Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavinta mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
29.06.2023 |

Mikä on ahdistavin asia mitä sinulle on sanottu tai mikä jäi päähäsi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päädyt jumalattomana helvettiin". "Olet kummallisen äitisi väärin kasvattama." "Isäsikin päätyy helvettiin." "Tulet olemaan koko loppuikäsi yksinäinen." Ja niin edelleen. Läheiseltä sukulaiselta, johon olin todella luottanut ja yrittänyt pitää hyvät välit. 

Hän vain sai yhtäkkiä päähänsä, että vakavasti muistisairas isäni olisi onnistuttu hoivakodissa käännyttämään vanhoillislestadiolaiseksi ja päätti oikein riemukkaana kehuskella asialla minulle, vaikka hyvin tiesi, että perheemme ei ole ikinä halunnut kuulua kyseiseen uskonlahkoon. Kun muistutin häntä siitä ja taustasta, mikä liittyi edesmenneen äitini kipeisiin lapsuusmuistoihin, niin sain kaiken pahuuden niskaani. Hän seurasi vielä perässäni väkisin kotiini jatkamaan huutamistaan, kun väistin häntä.

Tarpeetonta kai sanoakaan, että mielipiteeni kyseisestä lahkosta ei muuttunut ainakaan myönteisempään suuntaan.

Vierailija
22/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kukaan pysty rakastaa tollasta saatanam sekasikiötä, ihmettelen ettei faijas tapp**nut sua mut ei varmaa ku olit isäs peti lämmittäjä "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri otti lopputilin ja perehdytti hommiinsa. Joku soitti ja sihteeri kertoi juuri opettavansa minua ja tokaisi yäk.

Vierailija
24/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kukaan pysty rakastaa tollasta saatanam sekasikiötä, ihmettelen ettei faijas tapp**nut sua mut ei varmaa ku olit isäs peti lämmittäjä "

Jos oli romani joka sano nii älä välitä. "Isän pedin lämmittäjä " on haukkuma sana heillä.

Vierailija
25/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini noin lyhyt ja kaljuuntunut voi olla noin pitkien ja tuuheahiuksisten vanhempien lapsi. - Annettiiks heil väärä väärä lapsi mukaa synnäriltä sillo ku saivat sut. Ymmärtäähän he hävetä sun ulkomuotoa.

Vierailija
26/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oks sun faijas pedofili vai miten sun mutsis  sai sut kun heillä on ni-in v...n  iso pituusero.

Vierailija
27/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN TUUT KOTIIN NIIN EI OO ENÄÄN KISSOJA! -sairas exmies kun olin ollut Prismassa 20 min odotettua kauemmin.

Onneksi ei tehnyt niille oikeasti mitään mutta luottamus ja kaikki rakkaus kuoli siihen paikkaan.

Tiesi todella hyvin että mun kissat on mulle kaikki kaikessa. Hän sairaalloisen mustasukkainen ja tuo oli se viimeinen tikki ja pakkasin kissat ja kamat ja muutin pois samana yönä sukulaisten avulla.

Vierailija
28/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin sairaita et morjens

Vierailija
29/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin isäni edessä teininä ja isä oli humalassa. Sanoi että "olet tuollainen nössö!" satutti kyllä herkkänä lapsena vielä. Ei antanut hyviä eväitä tunteiden käsittelylle.

Vierailija
30/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh..

Vierailija
31/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrän hyvin miksi se kuka haluaa kuolla, kun maailma on liian paha hänelle, vie rakkaimpansa mukanaan". Kysyin miksi? "Siksi, ettei sille kuolleelle tule tuonpuoleisessa ikävä rakastaan". Tämä kauan sitten kun halusin erota.

Vierailija
33/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä tapan sut"

Vierailija
34/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän että hyväksyt tämän ja tämähän oli täysin oma syysi kun olit niin tuhma, en olisi millään halunnut tehdä tätä, mutta minun oli pakko" sanoi äitini kun oli hakannut minut 4-vuotiaana. "Kaiken mitä sinulle tapahtuu on sinun itsesi toivomaa ja hyväksyt kaiken, koska jo ennen syntymääsi valitsit syntyä juuri tähän perheeseen". Vanhempani olivat väkivaltaisia ja insestisiä, viina maistui.

Vierailija
35/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin elämäni virhe kun en ta***nut exää, olisin istunut sen jo " (exä oli myös hänen lastensa äiti) . Tuosta olisi pitänyt jo tajuta lähteä mutta muutenkin möläyttteli juttuja mitä ei tarkoittanut. En lähtenyt ja turpaan tuli ja kunnolla. Kaikki yhteydet läheisiin ja kavereihin kiellettiin ja hommasi verisurelta lukitukset jotka alkaa piippaa jos avaa oven . Ei halunnut että poistun mihinkään ja tehosti tätä laittamalla erilaisia naruviritelmiä oviin jos menee aikaisemmin nukkumaan . Eli herää siihen kun yritän saada niitä auki tai viimeistään siihen kun avaan oven ja hälyttimet alkaa huutaa täysiä.

Vierailija
36/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sä et ite ala tehdä päätöksiä, muut tekee ne sun puolesta ".

Ois pitäny päättää, haenko opiskelemaan vai töihin kun tein parhaani olla päätymättä pakkohoitoon. Itsetuhoinen masennus ja psykoosisairaus, jossa korostui erityisesti epäluottamus muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
37/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeesti pahoillani siitä jutusta ja tykkään susta oikeesti"

"Mistä jutusta?"

"Se Juuso juttu"

(Tässä vaiheessa luulin että tarkotti että häntä harmitti kun Juuso oli välillä ollut ilkee ja sanonut musta pahaa)

No ei se haittaa, Juuso nyt puhuu mitä puhuu

"Joo mut oikeesti oon pahoillani , mä luulin vaan et meil ois yhen illan juttu ,sori oikeesti"

Häh?"

"Nii et en oikeesti ois tehny sitä vetoo Juuson kans susta jos oisin tiennyt et oot huippu ja haluun olla sun kaa enemmän ku panokaveri.."

Eli juu. Seurusteltiin 1,5 vuotta mutta alku sai siitä kun oli lyönyt vetoa musta et saako tänää Pimppaaa vai ei . Hitto että tuli halpa olo.

Vierailija
38/55 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan huutaa, se ei auta yhtään mitään , kukaan ei v***u kuule sua tajuatko!!? Huusi äidin mies hullunkiilto silmissään.

Vierailija
39/55 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/55 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mee sinne laitokseen takas viiltelee ittees!!"

Sano isä mulle 12 vuotiaana kun olin häntä kattomassa ja tuli riitaa juomisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän