Uskaltaako juuri eronneena pienellä paikkakunnalla laittaa Tinderiin kasvokuvansa?
Alle 6000 asukasta kylässä, juoruajia ja hyeenoja riittää. Peetä varmasti tulee niskaan jos menee Tinderiin omalla kuvalla.
Olen siis nainen ja erosta vajaa kaksi kuukautta.
Kommentit (53)
Kyllä kannattaa. Olet sitten kylän uusi pelle :)
Itse en miehenä ole uskaltautunut tai halunnut laittaa isommallakaan paikkakunnalla, kun en pidä Tinderin maineesta. - Mutta mielelläni löytäisin ja kohtaisin hänet, jonka kanssa saattiaisimme edetä parisuhteeseen. Vaan kun en ole Tinderissä ja kun en oikein viihdy paikoissa, joissa alkoholi on läsnä (käytän itse kohtuudella) niin onko oikeastaan ihme, että olen sinkku. Silti ilahduttaa, että joku miettii Tinderiin menoa pienellä paikkakunnalla, koska itse mietin lähinnä välimatkaa jos asettasiin itsenikin likoon ja tarjolle, niin kuinka kaukana olevaa "profilia" usklataisi lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet se särjetty toiselta nimeltäsi
Kuka?
Naapurikaupunki ehdotus oli hyvä? Onko ihmiset silti ohjelmoituja hakemaan aina uutta parisuhdetta nimenomaan sovelluksen kautta. Mitä jos haluaisi löytää elämässä jotain, mennä eteenpäin ja sen toisen (kumppanin vaikka olisi uusi) ajattelu vie kaiken ajan, seuraa toista asioissa ja arvoissakin vähän. Ja toiminnassa. Mitä jos ei haluakaan koko ajan olla petipuuhissa (hiertää, tulehdus?) ja toinen olisi vaativa, vaatisi kohta lapsia, lemmikkejä sekä omakotitalon joka on kuin kartano että siivottavaa on. Ja oikeastaan sukulainen auttaa joskus enemmän kuin kumppani, ellei ole joku harvinainen kiva. Onko uusi mies turvallinen kuski autossa, on oleellinen kysymys, juoko kuinka paljon - osa on alkoholismin partaalla ja baarissa ravaa. Miten arvomaailmat kohtaavat, osa esittää alussa kaikenlaista toista miellyttääkseen. Tässä oli pohdinta. Vaikka jokainen kai etsii jotain, jostain, mutta haluaa sen olevan hyvää ja tehdä myös itsensä hyväksi - ei harmia. Kaikesta oppii silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole pieni paikkakunta.
Kyllä alle 6000 asukkaan kyllä on pieni paikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurikaupunki ehdotus oli hyvä? Onko ihmiset silti ohjelmoituja hakemaan aina uutta parisuhdetta nimenomaan sovelluksen kautta. Mitä jos haluaisi löytää elämässä jotain, mennä eteenpäin ja sen toisen (kumppanin vaikka olisi uusi) ajattelu vie kaiken ajan, seuraa toista asioissa ja arvoissakin vähän. Ja toiminnassa. Mitä jos ei haluakaan koko ajan olla petipuuhissa (hiertää, tulehdus?) ja toinen olisi vaativa, vaatisi kohta lapsia, lemmikkejä sekä omakotitalon joka on kuin kartano että siivottavaa on. Ja oikeastaan sukulainen auttaa joskus enemmän kuin kumppani, ellei ole joku harvinainen kiva. Onko uusi mies turvallinen kuski autossa, on oleellinen kysymys, juoko kuinka paljon - osa on alkoholismin partaalla ja baarissa ravaa. Miten arvomaailmat kohtaavat, osa esittää alussa kaikenlaista toista miellyttääkseen. Tässä oli pohdinta. Vaikka jokainen kai etsii jotain, jostain, mutta haluaa sen olevan hyvää ja tehdä myös itsensä hyväksi - ei harmia. Kaikesta oppii silti.
No anteeksi nyt kamalasti jos en 40-vuotiaana halua vielä olla ilman seksiä ja parisuhdetta loppuelämääni!
No mutta jos olet Tinderissä omalla naamalla ja joku sinut siellä pikkukylässä tunnistaa, niin sehän tarkoittaa että hänkin on Tinderissä. Joten molempia hävettää ja ollaan hiljaa kun tullaan raitilla vastaan. Totta mooses laitat oman kuvasi jos haluat oikeat deitit etkä jotain sokkomenoa.... ajattele nyt vain omaa parastasi ja vähät niistä naapureista ja kylänn miehistä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos olet Tinderissä omalla naamalla ja joku sinut siellä pikkukylässä tunnistaa, niin sehän tarkoittaa että hänkin on Tinderissä. Joten molempia hävettää ja ollaan hiljaa kun tullaan raitilla vastaan. Totta mooses laitat oman kuvasi jos haluat oikeat deitit etkä jotain sokkomenoa.... ajattele nyt vain omaa parastasi ja vähät niistä naapureista ja kylänn miehistä.
Tai sitten on näitä jotka suoraan kertovat olevansa siellä ja kertoo sitten kaikille keitä kaikkia siellä on nähnyt.
Koittakaa nyt eka olla vähän aikaa ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko mä, että heti alkaisin jonkun kanssa johonkin? Kyllähän Tinderissä voi ihan vain katsellakin. Ja yksin olen kyllä ehtinyt tässä elämässä olemaan.
Tinder kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko mä, että heti alkaisin jonkun kanssa johonkin? Kyllähän Tinderissä voi ihan vain katsellakin. Ja yksin olen kyllä ehtinyt tässä elämässä olemaan.
Ai meet tuhlaamaan muiden aikaa vain katselemalla. Just joo.
Jos muiden ihmisten mielipiteet haittaa sua, älä mene ollenkaan tinderiin. Hyvin yksinkertaista. Ja lisätään tähän vielä, muiden elämä ei tosiaankaan pyöri sun ympärillä. 🙄🥱
Jos olet noin epävarma siitä, kannattaako olla luotettava jossain seuranhakuppalvelussa, niin miten pystyt levittämään jalkojasi muille ihmisille? Vai onko niin, että sinun on saatava kaikki nautinto antamatta itse mitään
Ap, keitä ja millaisia, kumppaneita, kuvittelit a ajattelit, löytäväsi,. PIENELLÄ PAIKKAKUNNALLA?
Tokihan pelkkää ja puhdasta seksiseuraa, löytyy ympäri Suomea, joka ikiseltä paikkakunnalta.
Jos ja kun, todella etsii pysyvää seuraa ja kumppania, jokainen fiksu mies ja nainen, on huolellinen ja tarkka, mistä ja miten, hän alkaa sellaista kumppania etsimään.
Heille ei pikapanot eikä pelkkä paskan puhuminen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna tykkäystä naamakuvattomille.
Mä annan.
Jo tekstistä näkee, millainen nainen tai mies, on sen tekstin takana.
Koulutuksen, mutta ennenkaikkea toisen hoksottimet, hänen älykkyytensä, huomio samanlainen ihminen HETI.
Kokonaan eri juttu se, mikäli hakee vain ja ainostaan, tilapäisiä seksikumppaneita:. Jolloin on tärkeää naisen ja miehen ulkomuoto, vaatteet, naisten tissien koko ja perseen muoto, sun muu.
Jos siellä juorutaan, satavarmasti sinusta juorutaan jo nyt. Ei tinder muuta asiaa muuten kuin juoruamisen aiheen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Tinder kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meet tuhlaamaan muiden aikaa vain katselemalla. Just joo.
No sä et sitä määrää millä ajatuksella kukin siellä on.
kuka antaa tykkäyksen profiilille, jossa ei ole kasvokuvaa?