Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa? Olen elänyt ilman miestä useita vuosia..

Vierailija
10.12.2006 |

...ja ollut ihan tyytyväinen tilanteeseen. Eilen olin työpaikan pikkujouluissa, jossa yksi aiemmin minulle vieras mies alkoi näyttää kiinnostuneelta musta. Ja sitä olikin, mutta myös perheellinen. Ja nyt mulla on aivan hirveä olo, että leikittelin miehen kanssa (pussailtiin), vaikka oikeastaan taisin omaa ihastumisen tunnetta enemmän olla iloinen siitä, että joku vielä ihastuu muhun (ei kai kannattaisi...). Mikä mua vaivaa, että lähden tuollaiseen mukaan vain siitä syystä, että joku vielä välittää. Eikö ihminen voi tosiaan elää yksin tyytyväisenä? Ja ennen kaikkea, miten mä voin olla niin pösilö, että edes leikittelen toisen perheen riskeeraamisella, varsinkin kun olen itse tullut petetyksi aiemmassa suhteessa. Ja varsin hyvin kyllä tiedän, ettei tuollaisesta oikein mitään oikeasti tulisi. Enkä ehkä ole lainkaan ainoa petos miehen elämässä.Tässä ei nyt tainnut olla oikein järkeä kirjoittaa tänne, mut mä en kehtaa myöntää tai edes kertoa tilanteesta kellekään kaverille ja piti saada purkaa omaa tyhmyyttäni. Näin tyhmiä voi naiset olla!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kait aika luonnollista että jos et ole enää ollut suhteessa vuosiin, että jos joku vähän näyttää kiinostusta, että vähän naksahtaa.

Ja mikä tulee huonoon omatuntoon, niin, ainahan siihen hommaan 2 tarvitaan, ja sinähän se vapaa tässä olet. Eli se että toinen tuli mukaan leikkiin vaikka on varattu on ensisijaisesti hänen ongelmansa.

Jos ei muuta kun pussailua ja flirttiä tapahtunut, niin, hei haloo, älä ota stressiä! Et ole rikkonut perhettä, ja pieni pussailu ei mielestäni nyt mitään suurta pettämistä ole.

Vierailija
2/2 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut perhettä vaan niillä miehillä.

No, minulla ei kyllä ollut tarvetta levitellä juttuja eteen päin, että ainakaan minun kohdalla ei miehille käry käynyt. Parin ainakin tiedän edelleen juoksevan vieraissa, vaikka ovat edelleen " onnellisesti" naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla