Ahdistavinta mitä sinulle on sanottu?
Mikä on ahdistavin asia mitä sinulle on sanottu tai mikä jäi päähäsi?
Kommentit (55)
Exmies. "Ihmettelen vaan kun sillä oli toinenkin uhri joka pääsi lähtemään mutta sä lamaannuit ja annoit sen hakata ja Rais**ta ittes "
En olis sua koskaan halunnutkaan, olit vahinko.
Teimme parhaamme, mutta emme saaneet häntä pelastettua. Lasteni isä kuoli onnettomuudessa kun odotin toista lastamme.
Olen pahoillani, mutta en kyllä löydä täältä enää mitään sykettä.
Jostain syystä juuri tuo hetki on jäänyt kaikkein hirveimpänä mieleeni vaikka jo itsekin tiesin mikä asian laita on.
Luulitko oikeesti lehmä että rakastan sua??? Ja hirveä ivallinen nauru päälle
"millon äiti hakee?"
Äiti ei enään halua sua kotiin, sinä lähdet Pohjanmaalle.
"Äitiski lähti ku oot niin kamala."
"Oot hirveen näkönen."
Noita en unohda IKINÄ.
Nyt pidä se turpasi kiinni! Mä oon sulle elämän antanut ja voin sen myös pois ottaa! Omaan huoneeseen, NYT!
"Jos et lähde omaehtoisesti, niin voin kyllä kirjoittaa M1-lähetteen ja tarvittaessa poliisit tulevat noutamaan kotoa asti." Näin Suomessa toimii lääkärien mielivalta.
Niitä on liikaa.
Mutta jos laitan yhden, niin "plasebo on ihan todellinen asia". Tilanteessa, jossa minulle annettiin vain lääkkeitä, jotka toimivat puoleksi, eivät täysin. Silloin tuntui samalta nollalta kuin nuorena, jolloin eri lääkäri sanoi (vuoden olin yrittänut yksin), että yrität nyt ensin itse ja katsotaan sitten, jos et onnistu.
Ei-psykoottinen kirjoitti:
"Jos et lähde omaehtoisesti, niin voin kyllä kirjoittaa M1-lähetteen ja tarvittaessa poliisit tulevat noutamaan kotoa asti." Näin Suomessa toimii lääkärien mielivalta.
Mulle tapahtunut useasti tuo lähtö ilman psykoosia.
"Mikä ihme siinä on, ettet voi olla normaali niin kuin muut. Tuntuu kyllä siltä että sinussa on joku vika. Hävettää, että on tuollainen lapsi."
Jos olisin tiennyt millainen susta tulee niin olisin jättänyt tekemättä
Tiedät kyllä että exvaimokin kuoli kun alkoi liikaa pomppimaan silmille.
Tää oli järkytys kun koin ton uhkauksena ja exvaimo kuoli hämärissä olosuhteissa mutta en ikinä tajunnut että se olikin tahallista eikä onnettomuus. Mies itse selvisi ehjin nahoin tilanteesta pieniä ruhjeita lukuunottamatta.
Olet niiin vastenmielinen, ettei minulla seiso!
"Sä olisit saanut kuolla eikä isä"