Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei usko paniikkiiriöön tai vaikkapa masennukseen?

Vierailija
29.06.2023 |

Uskon, että noilla haetaan vain huomiota tai kenties syytä saikuttaa töistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on tehny sen, ihmiset ei enää edes tiedä mikä on masennus tai paniikkihäiriö... he luulevat että jos heillä on vähän mieli maassa he ovat "masentuneita" ja pääsevät jakamaan tästä someen tarinansa ja kerjäämään säälipisteet. 

Ihmiselle alakuloisuus välillä on ihan perus tunne, se ei aina tarkoita masennusta. 

sama koskee paniikkihäiriötä, ihminen vähän stressaa jotain tilannetta ja hän automaattisesti luulee että hänellä on ahdistuneisuushäiriö, kiitos median.... 

Näillä henkilöillä ei ole mitään hajua mitä on oikeasti olla masentunut tai kärsiä ahdistuksesta. Se raja on todella harhainen nykyisin. 

Vierailija
2/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen että tuollaiset ihmiset eivät oikeasti yritä, vaan keksivät tekosyitä sille että miksi ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon siihen että tuollaiset ihmiset eivät oikeasti yritä, vaan keksivät tekosyitä sille että miksi ei huvita.

Tämä.

Vierailija
4/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ei vaan sun uskomisesta ole kiinni, pösilö

Vierailija
5/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että AP yllättyisi, jos tietäisi millaisissa tiloissa jotkut on.

Tai ehkä ei, koska AP on itsekin tiloissa. Kieltää ongelmansa.

Vierailija
6/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo ei ole mikään uskonasia.

Vierailija
7/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne ei vaan sun uskomisesta ole kiinni, pösilö

Selitä kristinusko.

Vierailija
8/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joko trollaa tai on aidosti vajaa.

Vierailija
9/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan masennusta ja minulla on ahdistuneisuushäiriö.

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
10/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä oon nyt osastolla, koska en jaksaisi elää. Vaikea traumatausta ja oon kyllä ihan oikeasti masentunut. Mutta en haluaisi olla. Haluaisin jaksaa tehdä töitä, haluaisin olla onnellinen. Ja huomiota en hae, todella pitkään koitin esittää, et kaikki ok, kunnes kaikki romahti, enkä enää pystynyt esittämään. Iso osa ei silti vieläkään tiedä esim. tästä sairaalassa olosta. Eli mikä on sun mielestä sitten syy?

Vierailija
11/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko ap? Saat nämä mun masennuksen/ahdistuneisuushäiriön/paniikkihäiriön... etc. Ai niin, ei vaihdeta, en sentään halua olla mulk_u.

Vierailija
12/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä itsemurhat, onko nekin huomion hakua vai velvollisuuksien välttelyä sun mielestä?

Vierailija
13/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha paniikkihäiriö ja viimeisin asia mitä tahdon on se, että joutuisin huomion keskipisteeksi kun kohtaus tulee.

Vierailija
14/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et yritä käyttää järkeäsi?

Vierailija
15/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käsittänyt miten pohjalle masennus voi viedä ennen kuin itse koin sen. Silloin muutaman kerran oli lähellä että sain paniikkikohtauksen kaupassa, ja se tunne oli karmea. Nyt voin jo paremmin ja toivon ettei samaa tarvitse kokea enää koskaan.

Vierailija
16/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käsittänyt miten pohjalle masennus voi viedä ennen kuin itse koin sen. Silloin muutaman kerran oli lähellä että sain paniikkikohtauksen kaupassa, ja se tunne oli karmea. Nyt voin jo paremmin ja toivon ettei samaa tarvitse kokea enää koskaan.

Minulla on ollut paniikkihäiriö ja agorafobia jo 15 vuotta.

Vierailija
17/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua ja laiskuutta, just. Mun paniikkikohtaukset on tullu yöllä kun olen yksin. Ja masennus on vienyt multa melkein kaiken: opiskelu- ja työkyvyn, sosiaaliset suhteet, melkein koko elämänhalun. Mutta huomiota mä laiskimus vain haluan!

Vierailija
18/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ovat ihan oikeita ja todellisia mielentiloja. Niihin vaikuttavat monet tekijät ja muuttujat. Elämäntilanne, ikä, geeniperimä, päihteiden käyttö, ympäristö jne.

Vierailija
19/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut paniikkihäiriö ja agorafobia jo 15 vuotta.

Tiedän että ei ole helppoa. Silloin pelotti kaupassa käynti kun pelkäsi että laukaisee kohtauksen ja tulikin muutaman kerran ajettua kaupan ohi, kun ei vaan kyennyt. Aina piti pinnistellä ja kerätä rohkeutta että selviytyi kauppareissusta. Onhan tuo ihan hel vettiä kun rajoitti niin paljon elämää. Voimia sulle.

Vierailija
20/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Mä haluaisin enemmän kuin mitään pystyä tekemään töitä, ja muutenkin elämään normaalielämää, mutta ahdistuneisuushäiriö estää välillä jopa roskien viennin, koska naapurin kohtaaminen rappukäytävässä voi aiheuttaa paniikkikohtauksen. Pitkittynyt ahdistuneisuusjakso taas aiheuttaa masennuksen, kun ei ole pystynyt tekemään mitään. Aloittaja on niitä, jotka kuvittelevat kaikkien olevan samanlaisia kuin hän, eli pohjimmiltaan sellaisia, että haluaa mennä kaikesta siitä missä aita on matalin, jos aloittajan itsensä mielestä on kivaa maata sohvalla, kuvitellaan, että kaikki muutkin nauttivat siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi