Mitä sellaista tahtoisit mitä sinulla ei ole?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Että voisin mennä hengelliseen tilaisuuteen.
Mikset voi? Minä en ole uskossa enkä kuulu mihinkään seurakuntaan. Olen silti käynyt Tuomas-messuissa, joulukirkossa ja jopa Keuruun Isolla Kirjalla. Oli mielenkiintoista.
Mummoni kävi jossain meediotapaamisissa. Niihin en mennyt.
Lisää elinkuukausia, tai edes viikkoja. Vietän viimeistä kesää (joo, surkeaa olla täällä palstalla mutta just nyt en vaan jaksa muutakaan), elinaikaa ehkä syksyyn ehkä jouluun.
"Parantumatonta rintasyöpää sairastava, jolla etäpesäkkeitä aivoissa, keuhkoissa, maksassa, imusolmukkeissa ja vähän muuallakin"
Maalaismökki
Terveitä ja tasapainoisia, turvallisia ihmissuhteita
Mies
Koira
Maatila
Vierailija kirjoitti:
Lisää elinkuukausia, tai edes viikkoja. Vietän viimeistä kesää (joo, surkeaa olla täällä palstalla mutta just nyt en vaan jaksa muutakaan), elinaikaa ehkä syksyyn ehkä jouluun.
"Parantumatonta rintasyöpää sairastava, jolla etäpesäkkeitä aivoissa, keuhkoissa, maksassa, imusolmukkeissa ja vähän muuallakin"
Voi sinua.. Äidilläni täysin sama tilanne. En osaa muuta sanoa kuin voimia ja virtuaalihali
Vierailija kirjoitti:
Jim Gordon herbalist weebly googlaamalla löydät tietoa mihin lista yrttejä toimii.
Fenbendazol jota Axilur on toinen mitä jotkut käyttää.
Normaalipainon, tyylitajua ja mielenterveyden
Kauniin vartalon, lottovoiton ja kauniin lauluäänen.
Japanilainen vaimo. Omakotitalo Pohjois-Karjalasta.
Mökki englannissa ja lupa asua siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vakaan, turvallisen miehen. Olen liian yksin. siis oikeasti yksin elämässä ilman tukiverkkoja.
Ja mitähän tarjottavaa sinulla on miehelle?
Väkivaltaa? Rahanmenoa? Henkistä väkivaltaa? Kontrollointia? Manipulointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaan, turvallisen miehen. Olen liian yksin. siis oikeasti yksin elämässä ilman tukiverkkoja.
Ikävää, että sulla on ollut tuollaisia kokemuksia. Älä nyt kuitenkaan kaikkiin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sulla on ollut tuollaisia kokemuksia. Älä nyt kuitenkaan kaikkiin yleistä.
Jaa. Aika moni nainen ketjussa haluaa miehen. Siihen on kyllä syy, miksi nainen ei saa pidettyä miestä ja joutuu olemaan sinkku. Että silleen.
Ystävän. Olisipa joku jonka kanssa käydä sillointällöin kahvilla, ehkä ostoksilla ja jutella tyttöjen juttuja. T. N 63v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Aika moni nainen ketjussa haluaa miehen. Siihen on kyllä syy, miksi nainen ei saa pidettyä miestä ja joutuu olemaan sinkku. Että silleen.
Muitakin syitä kuin se, että nainen on väkivaltainen. Kuten eivät kaikki miehetkään, jotka eivät naisystävää löydä, ole väkivaltaisia.
Takaapäin pumpattavan aasialaisen vaimon.