Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö kaikki miehet?

Vierailija
29.06.2023 |

Usko loppuu, kun niin paljon uskottomia miehiä tullut vastaan 😔
Ehdotteluja, vaimot kotona ja eivät sais mitään tietää..

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en ole pettänyt eikä ole aikomustakaan. 13v yhdessä.

Vierailija
42/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jotenkin yksinkertaiset naiset kuvittelee, että juuri heidän miehensä on joku poikkeus, joka pystyy tyytymään vain omaan vaimoon.

Ei siinä tunteista ole kyse, vaan luonnollisesta sukupuolivietistä.

Höpsis! Ensinnäkin. Kaikilla miehillä ei ole mitään niin voimakasta sukupuoliviettiä että kaikkea joka liikkuu pitäisi panna. Toiseksi, suurin osa miehistä kykenee rakastamaan sitä yhtä ihmistä, eikä silloin halua muita, kuten naisetkin.

Ei ole kyse siitä että pystyykö tyytymään vain omaan puolisoon, vaan siitä, että kun on se oma puoliso, ei pysty olemaan jonkun vieraan kanssa.

No nyt tuli kyllä sellainen hevonpaskapläjäys että ei mitään rajaa 😂😂😂

No kyllä ukkomiehillä usein on ongelmia seisokin kanssa vieraissa, kun on paineita ja syyllisyys. Ei se niitä estä vieraaseen sänkyyn hakeutumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisessa porukassa tietty kulttuuri. Kyllä tiedän, olen kuullut ja kokenut riittävästi.

Eli homma menee niin, että seura tekee kaltaisekseen. Jos porukalla mennään ja päätetään ja hyväksytään, niin sitten se on menoa. Tiedän tällaisia MIESporukoita, joissa ihan johtokin edellyttää, että kaikki miehet käy vieraissa/ huor#ssa.

Vierailija
44/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni varmasti pettää, mutta niin pettää naisetkin. Ette varmasti uskoisi kuinka moni varattu nainen on pettänyt minun kanssa. Olen kuullut jälkeenpäin tai huomannut petihommien jälkeen jotain miehelle kuuluvaa asunnossa. Tämän takia ei itsellä ole luottoa naisiin, mutta naisilla varmasti sama homma. 

Vierailija
45/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisessa porukassa tietty kulttuuri. Kyllä tiedän, olen kuullut ja kokenut riittävästi.

Eli homma menee niin, että seura tekee kaltaisekseen. Jos porukalla mennään ja päätetään ja hyväksytään, niin sitten se on menoa. Tiedän tällaisia MIESporukoita, joissa ihan johtokin edellyttää, että kaikki miehet käy vieraissa/ huor#ssa.

Mikä hiton johto? :D

Vierailija
46/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tullut petetyksi. Kahdesti olen viettänyt naisen kanssa yön ja saanut tietää jälkeenpäin että naiset oli pettämässä ukkojaan. Kertaakaan en ole itse pettänyt, enkä aiokaan.

Mun otannalla uskon että naiset on niitä pettäjiä, mutta eiköhän pettäjiä mahdu joku osuus miehiin ja naisiin.

M35

Vierailija
47/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas nainen kerää laadukkaita miehiä.

*laaduton

Vierailija
48/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia, kuunnelkaa jo iäkästä miestä.

13 vuotta jo ilman seksiä, syistä joille ei voi mitään, paikat toimii ja haluja on.

Kertaakaan en ole pettänyt.

Seksi on korvattu läheisyydellä.

En tietenkään puhu kaikkien miesten puolesta.

Toivottavasti valinta osuu hyvään mieheen kaikilla.

Vierailija
49/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt enkä koskaan pettäisi vaikka tilaisuuksia olisikin ollut (naiset ovat reitanneet mut kymppinä).

Uskon 'karmaan' sun muuhun ja minulla on vahvat eettiset ajatukset, joten en koskaan kykenisi sellaiseen.

Sen sijaan ne muutamat naiset joiden kanssa olen elämässäni ollut ovat valitettavasti pilanneet itsensä joko itse pettämällä tai heppoisasti valitsemalla vääriä miehiä, joten eivät enää luota itseensä ja/tai miehiä.

Oli pakko erotakin vainoharhaisesta, synkästä suhteesta jossa tulin loukatuksi syytöksillä ynnä muuta ei minusta johtuvaa kunnioituksen puutetta naiselta joka oli aiemmin itse pettänyt. Itse olen poikkeuksellisen vakaa ja johdonmukainen, helppo tyyppi, mutta olen ollut liiankin joustava.

Nyt kun on elämää nähnyt ja ilmiöitä tutkinut, niin aion todennäköisesti jatkossa välttää naisia seksuaalisessa mielessä, sillä miltei kaikki ovat vahingoittaneet itseään olemalla useamman miehen ja huonojen miesten kanssa seksuaalisesti ja asenne on kuitenkin sellainen kukasta kukkaan, aikajänne vain vaihtelee. Painolasti kantautuu aina eteenpäin syyttömienkin kannettavaksi.

Tilastot kertovat että naiset pettävät ja makaavat eri miesten kanssa paljon elämänsä aikana ja tätä yhteiskuntaa kun havannoi niin se on normalisoitu ja jopa kannustetaan sellaiseen. Muutos tähän tuli ehkäisypillereiden ja naisten seksuaalisen vallankumouksen myötä joka johti siihen, että nyt on halvat markkinat rentuille ja hutsuille ja harva nainen tajuaa säästää kalleintaan. Kierre jatkuu ja valitellaan perään.

On siis huonoimmat ajat kunnollisille miehille, eikä vähiten siksi kun naisilla on ideologisista syistä pohjalla olevia asenteita, ylpeyttä ja itseoikeutusta sun muuta, jotka ovat ristiriidassa tasapainoisen todellisuuden kanssa.

Tähän meininkiin kasvaneet ja ehdollistuneet naiset eivät tykkää kuulla totuutta, mutta olisi aika katsoa peiliinkin, eikä syyttää kaikkia, kunnollisiakin miehiä siitä mitä lähinnä naisten ajama ideologinen vallankumous on tehnyt.

Tällainen yhteiskunta ei vaan luo paljon eheyttä, ehjiä ihmisiä ja perheitä ja toisena oireena syntyvyyskin on laskussa.

En petä muita, enkä aio enää pettää itseänikään alentumalla mukaan hämmentyneeseen nykymeininkiin. Elämä on rauhaisaa ja kaunista sekä selkeää näin.

Vierailija
50/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki, mutta riittävän moni. Muistakaa, että h#orissa käynti ei ole pettämistä. Se on itsetyydytykseen verrattava juttu.

Vierailija
51/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jotenkin yksinkertaiset naiset kuvittelee, että juuri heidän miehensä on joku poikkeus, joka pystyy tyytymään vain omaan vaimoon.

Mikä ihmeen teoria tämä on? En minä ainakaan ole pettänyt, enkä aio pettää, eikä siinä ole kysy "tyytymisestä" vain omaan vaimoon. Minulla vain sattuu olemaan moraali. Enkä usko olevani mikään harvinaisuus.

Olet sinä harvinainen. 🙂 Toivottavasti vaimosikin tietää sen.

Vierailija
52/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni varmasti pettää, mutta niin pettää naisetkin. Ette varmasti uskoisi kuinka moni varattu nainen on pettänyt minun kanssa. Olen kuullut jälkeenpäin tai huomannut petihommien jälkeen jotain miehelle kuuluvaa asunnossa. Tämän takia ei itsellä ole luottoa naisiin, mutta naisilla varmasti sama homma. 

Itse olen törmännyt valtavaan määrään pettäviä miehiä, mutta pettäneet naiset ovat vähissä. Mutta en epäile etteikö niitäkin olisi.

Vierailija
53/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt valtavaan määrään pettäviä miehiä, mutta pettäneet naiset ovat vähissä. Mutta en epäile etteikö niitäkin olisi.

Täytyy myös ymmärtää naisten ja miesten tietyt erot. Naiset pettävät silläkin tavalla kun pitävät mielellään orbittereita, varaoksia kärkyllä mihin flingauttaa itsensä heti kun oma mies ei jostain syystä nappaa. Pikkuflirtti päällä. Hypergaminen luonne ei häviä parisuhteessa ja myös miesvaihto heppoisin perustein on toisenlaista pettämistä jossa mies on kuin hyödyke, auto joka vaihdetaan toiseen jos sillä paikat kolisee tai ei halua käynnistyä, ei korjata, vaan vaihdetaan toiseen, myöskin vialliseen, oma tylsistyminen ja uutuuden huuma kun sokaisee.

Vierailija
54/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pettää, se on miehen syy. Jos mies pettää, se on miehen syy. Opittu vauva palstalta.

Ihan järjettömän hyvä ratkaisu on ollut pysyä sinkku miehenä. Sen jälkeen kun eukko petti, päästäkseen minusta eroon.

Good riddance - Miten se suomennettaisiin, hyvä että pääsin eroon.

Vierailija
55/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen teoria tämä on? En minä ainakaan ole pettänyt, enkä aio pettää, eikä siinä ole kysy "tyytymisestä" vain omaan vaimoon. Minulla vain sattuu olemaan moraali. Enkä usko olevani mikään harvinaisuus.

Tuo ajatus tulee jonkinlaisesta äärimmäisen yksinkertaistetusta biologisesta osatotuudesta, jossa oikeastaan ainoa yksilön (niin ihmisyksilön kuin hyttysenkin) toimintaa ohjaava tekijä on suvun jatkaminen.

Eli mies pystyy saattamaan naaraita raskaaksi vaikka useamman päivässä, ja miehen geenit leviävät parhaiten kun näin tekee. Sitten taas naiset voivat tulla raskaaksi noin kerran vuodessa, joten heidän täytyy yrittää turvata parhaat geenit pokaamalla se lauma alfa, joka on noussut asemaan siksi että on geneettisesti parempi kuin muut urokset. Sen lisäksi että nainen saa jälkikasvulleen parhaat geenit, alfa myös pystyy suojelemaan naista ja lasta ulkoisilta uhilta parhaiten. 

Tästä tulee myös se uskomus, että se "tavallinen mies" ei voi saada naista koska ei ole laatikkoleukaa (eli alfan geenejä). 

Vierailija
56/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Eksyin deittisivustolle kaupungissani josta löytyy sinkut. Perheellinen kahden lapsen isä 43 v etsii seikkailuun naista. Silti asutaan vaimon kanssa ja eletään parisuhteessa!!!!! Mikä juttu tämä?? Eroamassa vai vaimo ei anna tai vaimo ei tiedä miehen seikkailusta deittisivustolla??

Horsmapellossa pyöräillään profiilikuvassa.

se silloin rentunruusu on. Uskokaa naiset!!

Vierailija
57/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomialainen kelpaa vaan mulle jos perheellinen....

Vierailija
58/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten tekee mieli vierasta naista se joka muuta väittää valehtelee tai on homo

Vierailija
59/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten tekee mieli vierasta naista se joka muuta väittää valehtelee tai on homo

Lapsellinen kommentti.

Että pitää naisia seksuaalisesti viehättävinä on yksi asia, mutta se jos antaa vietin ohjata itseään toiminnassaan ovat kaksi täysin eri asiaa.

Kumppanin täytyy kuitenkin olla seksuaalisesti aktiivinen tai sitten sopia muusta.

M.

Vierailija
60/158 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Mulla on sellainen nainen etten olisi ikinä uskonut voivani saada hänenlaistaan. Täs mailmassa ei ole enää naisia mulle, kaikki on vaan harmaata massaa paitsi tämä 1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme