Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan saakeli, että pännii taas tää lapsettomuus!

Vierailija
10.12.2006 |

Mulla piti alkaa menkat tiistaina (kellontarkka kierto) ja olin varannut sen masennuspäiväksi, kun aina pieni toivoo elää kuitenkin ja menkkapäivä on paha. Mutta ne perkeleet alkokin jo tänään ja koko päivä meni sitten vituiksi. Olen itkenyt varmaan viisi tuntia putkeen, vaikka piti tehdä vaikka mitä. Saakeli, että olen katkera!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäänkin ollut ongelmia? Meillä kesti 2 vuotta saada eka lapsi alulle. Olin alle 20v kun aloitimme ja koskaan en ollut hormoniehkäisyä käyttänyt ja aviomieheni oli ensimmäinen mies minulle fyysisesti.

Vierailija
2/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat. Sen alulle pano kesti yli vuoden ja tätä toista on yritetty yli vuosi. Joten kyllä tätä menkkojentulokriisiä on saatu kokea aika perkuleen monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin 1,5 vuotta yrittäneet toista.. Tiedän tasan miltä tuntuu.

Vierailija
4/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi km. Ovistestejä meinaan alkaa käyttää seuraavassa kierrossa. Kuukautiset tulleet km:n jälkeen (05/06) tosi epäsäännöllisesti :/

Vierailija
5/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle! Ap

Vierailija
6/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ajoitus on kyllä ollut kohdallaan, mutta kun ei, niin ei. Ap

Vierailija
7/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun itkee ja rukoilee, ei mitään tapahdu.

6

Vierailija
8/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyn aina vähemmän, jos kuukautiset alkaa aikaisemmin kuin pitäisi. Se se vasta kamalaa on, jos ovat pari päivää myöhässä. Siinä 48 tunnissa ehtii rakentaa vaikka mitä pilvilinnoja=(

Vierailija
9/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ne masennuspäivät, ja ajattele, että olkoot sitten, niin voipi tärpätä.

Vierailija
10/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä osaa ajatella " niin pitkälle" tai jotain..

Kyllä tässä on jo pitkään oltu sellasella asenteella liikkeellä, että tämä on meidän tämän hetkinen kokoonpano - onnellinen olen tästäkin elämästä :) Mut on päiviä milloin ei jaksa ajatella niin positiivisesti, valitettavasti..

Vierailija
11/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran viikon verran menkat myöhässä ja säännöllisessä kierrossa se on paljon. Olin jo aivan varma, mutta eipä vaan tärpännytkään. Helpompaa ainakin mulle on se, että menkat alkaa vaikka päivän pari ajoissa.

Vierailija
12/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein toipunut sokista. Mulla oli pari kiertoa taakse päin yli viikon menkat myöhässä myös ja olin tietty ihan täpinöissä. Sain myös aivan hailakan viivan testiin, mutta sieltähän ne tulivat. Parempi tosiaan ajoissa kuin vähän myöhässä. Ja jaksamista sinulle, jolla yritystä viisi vuotta. Eihän tämä tokikaan ole mitään siihen verrattuna. Ap

Vierailija
13/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten. Hankitaan vaikka koira. Katsotaan jos tällä asenteella sitten tärppäis. Tosin todennäköisesti parin viikon päästä heilun taas ovistikkujen kanssa ja kuukauden päästä olen taas pohjalla. Mutta sellasta elämä on. Meillä jo tutkimukset täydessä vauhdissa, joten sikälikin vaikea antaa asian olla. Ap

Vierailija
14/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin luulin olevani ainoa laatua maailmassa, ei ketään kenen kanssa jutella asiasta. Lapsettomuudesta kärsin 12 vuotta, ennekuin sain esikoisen. Niin siinä sitten kävi, ettei luomusti ollut mahiksia, joten hoidoilla lapsemme sai alkunsa. Nyt odotan toista, nämä lapset ovat mulle kuin taivaanlahjoja.