Pettääkö kaikki miehet?
Usko loppuu, kun niin paljon uskottomia miehiä tullut vastaan 😔
Ehdotteluja, vaimot kotona ja eivät sais mitään tietää..
Kommentit (158)
Ei todellakaan kiinnosta pettäminen eikä ole koskaan kiinnostanutkaan.
M35
joo.pakko uskoo kun kerroit näin täällätuon synkän oman kokemuksesi. joo jotain samaa on siinä kuin samassa uskomuksessa että kaikkinaisetmyös antaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiltit miehet eivät petä, mutta heille naiset eivät suo rakkautta. 🥺
voiei.. onko näin. onko totta kans ? (on se kumma juttu: nais ihminen.. kun tollee.en ymm.)
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisessa porukassa tietty kulttuuri. Kyllä tiedän, olen kuullut ja kokenut riittävästi.
Eli homma menee niin, että seura tekee kaltaisekseen. Jos porukalla mennään ja päätetään ja hyväksytään, niin sitten se on menoa. Tiedän tällaisia MIESporukoita, joissa ihan johtokin edellyttää, että kaikki miehet käy vieraissa/ huor#ssa.
Ei kuulosta kovin hääviltä kaveri porukalta, jos siellä on johtajat ja alamaiset. Kuulostaa enemmän joltain narsistin hovilta, ku oikeilta kavereilta. Oikeat kaverit hyväksyt toisensa sellaisena kuin ovat ja ovat tasavertaisia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni varmasti pettää, mutta niin pettää naisetkin. Ette varmasti uskoisi kuinka moni varattu nainen on pettänyt minun kanssa. Olen kuullut jälkeenpäin tai huomannut petihommien jälkeen jotain miehelle kuuluvaa asunnossa. Tämän takia ei itsellä ole luottoa naisiin, mutta naisilla varmasti sama homma.
Itse olen törmännyt valtavaan määrään pettäviä miehiä, mutta pettäneet naiset ovat vähissä. Mutta en epäile etteikö niitäkin olisi.
Täytyy myös ymmärtää naisten ja miesten tietyt erot. Naiset pettävät silläkin tavalla kun pitävät mielellään orbittereita, varaoksia kärkyllä mihin flingauttaa itsensä heti kun oma mies ei jostain syystä nappaa. Pikkuflirtti päällä. Hypergaminen luonne ei häviä parisuhteessa ja myös miesvaihto heppoisin perustein on toisenlaista pettämistä jossa mies on kuin hyödyke, auto joka vaihdetaan toiseen jos sillä paikat kolisee tai ei halua käynnistyä, ei korjata, vaan vaihdetaan toiseen, myöskin vialliseen, oma tylsistyminen ja uutuuden huuma kun sokaisee.
Enemmän yhdistäisin kyllä miehiin tuon puolison vaihdon heppoisin perustein. Esimerkiksi vaimo ei jaksakaan enää meikata lapsen olllessa pieni, vaimo on lihonut 5 kg, mies ei pidä vaimonsa hiusväristä tai sitten on vain vaihdettava, koska oli mahdollisuus saada nuorempi.
Puppua. Etpä sitten ole erityisen lukenut.
Kaikista avioeroista kaksi kolmesta tapahtuu naisen aloitteesta Suomessa. Lisäksi joka kolmannelle miehelle ero tulee täytenä yllätyksenä, koska suhde ja arki ei ole ollut riitaisa ja miestä voi luonnehtia sopuisaksi.Erästä tutkijaa mukaillen, naisille heidän henkisiä tarpeitaan palveleva läsnäolo on tärkeää. Kysymys ei siis välttämättä ole puolison huonoissa puolissa, vaan naisen tylsistymisestä, jos kommunikaatio on hänen mielestään riittämätön. Pitää saada puhua ja kuuntelijaa sekä ymmärrystä ja muutosta. Jos mies välttää riitoja sillä kun pysyy hiljaa naiselleen triggeröivissä asioissa ja sietää naisen oikut ja epäloogiset ajatukset, tämäkin strategia johtaa eroon.
Se, kuinka usein ja nopeasti miehet saavat uuden naisen tilalle ei ole tiedossani, mutta naisen on ainakin aina helpompaa löytää seksikumppaneita kuin miesten ja siitä vakinaisempikin suhde/FWB voi syntyä.
Heli Vaaranen arvioi taannoin HS:lle, että toisin kuin usein ajatellaan, naiset miettivät enemmän käytännön asioita tulevaisuudessa kun miehet ovat rakastaessaan romanttisia.
Täyttä asiaa. Tästä on lisääkin tutkimuksia. Nainen lähtee etsimään itseään lapsiluvun tultua täyteen. Siinä ei auta oli mies miten hyvä tahansa. Nainen ihastuu avioliiton ulkopuolisiin henkilöihin ja sitten onkin naisesta kiinni miten avioliiton käy. Tässä vaiheessa omalle miehelle äksyillään kotona ja oma mies kiinnosta kun ollaan ihastuneita johonkin muuhun. Sitten jossain vaiheessa nainen joko etenee pettämiseen ja sen jälkeen alkaa huomata onko kuitenkin oma aviomies parempi.
Kaikki pettämiset ei tule ilmi ja se kilteinkin nainen voi pettää. Niinkuin minun. Vaimoni noudatti ihan täydellisesti tutkimuksen eri vaiheita. Pettämisen jälkeen ollaan edelleen yhdessä. Minä en pettänyt vaimoani, mutta mietin pettämistä, koska minäkin halusin kokea olevani haluttu. Hän on elämäni rakkaus. Silti mikään ei ole enää samaa. Omasta mielestäni elän minun toista avioliittoani, vaikka se on ensimmäinen.
Miehet ei oikein ymmärrä sitä huomion tarvetta, kuinka paljon naiset sitä kaipaa. Jos parisuhde menee siihen, että vaimoa alkaa oma mies ärsyttämään, tilanne todennäköisesti vaan pahenee. Vaimot haluaa lapsien jälkeen taas elää itselleen ja se menee monesti yli ja oman miehen halut alkaa ärsyttää. Tästä alkaa paha kierre. Naiset eivät oikeastaan lapsiluvun jälkeen itsekään tajua mitä haluavat ja määräilevät miehiään epäloogisesti.
Tätä kommenttia alapeukuttaa ne kaikki naiset, joilla ei se lapsiluku ole täynnä. Kukaan nainen ei usko, että löytää itsensä tästä tilanteesta kunnes se kuitenkin tulee. Myös tämä miehille tiedoksi.
Vastaus kysymykseen on yksinkertainen. Ei, kaikki ei petä. Saa olla hieman putkikatseinen, jos yleistää yksittäisten ihmisten teot koskemaan koko ihmisryhmää.
Pystyn olemaan pettämättä, mutta pystyisin myös pettämään. Oma valintahan se on, että kieltäytyy, vaikka olisi tilanne.
Sellainen, joka väittää itselleen, että ei voisi ikinä pettää on paljon alttiimpi pettämiselle, koska on tunteella käyvä ihminen, eikä osaa välttää sitä pettämiseen johtavaa tilannetta, jossa biologia ohittaa oman päätöskyvyn.
Vasta kysymys. Pettääkö kaikki naiset? Päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on yksinkertainen. Ei, kaikki ei petä. Saa olla hieman putkikatseinen, jos yleistää yksittäisten ihmisten teot koskemaan koko ihmisryhmää.
Kaikki parturit on hxxria, mutta kaikki hxxrat ei ole partureita.
Varmasti eivät, sillä kaikki eivät saa siihen tilaisuutta.
Mieheni on pieni ja hintelä. Silläkin on ollut syrjähyppyjä ja olisi ollut vielä enemmän, jos hän olisi paremman näköinen. Naiset eivät halua pienikokoista miestä.
Ei petä. Mä en pystyisi olemaan itseni kanssa jos menisin pettämään.
Ja mä tartten seksiin tunnetta mukaan joten pelkkä vieras hedelmä ei ole se juttu.
Ei todellakaan petä.
Itse en ole pettänyt, vaikka tilanteita on tullut vastaan. On annettu sylitanssia, hipelöity vihjailevasti ja ehdotettu suoraankin. Osa itsekkin varattuja.
En halua satuttaa puolisoani, joten en anna haluilleni valtaa. Seksi seikkailut on sinkuille.
Jos seksi kotona alkaa puuduttamaan niin sitten keskustellaan asiasta ja korjataan tilanne. Jos tilanne on se että mieluummin on vieraan sängyssä kuin kotonaan, on syytä erota.
Naurattaa ihan että 2000-luvulla länsimaissa edelleen ihmisten minäkuva on niiin hauras , että kumppanin seksin harrastaminen jonkun muun kanssa rikkoo sen.
Ja nää soihdut ja talikot-porukka on ihan loistavaa viihdettä! :DDD
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ihan että 2000-luvulla länsimaissa edelleen ihmisten minäkuva on niiin hauras , että kumppanin seksin harrastaminen jonkun muun kanssa rikkoo sen.
Mä puolestani en ymmärrä sitä, miksi pitää elää jonkun kanssa jos haluaa nussia ympäriinsä. Eikö se nyt ole paljon helpompaa sinkkuna? Vai pitääkö kotona olla jokin varapillu, jos muualta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Katos ku kaikki ei ole edes 2000-luvulla polyamorisia tai jotain muita seksuaali vähemmistöjen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestani en ymmärrä sitä, miksi pitää elää jonkun kanssa jos haluaa nussia ympäriinsä. Eikö se nyt ole paljon helpompaa sinkkuna? Vai pitääkö kotona olla jokin varapillu, jos muualta ei saa.
Höh. Miksikö mennä ravintolaan kun jääkaapissa on ruokaa?
Onhan se nyt eetvarttia kiksauttaa jotain vierasta rouvaa vaikka työmatkalla hotellissa salaa. Ja tykkää se vieras pikkurouvakin. Sellainen pikkusuolanen, kun ei halua koko menuuta.
Lähes kaikki pettävät, oli nainen kuinka kaunis ja ihana vain.
Uskon että naisetkin, mutta vähemmän.
Aisuri ei petä koskaan, hän vain katselee,kun vaimoa naidaan. Ota siis aisuri mies, jos haluat olla ehdottoman varma, että mies ei sinua petä. Kokemuksesta tiedän, mun mies on aisuri.
Kyllä varmasti pettää kun kotona on haluton pihtari.