Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki miehet?

Vierailija
29.06.2023 |

Usko loppuu, kun niin paljon uskottomia miehiä tullut vastaan 😔
Ehdotteluja, vaimot kotona ja eivät sais mitään tietää..

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten tekee mieli vierasta naista se joka muuta väittää valehtelee tai on homo

Tämä niin totta. Olen naisena huomannut niidenkin miesten katseet ja toimet joiden en ikinä ikinä uskoisi pettävän.

Seikkailuuun ja siementä kylvämään, kyllä se näin mustavalkoisesti menee useamman kohdalla.

Naisena en ikinä lähde tähän. Mieluumin olen yksin kuin olen aviorikkoja.

Vierailija
62/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minä en ole pettänyt eikä ole aikomustakaan. 13v yhdessä.

Olet hieno mies, arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen satavarma ettei mun mies petä.

Vierailija
64/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tep kirjoitti:

Ei petä. Mulla on sellainen nainen etten olisi ikinä uskonut voivani saada hänenlaistaan. Täs mailmassa ei ole enää naisia mulle, kaikki on vaan harmaata massaa paitsi tämä 1.

Olen iloinen puolestasi ja toivotan teille onnea.

Vierailija
65/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vaan pystyvät. Jos ei ole vientiä niin pysyvät uskollisena.

Tyydyin kerran tavikseen(mies ok näköinen, aika lyhyt ja muuten kiva ja kaikki ok) joka lopulta petti. Rakastin ja luotin, olimme onnellisia ja yhdessä vuosia, olin uskollinen ja kaikin puolin hyvä nainen hänelle, no ei olisi kannattanut.

Nyt valitsen vain niin komean miehen minkä vain pystyn, sillä miksi tyytyä tavikseen kun kaikki miehet pettävät kuitenkin.

Vierailija
66/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noteeraamanne miehet. Koska noteeraatte ainoastaan ne potentiaaliset pettäjät. 

Vierailija
67/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaapurissani perheellinen isä, ehdotellut minulle hississä kaksmielisiä.....

Vierailija
68/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni avioliitto päättyi siihen, että isäni petti. Veljeni avioliitto päättyi siihen, että hän petti. Sisareni avioliitto päättyi siihen, että hänen miehensä petti. Parhaan ystäväni avioliitto päättyi siihen, että mies petti. Ja minun avioliittoni päättyi siihen, että mies petti.

Tässä on vähän vaikea uskoa ja luottaa miehiin. Yritän nyt kuitenkin olla olematta ennakkoluuloinen.

Vierailija
69/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten tekee mieli vierasta naista se joka muuta väittää valehtelee tai on homo

Tämä niin totta. Olen naisena huomannut niidenkin miesten katseet ja toimet joiden en ikinä ikinä uskoisi pettävän.

Seikkailuuun ja siementä kylvämään, kyllä se näin mustavalkoisesti menee useamman kohdalla.

Naisena en ikinä lähde tähän. Mieluumin olen yksin kuin olen aviorikkoja.

Onko viehättävän ihmisen katsominen pettämistä? Sitten itse petän miestäni erityisesti näin kesäkuukausina päivittäin kaupungilla katsellen kauniisti ja paljastavasti pukeutivien naisten JA miesten kanssa.

Teoin tai sanoin en ole koskaan pettänyt seurustelukumppaneitani enkä nykyistä puolisoani. Ahtaat on rajat.

Vierailija
70/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki noteeraamanne miehet. Koska noteeraatte ainoastaan ne potentiaaliset pettäjät. 

Kyllä ne kiltitkin miehet singahtavat vieraisiin ihan samalla tavalla, jos tilaisuuden saavat. Ehkä innokkaamminkin, koska tilaisuus on niin harvinainen ja houkutteleva.

Vierailija
71/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. 🙂

Vierailija
72/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, onko vaimosi laiha?

Täällä palstalla kun nämä miehet hokevat, että pettäminen johtuu vain siitä, että nainen on ylipainoinen. Samasta syystä johtuu kaikki muutkin parisuhdeongelmat.

Vierailija
73/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni varmasti pettää, mutta niin pettää naisetkin. Ette varmasti uskoisi kuinka moni varattu nainen on pettänyt minun kanssa. Olen kuullut jälkeenpäin tai huomannut petihommien jälkeen jotain miehelle kuuluvaa asunnossa. Tämän takia ei itsellä ole luottoa naisiin, mutta naisilla varmasti sama homma. 

Itse olen törmännyt valtavaan määrään pettäviä miehiä, mutta pettäneet naiset ovat vähissä. Mutta en epäile etteikö niitäkin olisi.

Täytyy myös ymmärtää naisten ja miesten tietyt erot. Naiset pettävät silläkin tavalla kun pitävät mielellään orbittereita, varaoksia kärkyllä mihin flingauttaa itsensä heti kun oma mies ei jostain syystä nappaa. Pikkuflirtti päällä. Hypergaminen luonne ei häviä parisuhteessa ja myös miesvaihto heppoisin perustein on toisenlaista pettämistä jossa mies on kuin hyödyke, auto joka vaihdetaan toiseen jos sillä paikat kolisee tai ei halua käynnistyä, ei korjata, vaan vaihdetaan toiseen, myöskin vialliseen, oma tylsistyminen ja uutuuden huuma kun sokaisee.

Enemmän yhdistäisin kyllä miehiin tuon puolison vaihdon heppoisin perustein. Esimerkiksi vaimo ei jaksakaan enää meikata lapsen olllessa pieni, vaimo on lihonut 5 kg, mies ei pidä vaimonsa hiusväristä tai sitten on vain vaihdettava, koska oli mahdollisuus saada nuorempi.

Vierailija
74/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v yhdessä vaimoni kanssa. Hän on ensimmäiseni ja ainoa nainen. Siitä huolimatta en ole koskaan pettänyt, vaikka olisi ollut halukkaita naisia ottamassa.  Ei ollut tarkoitus tyytyä vain yhteen naiseen mutta näin kävi. Yhteen menessä ajattelin, että suhde kestää niin kauan kuin vaimoni haluaa minua seksuaalisesti ja haluaa että tyydytän hänet. Näin on myös ollut kaikki nämä vuodet, eikä hänen halunsa ole hiipuneet missään vaiheessa. Siksi en ole pettänyt, koska miksi olisin, kun kotona on minua himoitseva vaimo. Mutta tämä ei poista sitä tosiseikkaa, ettei vieraat kauniit naiset olisi kiinnostaneet seksuaalisesti ainakin fantasioissa ja katsoessa. Totta hitossa on kiinnostanut viriiliä miestä , jota panettanut koko ajan. Katsominen ja fantasiointi on silti ihan muuta kuin pettäminen. Pettämällä olisin tappanut vaimoni halut minua kohtaan ja pilannut elämäni. Nyt olen saanut nauttia seksistä ja halukkaasta vaimosta koko ikäni. Jos en aina  ole ollut elämässäni fiksu, niin tässä asiassa olen onnitellut itseäni.

Vierailija
75/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäisi minun mieheni.

On tässä meidän 15v suhteen aikana hän on ollut ainakin viiden naisen ihastuksen kohde ja yhteen heistä oli ihastunut takaisin myös.

Välillä suhdettamme on kantanut ihan se, että hän ei halua lapsen joutuvan kokemaan eroa. Erittäin sitoutunut siis.

Minä olen ollut lähdössä monet kerrat, mutta tässä sitä onneksi vielä yhdessä ollaan, vahvempana parina kuin koskaan.

Mun täytyy sanoa, että minua ei miehen pienet syrjähypyt haittaisi. On aika hysteerinen kumin kanssa kuitenkin ja kunnioittaa minua niin ei mitään tauteja toisi kotiin. Enkä halua ketään omistaa muutenkaan.

Vierailija
76/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kiltitkin miehet singahtavat vieraisiin ihan samalla tavalla, jos tilaisuuden saavat. Ehkä innokkaamminkin, koska tilaisuus on niin harvinainen ja houkutteleva.

No olenko minä sitten kiltti vai tuhma vai mikä, kun ei ole 27 vuoden aikana minkäänlainen syrjähyppy edes käynyt mielessä? Omasta mielestäni ihan perusmies.

Vierailija
77/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, onko vaimosi laiha?

Täällä palstalla kun nämä miehet hokevat, että pettäminen johtuu vain siitä, että nainen on ylipainoinen. Samasta syystä johtuu kaikki muutkin parisuhdeongelmat.

😂 kannattaa muistaa, että maailman kauneimpia naisiakin petetään, esim. Shakira, prinsessa Madeleine. Eli kyllä se on voimakas vietti, joka miehiä ohjaa ja jossain määrin ovat kyvyttömiä sitä hillitsemään. Helpommalla pääsee kun pitää oletuksena pettämistä ja lopettaa pilvilinnoissa leijumisen. Mitä moraaliin tulee, niin sehän nykyihmisellä rapistuu muutenkin

Vierailija
78/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on se oikea, ei pettäminen tule kysymykseenkään. Ei kiinnosta.

Vierailija
79/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettävät. Joitakin poikkeuksia, mutta ne eivät saa naista tai ovat hetkellisesti ainakin niin masentuneita tai depiksessä ettei kiinnosta seksi yhtään. Tai joku on niin uskovainen tai muuten vaan hörhö. 

Vierailija
80/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olenko minä sitten kiltti vai tuhma vai mikä, kun ei ole 27 vuoden aikana minkäänlainen syrjähyppy edes käynyt mielessä? Omasta mielestäni ihan perusmies.

Olet joku kummajainen. Tai niin patologinen valehtelija että valehtelet silmät päästäsi itsellekkin. Et ainakaan perumies ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi