv20e. Ilmoitin kanssa heti myyjälle etten halua ostaa ja myyjä vastasi että ok, laitan uudelleen myyntiin. 2 viikon päästä luin saamani palautteet ja siellä myyjä oli antanut mulle neutraalin ja kommentoinut " olisit saanut siihen hintaan kun huusit" . Tässä vaiheessa en enää periaatteestakaan halunnut tavaraa ostaa, vaikka olisin saanut ilmaiseksi koska ei missään vaiheessa kertonut minulle että olisi myynyt tolla 2e:lla. Kertoi siis vasta palautteessaan että myy sillä hinnalla.

Mäkään en ole sen jälkeen huutanut mitään missä on hv. Jos mulla on tavaroissa hv eikä se ylity niin en yleensä ota edes huutajaan yhteyttä. Jos huutaja ottaa itse yhteyttä niin sitten neuvottelen kauppahinnasta mutta en kyllä oleta kauppoja tehdyksi jos hv ei ylity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän