Ahdistavinta mitä sinulle on sanottu?
Mikä on ahdistavin asia mitä sinulle on sanottu tai mikä jäi päähäsi?
Kommentit (55)
"Eihän täällä mahdu edes kääntymään!" Oli todella ahdasta.
"Hyivittu mikä muija, yöök, hyi stana."
"Hei muija, tuutko tonne, yks meidän kaveri nukkuu tuolla hytissä. Voisit kelvata sille kun se ei oo ikinä kyntäny. ÖHHÖHHÖHÖÖ."
- Tuntemattomien poikien ryhmä abiristeilyllä
En muista laivan nimeä, mutta nuo sanat muistan. Nimim. Itkin koko kotimatkan
"Murskaan sun kehon joka luun ja hukutan hitaasti sun ruhjotun ruumiin. Suomessa kyllä suota riittää".
Tämän sanoi "exä", kun sanoin etten halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Jokseenkin sylettää täällä loistavat kommentit missä syyllistetään väkivaltaiseen suhteeseen jääneitä ihmisiä. Tuon kommentin sain vajaan kolmen kuukauen tapailun jälkeen ja ymmärrän kuinka vaikea on paeta sellaisen ihmisen joka tuon kuulee vasta yhteenmuuton, avioliiton tai yhteisten lasten jälkeen.
Rukoilen joka päivä Isä Meidän...Anna meille anteeksi meidän syntimme, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet..j.n.e.
Minua on auttanut ajatus, että ihmiset purkavat omaa ahdistustaan toisiin ihmisiin.
Syy on siinä, että heitä helpottaa ainakin vähän se, että ei tarvitse kohdata omia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
"Hyivittu mikä muija, yöök, hyi stana."
"Hei muija, tuutko tonne, yks meidän kaveri nukkuu tuolla hytissä. Voisit kelvata sille kun se ei oo ikinä kyntäny. ÖHHÖHHÖHÖÖ."
- Tuntemattomien poikien ryhmä abiristeilyllä
En muista laivan nimeä, mutta nuo sanat muistan. Nimim. Itkin koko kotimatkan
Isiensä poikia. Suomalainen mies on kuvottava, irstas sika.
"Mikset voi olla kuin siskosi jolla on omakotitalo, lapsia, mies ja hyvä työpaikka. Miksi olet tuollainen luuseri"
Sama henkilö:
-Nyt on käyny niin että oon pettäny sinua.
- ei tätä voi perua enää, älä (xxx nimeni) soita minulle enää
- Ei kai niitä vanhoja asioita tarvii ruveta jauhamaan, ei niillä oo mitään merkitystä enää....
Vierailija wrote:
Exmies. "Ihmettelen vaan kun sillä oli toinenkin uhri joka pääsi lähtemään mutta sä lamaannuit ja annoit sen hakata ja Rais**ta ittes "
Nuo tuollaiset "miehet" aina ihmettelevät viattomasti. "Minä vaan ihmettelen" "Tässä minä vain ihmettelen miksi sinä".
Historian ope ala-asteella: et oo niin tyhmá miltá náytát
Olin yli 30 ja tapasin sukulaista pitkästä aikaa. Meillä oli aina ollut hyvät välit välimatkasta huolimatta.
Taustaa: Mulla on vanhempi sisarus, ja meillä on mt-ongelmainen yhteinen vanhempi. Mä asuin lapsuuteni tässä "ehjässä perheessä", ja sisarus asui yh-vanhempansa kanssa. Meidän yhteinen vanhempi on kuitenkin aina hoitanut velvollisuutensa häneen, ostanut kaikkea mitä hän haluaa jne.
No tämä sukulainen alkoi siinä sitten humalassa yli 30 v hyvän suhteen päälle selittämään, kuinka mun toinen vanhempi on perheenrikkoja (aka mä olen vahinko), ja että kuinka paljon mun sisarus on varmaan joutunut kärsimään ilman toisen vanhemman läsnäoloa...
Voi *****. Ensinnäkin se ei pidä paikkaansa, ja toisekseen kellään ei ole oikeutta väittää, että mulla olisi ollut jotenkin helppo lapsuus ihanassa "ydinperheessä". Mä olisin voinut raivostua, mutta jotenkin oudosti kykenin hallitsemaan tilannetta. Mun suhtautuminen sukulaiseeni on kuitenkin muuttunut aika lailla. Se korjautuu vain jos joku kertoo hänelle totuuden. Ja se joku en ole minä. Nää asiat olisi pitänyt käsitellä jo vuosikymmeniä sitten!
Vierailija wrote:
"Mikä ihme siinä on, ettet voi olla normaali niin kuin muut. Tuntuu kyllä siltä että sinussa on joku vika. Hävettää, että on tuollainen lapsi."
Hetken mietin, olenko itse kirjoittanut tämän. En kyllä taida olla, mutta äitini on sanonut minulle lapsena/nuorena juuri noin.
En nyt sanasta sanaan kerro tunnistettavuuden vuoksi mutta siis, tuntematon mies tuli kadulla iskemään ja sanoi siihen suuntaan että jos en kiinnostu hänestä niin aikoo jatkaa yrittämistä niin kauan että kiinnostun. Hemmetin creepy tyyppi ja tuon jälkeen olin pitkään varuillani kun liikuin alueella jossa tuo tapahtui.
Haluaisitko mennä mun kanssa naimisiin? Ex tyttöystävän suusta kuultuna.
En tiedä onko pahin, mutta kun olin synnyttämässä kätilö tokaisi minulle ilkeästi että kohta sun hymy hyytyy.