Mitä sellaista tahtoisit mitä sinulla ei ole?
Kommentit (58)
Rauhaa ja yksinoloa. Nyt aikuiset lapset pyörii jaloissa ja vaivana iso eläinlauma.
Ton lehmän 1. sivulta joka alapeukuttaa.
Terveys ja riittävästi rahaa elämiseen.
Etätyön mahdollistavan ammatin.
Oman ydinperheen eli turvallisen ja tasapainoisen miehen sekä 2-3 lasta.
Omakotitalon kaukana pk-seudusta jostain pienemmältä paikkakunnalta.
Asuntolainan maksettua ja jonkun osa-aikatyön.
Aviomiehen ja kaksi lasta. Talon jossain vähän syrjäisemmässä ja rauhallisemmassa paikassa kuin Helsinki.
Työelämän tuhoaman fyysinen terveys olisi kiva saada takasin. Sen jälkeen mielenkiintoinen, uusi ammatti joka takaa mukavan elintason ja jossa on mahdollisuus myös edetä sekä tehdä etätyötä. Olisi myös mukava löytää vihdoin puoliso joka on aidosti elämänkumppani.
Olisi myös kiva olla 25-30 vuotta nuorempi eli kaipaan lisää aikaa, jotta ehdin elää sen omannäköisenkin elämän tämän pskaversion sijaan.
Hyvän miehen joka osaa elättää itsensä,antaa läheisyyttä ja ottaa muut huomioon.
Työpaikan, jossa sais olla rauhassa ilman idioottimaista kyräilyä. 2300 e per kk riittää.
Ei tule mieleen mitään sellaista oikein. Mulla ei paljoa ole mutta kuitenkin on kaikki asiat mitä olen halunnutkin.
Isot tissit ja miehen. Kumpaakaan ei ole koskaan ollut :( N34
Rakkautta, mökin järven rannalta, onnellisuuden tunteen
Naisellisen kapean vyötärön/tiimalasivartalon. Läheiset suhteet sisaruksiin/vanhempiin.
Että voisin mennä hengelliseen tilaisuuteen.
Eikös mulla oo aina ollu toi sama kuva? En ainakaan muista vaihtaneeni sitä? Mut en kyl muista paljon muutakaan...