Kahta työtä tekemällä kilahtaa taas 5000 huomenna tilille!
Muutamia vuosia kun vielä painaa niin sitten siirryn vapaaherraksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mitähän ne työt ovat? Netto siis viustonnia.
Valehtelee jälleen. Korkeakoulutetun palkka menee kolmeen tonniin netto kokoaikatyöstä... täytys olla toinen kokoaikatyö...
Tuskin kukaan kokoaikatyössä oleva ton palkkaluokan tyyppi mitään siivoustyötä ottaa..
Ja menoja sillä ei sit oo...
Jos tekee toiminimellä tai yrityksellä, niin keikkalainen saa kyllä remppa-alalla tai siivousalalla todella kovat tuntitienestit. Puhutaan siis jostain 25-30 eurosta johon moni akateeminenkaan ei pääse. Eri asia sitten jos on palkollisena, niillä on surkeat tuntipalkat, reilusti alle puolet tuosta.
Itse tiedän jopa liikennelentäjän joka tekee sivutyönä remppaa, koska se on niin tuottavaa ja aikataulut saa päättää täysin itse. Kysyntääkin tulee luultavasti aina olemaan enemmän kuin työn tarjoajia joten ei tarvitse stressata vaikka jättääkin pari viikkoa tekemättä keikkaa. Uusia asiakkaita löytyy lähes heti.
Luuletko todella, että siivousalan yrittäjänä tienaa? Hyvä jos itselleen pystyy palkkaa maksamaan yel-maksun ym. sivukulujen jälkeen. Jotta tuntipalkka olisi 25-30 euroa, asiakkaalta pitäisi laskuttaa 50-60 euroa tunti. Oletko itse halukas maksamaan tämän siivoojallesi?
Se yrittäjyys on aivan vapaaehtoista. Duunarina pääsee tienesteille, jos ei ole lapsia ja asuu pk-seudulla.
Itsellä tulee ensi kuussa lähes 5000 e palkka ja lomarahat päälle.
T:sh ((hälytysrahaa, ylitöitä, toki teen vain yhtä työtä)
Siinähän leveilette. Kaikilla ei ole mahdollisuutta samaan.